Wat een gelul dit. Kijk, ik ga nu even een oude wijsheid naar boven halen. Vroeger, toen ik een jaar of 12 was, wilde ik altijd professor worden, en ik maakte altijd een grap van het vak vuilnisman. Mijn lerares heeft mij toen duidelijke uitleg gegeven over hoe een maatschappij in elkaar steekt. Misschien heb jij dat ook even nodig. Kijk, een professor kan niet zonder een vuilnisman. Een bedrijf kan niet zonder schoonmakers. Ook de vvd niet. Je ziet het: schoonmakers staken en alles ligt plat. Iedereen draagt een steentje bij aan de maatschappij en geloof me, mensen zonder baan kiezen daar ook niet voor. iedereen wil iets bijdragen, alleen krijgt niet iedereen daar de kans voor. Dus even een korte vraag aan jou: jij vindt dat een vuilnisman niet evenveel zijn steentje bijdraagt aan de maatschappij als een bankdirecteur?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zullen best mensen slechter worden van de VVD, maar dat zijn niet de mensen die hun steentje bijdragen aan Nederland.
VVD beweert helemaal niet dat niemand er slechter van wordt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:26 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Onzin, die man gebruikt volledig ononderbouwde cijfers. Dat bewijst zijn netwerkoptrede maar weer. Bovendien vertelt hij de halve waarheid, want zeg nou zelf: belastingen verlagen, koopkracht omhoog en minder staatsschulden? En niemand wordt er slechter van? ONMOGELIJK
Bovendien zorgt de vvd voor amerikaanse politiek in nederland. Dit schandalige filmpje bijvoorbeeld
Gister bij netwerk was dat wel even andersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
VVD beweert helemaal niet dat niemand er slechter van wordt...
Stef Blok gaf zelfs toe dat als de bijstandsmoeder geen werk vind, er inderdaad op achteruit gaat.
Ik denk dat dat allemaal niet zo veel uitmaakt, er waren toch weinig bijstandsmoeders die op de VVD gingen stemmen. Net zoals dat de gemiddelde marokkaan echt geen Zembla nodig heeft om te weten dat de PVV niet zijn partij is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:01 schreef Dutchguy het volgende:
Alhoewel Rutte bij Netwerk op zijn plaat ging.
Nee ,hij zei alleen dat de berekeningen van netwerk niet klopten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:27 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Gister bij netwerk was dat wel even anders
Hij ontkent in alle debatten dat onder/middenklasse er niet op achteruit gaat terwijl dit wel zo is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee ,hij zei alleen dat de berekeningen van netwerk niet klopten.
Hij heeft nergens gezegd dat niemand erop achteruit gaat bij de VVD
Nee, precies andersom (of ie moet een heel slechte spin doctor hebben).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef n3z het volgende:
[..]
Hij ontkent in alle debatten dat onder/middenklasse er niet op achteruit gaat
CDAquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Arcee het volgende:
VVD: 38 (+1)
PvdA: 29 (-1)
CDA: 25 (-1)
PVV: 17 (-1)
Ze verliezen anders wel een zetel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
CDAZe komen weer veel te dichtbij.
Maar ze hebben er nog te veel naar mijn smaak.quote:
Opvallendste nieuws: Verdonk's TON gehalveerd in de peilingen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna een kwart van de stemmen naar de VVD.
Tja, Paars eigenlijk de enige realistische optie. Regeren met de PVV is hopelijk ook voor de VVD uiteindelijk een stap te ver, en PvdA/CDA/VVD samen zie ik eigenlijk helemaal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:29 schreef BasEnAad het volgende:
VVD heeft hier al drie opties...
[ afbeelding ]
Dat gaat niet gebeuren, 2 zetels zijn gewoon een zekerheid voor de SGP. Bij een lage opkomst zouden het er 3 kunnen worden, maar dat verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef eriksd het volgende:
SGP gaat ook richting de 1 zetel btw.
Na Teevendag?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, 2 zetels zijn gewoon een zekerheid voor de SGP. Bij een lage opkomst zouden het er 3 kunnen worden, maar dat verwacht ik niet.
En VVD nog verder aan de leiding![]()
Ik zie CDA en VVD er nog wel voor aan om met de PVV in een coalitie te stappen. Het enige dat ze ervoor zouden moeten laten is het verhogen van de AOW-leeftijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tja, Paars eigenlijk de enige realistische optie. Regeren met de PVV is hopelijk ook voor de VVD uiteindelijk een stap te ver, en PvdA/CDA/VVD samen zie ik eigenlijk helemaal niet gebeuren.
Dat boeit niemand behalve de jongeren, en die stemmen toch overwegend links.quote:
Teeven moeten ze er nu echt eens uit gaan flikkerenquote:
Ik zou het wel leuk vinden als de SGP er een zetel bij krijgt. Een stel kansloze feministen mag dan de SGP het leven zuur proberen te maken, een zetel erbij is dan toch een mooi plaagstootje richting deze feministen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat gaat niet gebeuren, 2 zetels zijn gewoon een zekerheid voor de SGP. Bij een lage opkomst zouden het er 3 kunnen worden, maar dat verwacht ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |