quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Internetheld het volgende:
ik zoek een dance nummer met een vrouw die zingt Get up Get up de hele tijd draaien ze bij slamfm enzo? wie weet hem
Dankje dat is hem!quote:
Wat een mooi nummer. Ben al een tijdje aan t googlen inderdaad maar kan ook niks vinden...quote:Op donderdag 27 mei 2010 02:35 schreef twiFight het volgende:
http://www.cheezyclips.co(...)-Runners-Compilation
Ik wil graag het nummer weten uit die clip. Normaal kom ik er wel door te Googlen naar de lyrics maar deze keer komt er niks uit
Karaoke?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, als je de tekst in beeld ziet die gezongen wordt.
Kinetische typografie / Kinetic typographyquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, als je de tekst in beeld ziet die gezongen wordt.
Neequote:
Dat ja. Thanksquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kinetische typografie / Kinetic typography
klopt niet helemaal maar ik dacht aan deze:quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef AskMe het volgende:
Ik zoek een nummer (Trance, House - achtig) En je hoort door het nummer óf aan het begin de tekst: Everybody, Nobody, Everybody, Nobody .
Dit gaat dan een stuk door.
Weet iemand over welk nummer ik het heb?Alvast Bedankt !
nee dat is niet degene die ik bedoelquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
klopt niet helemaal maar ik dacht aan deze:
Had al zo'n vermoeden, maar toch...quote:
Sharon - Hier in de Disco ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:08 schreef Bolter het volgende:
Hoii!
Ik ben een tijdje terug een ontzettend schraal nummer tegengekomen op youtube kan het helaas niet meer terug vinden.
Het was een NL nummer gezongen door een meisje van een jaar of 20? In de clip zag je allerlei "paupers" dansen in een disco. Zeer lowbudget allemaal. Haar artiestennaam was ook gewoon haar, zeer Hollandsche, naam.
Deze remix misschien ?Gokjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef AskMe het volgende:
Ik zoek een nummer (Trance, House - achtig) En je hoort door het nummer óf aan het begin de tekst: Everybody, Nobody, Everybody, Nobody .
Of misschien deze?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef AskMe het volgende:
`quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef Maestro16 het volgende:
Hoi
Kent een van jullie deze song,
refrein gaat zo: rematch rematch enz.
Het is een soort van punk, rock
ik heb het ooit gehoord bij fifa game en bij de veronica top 100 editie `09
alvast bedankt
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Offliners het volgende:
Ey, ik zoek het nummer dat zit in filler van SLAMFM! Het is de lage toon die je hoort. Ze draaien het steeds na het praatje na het nieuws voordat ze weer aan een half uur muziek beginnen. Ik weet een beetje vaag maar ik kon ook nergens een voorbeeld vindenHopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt.
Top 100 van Veronica bestaat niet meer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef Maestro16 het volgende:
Hoi
Kent een van jullie deze song,
refrein gaat zo: rematch rematch enz.
Het is een soort van punk, rock
ik heb het ooit gehoord bij fifa game en bij de veronica top 100 editie `09
alvast bedankt
quote:Op donderdag 27 mei 2010 02:35 schreef twiFight het volgende:
http://www.cheezyclips.co(...)-Runners-Compilation
Ik wil graag het nummer weten uit die clip. Normaal kom ik er wel door te Googlen naar de lyrics maar deze keer komt er niks uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |