Iedereen lacht hem uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Rouvoet krijgt de lachers op zijn hand.
Anders wordt het te chaotisch denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Andyy het volgende:
Hoezo sluiten ze eigenlijk partijen uit van het debat?
Complot.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij, of komt de PVV maar weinig aan bod?
Men krijgt tijd naar inhoud...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
tijdgebrek denk ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Andyy het volgende:
Idd, het maakt hem geen reet uit. Hij heeft één punt, en dat moet je uitbuitenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ach, boeiend wat voor onderwerp het is, hij gooit weer met massa immigratie
Ja maar goed, de VVD is volgens mij al 4 keer aan de beurt geweest, de PVV slechts 1 keer.quote:
Wilders heeft eigenlijk alleen wat te zeggen als het over integratie en veiligheid gaat. Zag je van de week ook. Immigratie is hij volop aanwezig, verder is hij wat stilletjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Die hebben juist helemaal niet erg veel aan de HRA. Des te meer de rijken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef dramatiek het volgende:
bah autoverkoper...de bakker op de hoek blablablabla
Ik denk niet dat het werkt als je 8 mensen te gelijk laat debatteren. 4 is al moeilijk zat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Andyy het volgende:
Dan zul je Albert Verlinde ook wel erg sterk vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat is Rutte weer ongelooflijk sterk zeg! Ben het totaal eens met hem!
Ja, dat vragenvuur deed-ie ook strak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat is Rutte weer ongelooflijk sterk zeg! Ben het totaal eens met hem!
Door zijn fluoriserende kapsel moet hij toch opvallen in die setting.quote:
Geert begint anders weer over immigratie, toch nutteloosquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar goed, de VVD is volgens mij al 4 keer aan de beurt geweest, de PVV slechts 1 keer.
Precies. Kijken of iemand erop aanpakt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef OldJeller het volgende:
Rutte speelt verstandig de sympathie kaart door bakkers en leraren aan te halen. Maar iemand die een huis van vier miljoen euro koopt, heeft ook wat aan de HRA (en die stemmen op de VVD).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |