18quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat is 37 - 19 ? Kan iemand dat uitrekenen?
Verdomme, rent net de kat als een dolle door de kamer.. wat zei hij?quote:
Faalpost. Schaam je.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef Xenomaniac het volgende:
Jammer hè Pechtold, dat de grote broer uit Amsterdam net dood is.
Ja...de puber in hem komt losquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rutte is boos en laat zich kennen
Ja, matig als je een opmerking van Balkenende leent.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef happyme28 het volgende:
Wat een gelul om Neelie erbij te halen
Hij heeft dan ook een wijf nodig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
Oei, Rutte reageert het een en ander af.
Heel toevallig las ik deze post, en kwam ie toen op mn streamquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Balkenende: Das een forse. Tsjonge jonge.
WHEHEHEHEH JONKIE!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef DeLuna het volgende:
Het is dat ik nog niet mag stemmen, maar ik zou het serieus niet meer weten
Zweden is baggervoorbeeld, waarbij de HRA per direct is afgeschaft. Ja, fucking duh, dat dat tot problemen leidt.quote:
Cohen? Verrek ja, die staat er ook!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Jojogirl het volgende:
Cohen staat echt shocked and awed naar het debatgeweld te kijken.
In mijn ogen ook. Maar dan is het de vraag of je daar wel mee gaat scoren. Mensen willen niet horen dat dingen aangepakt worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
D66 is de enige partij die realistisch is op dit punt.
Roemer brengt het debat tenminste weer bij de gewone man. Jan met de Pet, Kees met de Hond, Sjaak met de Schep.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Sloggi het volgende:
Roeme is geniaal vanavond.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
D66 is de enige partij die realistisch is op dit punt.
Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Roemer brengt het debat tenminste weer bij de gewone man. Jan met de Pet, Kees met de Hond, Sjaak met de Schep.
Populisme is tegenwoordig kapotbezuinigen. Roemer is dus een idealist.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef BlackLining het volgende:
Wat eem populist zeg, die Roemer.. Bahbah.
Gast hoort thuis in een feestcommissie, niet in de politiek.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Het lijkt wel een vijandige bingo-avond..
En Henk en Ingrid dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Roemer brengt het debat tenminste weer bij de gewone man. Jan met de Pet, Kees met de Hond, Sjaak met de Schep.
quote:
Je bedoelt Henk van Ingrid?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jammer dat mensen dom zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn ogen ook. Maar dan is het de vraag of je daar wel mee gaat scoren. Mensen willen niet horen dat dingen aangepakt worden.
Het is gewoon slim formuleren van Rutte, alleen werd hij gelijk goed op de plaats gezet door Pechtold. Als je die kennis niet hebt dan heeft Rutte op dat punt een goed verhaal.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Zweden is baggervoorbeeld, waarbij de HRA per direct is afgeschaft. Ja, fucking duh, dat dat tot problemen leidt.
Het Verenigd Koninkrijk heeft de HRA geleidelijk afgeschaft, en heeft daar totaal niet tot problemen geleidt.
Er is geen enkele partij die de HRA per direct wil afschaffen, dus Rutte blaat uit zijn nek, en probeert goedkoop stemmen te winnen.
Maar wat zei hij daarvoor nou? [Rutte dus]quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel toevallig las ik deze post, en kwam ie toen op mn stream
Vergeet Henk en Anja Ingrid niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is ook een leugen idd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef verzer het volgende:
Rutte: ''Nederland hoort bij de 3 landen met de hoogste belastingdruk....''
leugens, fucking leugens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |