Als ik zo vrij mag zijn hierop te reageren:quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn discussie methode valt wel mee over het algemeen. Op dit moment laat ik mij niet van mijn sterkste kant zien nee. Komt omdat ik even geen zin meer heb in deze discussie. Als je naar de discussie van eerder op de dag kijkt, dan onderbouw ik de dingen wel wat beter en discussieer ik op een normale manier. Nu plempte ik maar wat foto's neer om gewoon weer een punt te noemen over wat er nog meer zo vaag is aan 9/11 en had geen zin om verder te zoeken naar het verhaal er achter en zo.
Verleden keer kreeg ik ook al aanvaringen met jou, terwijl als jij niet in dit topic aanwezig bent, de discussie over het algemeen wat normaler verloopt. No offence btw. Toen bleef je ook maar hameren op een klein dingetje wat ik zei. net als dat je nu weer doet met 100'den foto's. Als jij niet snapt hoe dat is bedoeld, dan ligt dat aan jou en niet aan mij. Mensen overdrijven weleens om hun punt duidelijk te maken. Dat jij het letterlijk neemt, moet jij weten, maar kom er niet iedere keer op terug.
Sorry voor mijn taal, maar dit is gewoon gelul. Hoezo 'eenvoudig brandje'? Dat maak jij er gemakshalve van. Het was helemaal geen 'eenvoudig brandje'. Het gebouw stond in brand, het gebouw was door puin en brokstukken van het vliegtuig beschadigd. Door die 2 factoren is het gebouw uiteindelijk ingestort, niet door een 'eenvoudig brandje'. Een eenvoudig brandje is een openhaardbrand of een zolderbrand waarvan je het verslag als je mazzel hebt op je lokale TV ziet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:24 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Als met een eenvoudige brand op een paar verdiepingen
...
....
eenvoudig brandje stoken het ook werkte.
Bull-shit.
De simpele conclusie dat stalen gebouwen niet zomaar omvallen en/of in elkaar zakken zegt me dat we hier met controlled demolition te doen hebben.
Zijn al die kleine puntjes bij elkaar niet bizar dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:25 schreef Redux het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn hierop te reageren:
Nee, maar elk 'klein puntje' (zoals paspoort in wtc puin) wordt te pas en te onpas aangehaald om maar aan te tonen dat de 9/11 gebeurtenissen een vooropgezet plan zijn. Elk klein puntje! En over het algemeen is mij in de jaren dat ik die discussies volg wel gebleken dat die kleine puntjes best logisch te weerleggen zijn, en dat die uitkomt *vooropgezet plan* helemaal niet zo voor de hand liggend is.
Als je hiermee toegeeft dat je argument niet klopt, dan vind ik het prima en houd ik er over op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn discussie methode valt wel mee over het algemeen. Op dit moment laat ik mij niet van mijn sterkste kant zien nee. Komt omdat ik even geen zin meer heb in deze discussie. Als je naar de discussie van eerder op de dag kijkt, dan onderbouw ik de dingen wel wat beter en discussieer ik op een normale manier. Nu plempte ik maar wat foto's neer om gewoon weer een punt te noemen over wat er nog meer zo vaag is aan 9/11 en had geen zin om verder te zoeken naar het verhaal er achter en zo.
Verleden keer kreeg ik ook al aanvaringen met jou, terwijl als jij niet in dit topic aanwezig bent, de discussie over het algemeen wat normaler verloopt. No offence btw. Toen bleef je ook maar hameren op een klein dingetje wat ik zei. net als dat je nu weer doet met 100'den foto's. Als jij niet snapt hoe dat is bedoeld, dan ligt dat aan jou en niet aan mij. Mensen overdrijven weleens om hun punt duidelijk te maken. Dat jij het letterlijk neemt, moet jij weten, maar kom er niet iedere keer op terug.
Ja, al die zaken kunnen heel goed toevallig zijn. Als je inderdaad al die punten punt voor punt bijlangs gaat en je er een logische verklaring voor hebt, dan zijn die punten opgeteld niet heel bizar nee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zijn al die kleine puntjes bij elkaar niet bizar dan?
Is het niet heel toevallig dat NORAD een oefening hield en het luchtruim vrij was. Is het niet toevallig dat WTC 7 instort als een kaartenhuis. Is het niet toevallig dat men dit aankondigde op de BBC, nog voor het gebeurde. Is het niet toevallig dat.............
Als het grote punt volkomen logisch verklaarbaar is, dan zijn al die kleine puntjes in mijn ogen niet belangrijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zijn al die kleine puntjes bij elkaar niet bizar dan?
Is het niet heel toevallig dat NORAD een oefening hield en het luchtruim vrij was. Is het niet toevallig dat WTC 7 instort als een kaartenhuis. Is het niet toevallig dat men dit aankondigde op de BBC, nog voor het gebeurde. Is het niet toevallig dat.............
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Sorry voor mijn taal, maar dit is gewoon gelul. Hoezo 'eenvoudig brandje'? Dat maak jij er gemakshalve van. Het was helemaal geen 'eenvoudig brandje'. Het gebouw stond in brand, het gebouw was door puin en brokstukken van het vliegtuig beschadigd. Door die 2 factoren is het gebouw uiteindelijk ingestort, niet door een 'eenvoudig brandje'. Een eenvoudig brandje is een openhaardbrand of een zolderbrand waarvan je het verslag als je mazzel hebt op je lokale TV ziet.
Appels en peren, weet je wel iets van vliegrampen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is debunken dan? Neem als voorbeeld die pdf waarin gepoogd wordt "September Clues" te debunken. In diverse punten worden gewoon aannames gedaan. Dat vind ik geen debunken. Op sommige punten heeft men wel weer een goed argument, maar bewijs.. tja.
Overheids rapporten waarin men met een berg cijfertjes komt en met een of ander computer model kan ik ook bijna niet serieus nemen. Ik bedoel... als er echt sprake is van een complot.... denk je dan echt dat ze dat zelf gaan bewijzen in hun rapportjes?
Ik geloof het pas als Bush, Cheny en de hele mikmak die er daar aan de touwtjes trekken een leugentest met succes doorstaan. Iets wat nooit plaats zal vinden.
Crash site flight 93:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vinden ze dan als bewijs. Een bandana van de kapers :
[ afbeelding ]
Onderdeel van vliegtuig. Waar is de rest?:
[ afbeelding ]
Ook zo overtuigend dit:
[ afbeelding ]
En dan wel dat paspoort:
[ afbeelding ]
Crash site tripoli, om maar een voorbeeld te geven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie jij de verschillen?
1 van de zoveel vreemde zaken. Kun jij het debunken aan de hand van duidelijke foto's? Of heb je alleen een rapport of pdf-je waarin het gedebunked wordt?
Zoals ik in het vorige deel ook al zei: die torens zijn ~30% trager dan freefall, dat lijkt me vrij aanzienlijk. Bedenk daarbij dat in initiële impulskracht maar liefst 30 x het gewicht van het upperblock was. (bron).quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:13 schreef mediacurator het volgende:
[..]
De torens vallen met een snelheid die in ieder geval dicht tegen een free fall aanzit. Let wel, de officiële lezing zegt dat er geen explosieven aan te pas kwamen behalve de kerosine steekvlammen veroorzaakt door de vliegtuigen
Kun je dat beargumenteren?quote:Zonder een flinke berg explosieven kun je gewoon simpelweg nooit zo snel zoveel kilo's beton en staal met de grond gelijk maken..
Ja, dat is toch een pagina terug gepost? Niet gelezen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk op de achtergrond. Het gebouw zou al ingestort zijn. Het staat er nog. Klein brandje... tja... ik zie geen rook en/of vlammen uit dat gebouw komen (oh nee... dat hoeft niet volgens sommigen), tenzij de rook achter het hoofd van die dame van WTC7 afkomstig is. Lijkt me niet, maar zou kunnen.
Waar rook is, is toch vuur?
Je gelooft ook alles als het officieel is, niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Sorry voor mijn taal, maar dit is gewoon gelul. Hoezo 'eenvoudig brandje'? Dat maak jij er gemakshalve van. Het was helemaal geen 'eenvoudig brandje'. Het gebouw stond in brand, het gebouw was door puin en brokstukken van het vliegtuig beschadigd. Door die 2 factoren is het gebouw uiteindelijk ingestort, niet door een 'eenvoudig brandje'. Een eenvoudig brandje is een openhaardbrand of een zolderbrand waarvan je het verslag als je mazzel hebt op je lokale TV ziet.
Ook weer zoiets. Bezit jij de kennis om te bepalen dat zo'n gebouw niet als een kaartenhuis in zou mogen storten? Heb jij de kennis om de hevigheid van die brand die op dat moment woedde in te schatten? Heb jij enig notie van de schade van dat gebouw op dat moment?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar rook is, is toch vuur? En als een gebouw van die omvang door brand zou instorten als een kaartenhuis, wat onwaarschijnlijk is, dan zou je op zijn minst een vette brand moeten zien.
Nee.. het gaat zo fucking hard hier.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:33 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een pagina terug gepost? Niet gelezen?
Gezond verstand. That's what it is. Dat jullie geloven dat gebouwen zo instorten, moeten jullie weten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef Redux het volgende:
[..]
Ook weer zoiets. Bezit jij de kennis om te bepalen dat zo'n gebouw niet als een kaartenhuis in zou mogen storten? Heb jij de kennis om de hevigheid van die brand die op dat moment woedde in te schatten? Heb jij enig notie van de schade van dat gebouw op dat moment?
Volgens mij niet, ik weet het bijna wel zeker. En TOCH is het volgens jou onwaarschijnlijk dat zo'n gebouw 'als een kaartenhuis' in stort. Volgens mij is dat gewoon napapagaai-werk van 1 of andere film ofzo.
Zwaktebod. Niemand vraagt je snel te reageren. Je kunt ook de tijd nemen en de reacties op jouw posts doorlezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee.. het gaat zo fucking hard hier.
Waar is dat officieel erkend?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Je gelooft ook alles als het officieel is, niet?
Ten eerste kan dat aluminium lang niet zoveel schade aanrichten als jij hier even voor de vuist weg aanneemt.
Is ook officieel erkend.
Ja precies. Ik geloof het ook niet meer. Hoe hard ze hier ook hun best doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gezond verstand. That's what it is. Dat jullie geloven dat gebouwen zo instorten, moeten jullie weten.
Alsof jij kennis van zaken hebt. Wat voor opleiding volg je, als ik vragen mag? Wat doe je in het dagelijks leven en hoe oud ben je? Laat eens zien wat je achtergrond is dat je dergelijke inschattingen kunt maken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gezond verstand. That's what it is. Dat jullie geloven dat gebouwen zo instorten, moeten jullie weten.
Gezond verstandquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niets uit de beelden duidt er op dat er een hevige brand heeft gewoed. Alleen wat tekst uit rapporten waarin staat dat de sprinklers waren uitgeschakeld en men niet begon aan blussen
Lezen is niet je sterkste kant, ik heb al in meerdere reacties even terug aangegeven dat het gebouw niet alleen HEVIG in brand stond, het was daarnaast ook beschadigd. Die 2 factoren hebben samen voor de instorting gezorgd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Op een gegeven moment is de brandstof in zo'n pand wel op en dooft het vuur vanzelf. Het gebouw is dan totaal uitgebrand en dat zul je zien van buiten. Van kilometers afstand zul je dat zien. Maar nee... hier is dat allemaal niet aan de orde. Hier zijn woorden in een document en een wazig computermodel genoeg om te bewijzen dat het normaal is dat het gebouw zo inzakte.
Wetenschap is wel vaker contra intuïtief. Dat je het niet geloofd mag je natuurlijk zelf weten, maar is het ook ergens op gebaseerd?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
ALS WTC 7 dan zo kon instorten, dan had de stalen structuur over alle punten even heet moeten zijn, lijkt me. Niets uit de beelden duidt er op dat er een hevige brand heeft gewoed. Alleen wat tekst uit rapporten waarin staat dat de sprinklers waren uitgeschakeld en men niet begon aan blussen.
Op een gegeven moment is de brandstof in zo'n pand wel op en dooft het vuur vanzelf. Het gebouw is dan totaal uitgebrand en dat zul je zien van buiten. Van kilometers afstand zul je dat zien. Maar nee... hier is dat allemaal niet aan de orde. Hier zijn woorden in een document en een wazig computermodel genoeg om te bewijzen dat het normaal is dat het gebouw zo inzakte.
Sterker: in 1 van de video's die hier geplaatst was, was het vuur al uit in 1 van de torens. Dit werd duidelijk door het radiogesprek tussen de brandblussers en de chief.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
ALS WTC 7 dan zo kon instorten, dan had de stalen structuur over alle punten even heet moeten zijn, lijkt me. Niets uit de beelden duidt er op dat er een hevige brand heeft gewoed. Alleen wat tekst uit rapporten waarin staat dat de sprinklers waren uitgeschakeld en men niet begon aan blussen.
Lol. Die foto spreek je toch vierkant tegen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Redux het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees je eens in in de materie voor je onzin blaat. Dit laat gewoon zien dat je niet weet waar je het over hebt.
Brand ja. Die hebben we al eerder gezien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Redux het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees je eens in in de materie voor je onzin blaat. Dit laat gewoon zien dat je niet weet waar je het over hebt.
Daar is een simpele oplossing voor: blijf dan wegquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef VancouverFan het volgende:
Geweldig. Heel de WTC7 discussie weer opnieuw gaan voeren.
Dan gaan we het morgen zeker weer over vlucht 93 hebben als WEER duidelijk wordt dat argumenten over WTC7 niet helemaal blijken te kloppen.
Het is gewoon simpel rondjes draaien....
Als je enig idee hebt waar je over praat, weet je ook een brand op 1 verdieping al genoeg is om alles naar beneden te laten komen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Lol. Die foto spreek je toch vierkant tegen?
Kom op zeg. Dat is een brandje van niks t.o.v. het hele pand. Kan zon pand nooit van in elkaar donderen.
Volgens het officiële 9-11 rapport moeten deze gebouwen allemaal ingestort zijn. Lijkt me een eitje om daar dan ook maar vanuit te gaan, ondanks ze nog allemaal staan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Brand ja. Die hebben we al eerder gezien.
Net als deze foto's. Allemaal gebouwen met stalen constructie die bleven staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is nu al 9 jaar herhaald hier, maar daar was geen structurele schade. En vergeet de TU brand niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij had het toch over een eenvoudig brandje? Noem je dat een eenvoudig brandje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Lol. Die foto spreek je toch vierkant tegen?
Kom op zeg. Dat is een brandje van niks t.o.v. het hele pand. Kan zon pand nooit van in elkaar donderen.
Dit zijn echt argumenten die zo oud als de straat zijn. Mss. eens lezen (en liefst de hele site eens lezen voor hier allemaal imo irrelevante argumenten te plaatsen):quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Sterker: in 1 van de video's die hier geplaatst was, was het vuur al uit in 1 van de torens. Dit werd duidelijk door het radiogesprek tussen de brandblussers en de chief.
Zelfs de rook die uit de torens kwam was zwart, wat een indicatie is dat ze brand zo goed als uit is.
Erg apart.
Waren daar ook ~6 etages weggeslagen door een passagiersvliegtuig? Is slechts een klein detail hoor....quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dit is nu al 9 jaar herhaald hier, maar daar was geen structurele schade. En vergeet de TU brand niet.
Jij bent een troll, niet waar? Want de officiele lezing laat zien dat het gebouw niet alleen door de brand is ingestort, maar ook door de schade.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Volgens het officiële 9-11 rapport moeten deze gebouwen allemaal ingestort zijn. Lijkt me een eitje om daar dan ook maar vanuit te gaan, ondanks ze nog allemaal staan.
Waar beweert het officiele 9-11 rapport dit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Volgens het officiële 9-11 rapport moeten deze gebouwen allemaal ingestort zijn. Lijkt me een eitje om daar dan ook maar vanuit te gaan, ondanks ze nog allemaal staan.
De structurele schade bij WTC7 was een hoek onderin het gebouw. TU staat me niet zo bij. Is de TU compleet ingezakt alsof het door controlled demolition is gebeurd?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dit is nu al 9 jaar herhaald hier, maar daar was geen structurele schade. En vergeet de TU brand niet.
Ik moet wegblijven omdat mensen zoals jij niet kunnen discussiërenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:49 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Daar is een simpele oplossing voor: blijf dan weg
We hebben het over WTC 7!!! Klein detail hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef Toryu het volgende:
[..]
Waren daar ook ~6 etages weggeslagen door een passagiersvliegtuig? Is slechts een klein detail hoor....
Dat dus, je bent niet serieus meer bezig als je mijn reacties negeert. de mazzelquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik neem aan dat iedereen het hier wel met me eens is dat het er iig op lijkt dat WTC 7 gecontroleerd naar beneden is gebracht?
oh... my bad...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
We hebben het over WTC 7!!! Klein detail hoor.
Jochie? Gaan we nu op de man spelen. Zwaktebod.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef Redux het volgende:
ik kap ermee, we hebben hier een troll en een naief jochie wat niks meer ziet omdat ie z'n oogkleppen heeft dichtgeklapt.
Het hele gebouw? Niks ingestort?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Staat er nog hoor.
Lol... dit is pas een brandquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef Redux het volgende:
[..]
Jij had het toch over een eenvoudig brandje? Noem je dat een eenvoudig brandje?
Ik noem dit een serieuze brand. Ik zie zo al een aantal verdiepingen waar brand woed, en dan heb ik nog niet eens zicht op de binnenkant van het gebouw, dus wie weet hoe groot de brand binnenin is.
Dat je dat gelooft.... Dat gebouw stond achter andere gebouwen. Dan maakt dat puin wel een heeeeeele selectief vlucht naar beneden.quote:DAARNAAST is het gebouw beschadigd door puin en vliegtuig brokstukken, SAMEN heeft het er voor gezorgd dat het gebouw is ingestort.
Oordeel zelf:quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De structurele schade bij WTC7 was een hoek onderin het gebouw. TU staat me niet zo bij. Is de TU compleet ingezakt alsof het door controlled demolition is gebeurd?
Ik neem aan dat iedereen het hier wel met me eens is dat het er iig op lijkt dat WTC 7 gecontroleerd naar beneden is gebracht?
Zo'n beetje alle WTC torens zijn verwoest. Dus stellen dat het puin heel selectief is geweest slaat nergens op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Lol... dit is pas een brand
[ afbeelding ]
En die staat nog steeds. Moet volgens jouw logica al 10x in elkaar gestort zijn.
10x instorten is onmogelijk natuurlijk maar met jouw fantasie zou het wel eens kunnen.
[..]
Dat je dat gelooft.... Dat gebouw stond achter andere gebouwen. Dan maakt dat puin wel een heeeeeele selectief vlucht naar beneden.
Wel wat kleine secties... zoals het normaal ook gaat, in tegenstelling tot die hokus pokus van 9-11.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het hele gebouw? Niks ingestort?
Kleine secties mijn reet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:56 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Wel wat kleine secties... zoals het normaal ook gaat, in tegenstelling tot die hokus pokus van 9-11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |