heb je hem al binnen danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:24 schreef joepie91 het volgende:
Oh, revpolen: nou heb je stiekem toch een nuttig product besteld voor me.
Ik vind hem nu al leukquote:Op maandag 31 mei 2010 11:23 schreef RudyCarell het volgende:
Is deze een bekende? http://www.beltal.com/ Ik zie het al, een soort engelse TaoBao...
Ja paar jaar terug 3 voor de prijs van 2. Aardige kwaliteit, maar me RB van PB was wel veel beter. Zat zelfs echt glas in kwam ik van de week achterquote:
Even een paar pagina's terugbladeren, en dan zie je de foto'squote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef revpolen het volgende:
[..]
heb je hem al binnen dan
ik ben inderdaad te goed voor deze wereld om crap voor mensen te bestellen
Daar heb ik ook al eens naar gekeken en dat is inderdaad een erg treurig aanbodquote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ik had verwacht wel een paar e-readers van chinese topmerken aan te treffen maar kan niks vinden. Jammer...
Ik weet wel hoe je ze kunt openbreken. 1 Bic pen, 1 WC-rol, en aluminiumfolie...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben op zoek naar deze sleuteltjes:
[ afbeelding ]
Iemand ze tegen gekomen?
Iemand?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef draaier89 het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer tot dat je een bestelling van Focalprice.com binnen hebt?
Ach, het was ook maar als gemakkelijk alternatief aangezien Jack even uit de lucht was..quote:Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja paar jaar terug 3 voor de prijs van 2. Aardige kwaliteit, maar me RB van PB was wel veel beter. Zat zelfs echt glas in kwam ik van de week achter![]()
Nu een Karira besteld via ioffer (via china).
Damm ff paar pagina's terug gekekenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef revpolen het volgende:
[..]
heb je hem al binnen dan
ik ben inderdaad te goed voor deze wereld om crap voor mensen te bestellen
Waar ga je heen lekkerd?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef revpolen het volgende:
owja idd
[ afbeelding ]
en ook mijn adres boeit me niks
ik zit hier nog maar een paar maanden en dan ben ik adios uit Nederland als het goed is
En waar gaat raymond heenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef revpolen het volgende:
owja idd
[ afbeelding ]
en ook mijn adres boeit me niks
ik zit hier nog maar een paar maanden en dan ben ik adios uit Nederland als het goed is
Raymond zit dan met ze vriendinnetje op Arubaquote:
goder, wanneer kappen mensen nou is met vragen hoelang iets duurt, bij dit soort webshops kun je er gewoon geen peil op trekken, kan anderhalve week zijn, mijn record is 2 maanden.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef Osramp het volgende:
Er is voor mij een zending 25mei weggegaan uit HK. Vanmorgen TNT gebeld, hebben nog geen T&T dus ligt ws nog bij de douane. Hoe lang zou zoiets in beslag nemen? Er zit niks geks in, paar planten vonchtigheidsmeters, nokia datakabel, zaklampjes en nikon remotes.
Geen lasers/wapens/namaakshit, dus moet geruisloos door de douane komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |