Tja, Paars eigenlijk de enige realistische optie. Regeren met de PVV is hopelijk ook voor de VVD uiteindelijk een stap te ver, en PvdA/CDA/VVD samen zie ik eigenlijk helemaal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:29 schreef BasEnAad het volgende:
VVD heeft hier al drie opties...
[ afbeelding ]
Dat gaat niet gebeuren, 2 zetels zijn gewoon een zekerheid voor de SGP. Bij een lage opkomst zouden het er 3 kunnen worden, maar dat verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef eriksd het volgende:
SGP gaat ook richting de 1 zetel btw.
Na Teevendag?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, 2 zetels zijn gewoon een zekerheid voor de SGP. Bij een lage opkomst zouden het er 3 kunnen worden, maar dat verwacht ik niet.
En VVD nog verder aan de leiding![]()
Ik zie CDA en VVD er nog wel voor aan om met de PVV in een coalitie te stappen. Het enige dat ze ervoor zouden moeten laten is het verhogen van de AOW-leeftijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tja, Paars eigenlijk de enige realistische optie. Regeren met de PVV is hopelijk ook voor de VVD uiteindelijk een stap te ver, en PvdA/CDA/VVD samen zie ik eigenlijk helemaal niet gebeuren.
Dat boeit niemand behalve de jongeren, en die stemmen toch overwegend links.quote:
Teeven moeten ze er nu echt eens uit gaan flikkerenquote:
Ik zou het wel leuk vinden als de SGP er een zetel bij krijgt. Een stel kansloze feministen mag dan de SGP het leven zuur proberen te maken, een zetel erbij is dan toch een mooi plaagstootje richting deze feministen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat gaat niet gebeuren, 2 zetels zijn gewoon een zekerheid voor de SGP. Bij een lage opkomst zouden het er 3 kunnen worden, maar dat verwacht ik niet.
VVD-CDA-D66 moet nog stijgen. Die andere opties heb je niks aan, alleen Paars III is er een die een kans maakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:29 schreef BasEnAad het volgende:
VVD heeft hier al drie opties...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ze zouden de CU er nog bij kunnen trekken.
Nee!! Niet het opgeheven vingertje!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij ook wel lozen hoorquote:
Een beetje tegenwicht aan die doorgedraaide feministen is natuurlijk nooit verkeerdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Opvallend dat er toch nog een zetel bij komt voor VVD na de Netwerk-propaganda.![]()
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als de SGP er een zetel bij krijgt. Een stel kansloze feministen mag dan de SGP het leven zuur proberen te maken, een zetel erbij is dan toch een mooi plaagstootje richting deze feministen.
Eens. Het zou mooi zijn als zowel VVD-CDA-D66 als Paars 3 een meerderheid vormt, dan kan de VVD ook wat steviger onderhandelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
VVD-CDA-D66 moet nog stijgen. Die andere opties heb je niks aan, alleen Paars III is er een die een kans maakt.
VVD en D66 samen met CU?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Robin Hood en omgekeerde Robin Hood in één coalitie? Rouvoet is natuurlijk wel professioneel genoeg om daar overheen te kunnen stappen, maar ik denk dat zelfs GL nog waarschijnlijker is dan CU op deze positie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
vrouwen achter het aanrecht?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Opvallend dat er toch nog een zetel bij komt voor VVD na de Netwerk-propaganda.![]()
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als de SGP er een zetel bij krijgt. Een stel kansloze feministen mag dan de SGP het leven zuur proberen te maken, een zetel erbij is dan toch een mooi plaagstootje richting deze feministen.
Wat doet D66 het slechts vergeleken met een paar maanden terugquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna een kwart van de stemmen naar de VVD.
Nee, als buitenstaander een organisatie die geen enkele behoefte heeft aan de verandering van hun statuten dwingen hun statuten aan te passen. Ik vind het een walgelijke vertoning.quote:
Ik acht het niet eens uitgesloten dat de SGP een derde zetel haalt, zeker nu het CDA het beroerd doet in de peilingen (wat de SGP extra stemmen op kan leveren), en door de lijstencombinatie met de CU, die het goed doet in de peilingen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
D66 heeft de HRA tot breekpunt verklaard. Nu hoeft dat weinig te zeggen want eh, politici, maar het zal het allemaal wel moeilijk maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
Zo is het wat duidelijker, nu de kans steeds groter wordt dat VVD het initiatief mag gaan nemen.
VVD zal eerder kiezen voor het CDA denk ik zo. Om tot 76 te komen moeten er nog één of twee partijen bij. Ik hoop dat D66 groot genoeg wordt, zodat we met drie partijen af kunnen.
PVV als derde partij lijkt me niet verstandig.
[ afbeelding ]
Als het wettelijk gezien niet mag op de manier waarop de SGP het graag heeft, is het toch geen enkel probleem als men dat aanpakt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, als buitenstaander een organisatie die geen enkele behoefte heeft aan de verandering van hun statuten dwingen hun statuten aan te passen. Ik vind het een walgelijke vertoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |