abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81905730
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forom, althan geregistreerd sinds net en wel vaker hierop gekeken!. De reden dat ik me heb aangemeld is dat ik op DIT tijdstip mijn verhaal kwijt wil & hopelijk hierop reacties ga krijgen.

Het gaat over mijn relatie, die al een tijd vele ups & downs heeft gehad. Ik zit niet lekker in mijn vel en dat wordt erger door de dingen die hij mij keer op keer flikt.

Allereerst: toen we 3 jaar geleden een relatie kregen was hij degene die mij niet zag staan maar ik heb mijn uiterste best gedaan haha. UIteindelijk gingen we daten waar hij al de 1e keren niet op durfde te komen dagen , onzeker zei hij. Na een aantal maanden veranderde de onzekere jongen in een jongen die alles bij elkaar scholt, vecht met zijn zusje, de hele dag negatief is, klaagt over alles en iedereen, en ga zo maar door. En dat voor een jongen van (toen) 23 jaar tot nu (26 jaar oud).

Korte uitleg over dingen die me geflikt zijn:

Op een gegeven moment keek ik na 3 maanden in zijn profiel site en zag daarin allemaal uitnodigende berichten die hij stuurde met andere mensen en waarin ook zijn adres in vermeld werd. .. Hem geconfronteerd & er was natuurlijk niets aan de hand en er zat niets achter..

Ik werd vernederd op straat, dikwijls... voor : hoer, slet, en dat soort dingen en het lijkt soms of het hem een kick geeft om dit te doen in openbare ruimtes of gelegenheden dat andere mensen het zien. Bijvoorbeeld in de supermarkt uitflippen als ik iets niet wil eten wat hij in gedachte had. Nooit iets leuks met mij willen doen omdat hij geen geld had (waarom lees je hieronder), als ik ziek was moest ik zeuren of hij op ziekenbezoek wilde komen, dagen waarop ik hem ECHT nodig had kwam hij niet, Had nOOIT beltegoed om te bellen, etc.. De meeste mensen om me heen zijn al stuk voor stuk door hem afgezeken en bij het samen ontwaken kan er geen goedemorgen vanaf of iets liefs maar begint de dag al met gezeur en geklaag.

Hij stal geld van zijn familieleden door de pinpas te jatten als iemand erg dronken was bijv. zusje en dan het geld eraf pinnen om het vervolgens te laten lijken of dat iemand was geweest die de pas had gejat tijdens het stappen. Ik wist wel beter en ben toen (mischien wel stiekem van me) gaan kijken op zijn kamer en zag daar een koffer en afscheidsbrief omdat hij dat geld had gepint.

Met als reden: achterstand bij een dealer... Dat is ook weer iets wat hij deed.. Stiekem drugs gebruiken. Als hij bij mij een nacht bleef, en zei dat hij zo moe was, blut en naar huis ging om zo op tijd te kunnen gaan slapen. Ging hij (achteraf achtergekomen:() contact opnemen met een dealer in eindhoven en dan maakte hij daar zijn geld op en drugs met zijn zusje thuis.

Meerdere keren heb ik hem betrapt dat hij op sexchats zit. Met de belachelijke naam : Suckme, ik ben een jongen van 26 en wil goed gezoge worden.. etc...etc.. Dat als profiel naam en tekst. Zelfs een email adres is er ooit aangemaakt met die naam en er stonden echt wel 10-tallen email adressen in.

Ik ben eens onder een andere naam met hem gaan chatten en hij wilde zelfs afspreken en gaf een plek aan bij hem om de hoek. Heb hem daar ook mee geconfronteerd. Eerst was het onzekerheid.. daarna was het omdat hij zichzelf lelijk en dik geworden vind & mensen hem dan knap zouden vinden. En nu.. mag er niet meer over gepraat worden.

Waarom ik op dit tijdstip nu mijn verhaal doe komt ook doordat ik zojuist op mijn telefoon de melding kreeg dat ik een mail ontvangen zou hebben. Ik lag al bijna te slapen, maar nieuwsgierig dat ik ben toch naar beneden gegaan om te kijken wat het is. En jawel.. iemand die op zo'n chat zit die mij mailt, ik wil niet stoken maar jou vent zit er weer op.. IK TWIJFEL nu dus of het echt zo is. Al zegt diegene precies de kenmerken waar hij woont en wat hij toen de vorige keer ook al wilde. Ik weet het niet hoor!

Vorige week heb ik ook al een mail op hyves ontvangen van iemand die er 2 jaar geleden blijkbaar een sexdate mee heeft gehad.

Maar door al zijn gelieg en stiekem gedoe weet ik nu niet meer wat ik moet geloven. Wat ik moet doen is er een punt achter zetten omdat ik toch best wel veel dingen gepikt heb.. Maar ik blijf er toch steeds bij ! Ik heb zelfs hem verwezen naar een maatsch. werkster of psycholoog. En dan beloofd hij dat weer.. maar hij komt vrij weinig na..

Iemand tips of reacties??

Liefs
  woensdag 26 mei 2010 @ 03:05:43 #2
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_81905750
wtf? jij bent niet goed bij je hoofd.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_81905765
Lees je verhaal even zelf eens door. Dan kan je niet anders concluderen dat het tijd wordt om hem te dumpen en verder te gaan met je leven. Sommige dames
  woensdag 26 mei 2010 @ 03:10:58 #4
167595 mirved
Infobesitas
pi_81905771
Zet het eens als korte feitjes op een rij. Lees die dan en bedenk je waarom je zoiets van iemand zou moeten pikken. Ik zal het even snel voor je doen.

-Duidelijk dat hij vreemd gaat/ pogingen doet om vreemd te gaan
-respectloos voor je
-doet zich geen moeite voor je
-geen geld
-drugsgebruiker
-Onbetrouwbaar (STEELT ZELFS VAN FAMILIE?!)
-Negatief karakter

Er is echt wel iemand anders op de wereld die veel beter voor je is.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_81905776

Stel je nu eens voor dat een vriendin dit zo aan je zou vertellen? Je zou toch heel hard gaan gillen en roepen dat ze bij die vent weg moet en dat er echt heus waar leuke mannen bestaan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81905787
En gaandeweg, toen je na de publieke vernederingen, harddrugsverslavingen, hoererij, schulden en leugens nog steeds niet had besloten om bij hem weg te gaan, raakte je toen zwanger?
pi_81905823
Bedankt voor de reacties!!!

Allereerst , nee ben niet zwanger. En woon ook gelukkig niet samen, dat wilde ik nooit omdat hij zo is en zn zaken nooit op orde heeft.
Ik weet dat ik er een punt achter moet zetten en dat heb ik vaker gezegd dan gedaan.

De eerste dagen ben ik dan hard en laat niets weten of neem niet op maar na een tijd dat hij me zo veel belt en beloofd of zelfs dreigt dat ik er nog wel een keer spijt van krijg.. Is het zo weer gedaan en zit ik weer in die cirkel.

Ben ook echt stom geweest telkens te soft te zijn en zie nu dat hij alles nooit zal veranderen.

Ik weet ook niet wat ik moet geloven van die berichten die ik vannacht heb gekregen dat hij aan t chatten zou zijn en t bericht dat hij 2 jaar terug met iemand is vreemd gegaan.

Als ik erover praat koppelt hij alles terug naar mij zodat uiteindelijk het mijn schuld is of over mij gaat.
pi_81905866
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 03:28 schreef Got2beFree het volgende:
Als ik erover praat koppelt hij alles terug naar mij zodat uiteindelijk het mijn schuld is of over mij gaat.
WEG WEZEN!

Wat een vies slachtoffergeil ventje zeg. Daar zie je toch zelf ook geen enkele toekomst mee?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81905887
Na jouw lange intensieve nachtwerk heb je vast enige verwachting van ons. Maar verwacht je ook maar enige andere reactie dan dat mensen hier zeggen dat je hem moet definitief moet dumpen? Het lijkt mij zo klaar als een klontje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Henk1056 op 26-05-2010 04:12:17 ]
pi_81905895
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 03:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

WEG WEZEN!

Wat een vies slachtoffergeil ventje zeg. Daar zie je toch zelf ook geen enkele toekomst mee?
Dit dus en wel zo vlug mogelijk.
Of wil je echt achter de ramen of langs de kant van een snelweg eindigen?
pi_81905904
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 03:56 schreef Henk1056 het volgende:
Na jouw lange intensieve nachtwerk heb je vast enige verwachting van ons. Maar verwacht je ook maar enige andere reactie dan dat mensen hier zeggen dat je hem moet definitief moet dumpen? Het lijkt mij zo klaar als een klontje.
Als je er zelf midden in zit is het vaak niet zo helder. Ik hoop dat het nu iets begint te dagen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 04:14:39 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_81905905
Wat me dan opvalt is dat je 100 voorvallen noemt die voor mij al reden genoeg waren geweest om die gast permanent te dumpen, maar dat je nou uiteindelijk twijfelt omdat iemand heeft gezegd dat ie op een of andere gare chat zou zitten
disclaimer
pi_81905908
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 04:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wat me dan opvalt is dat je 100 voorvallen noemt die voor mij al reden genoeg waren geweest om die gast permanent te dumpen, maar dat je nou uiteindelijk twijfelt omdat iemand heeft gezegd dat ie op een of andere gare chat zou zitten
Blijkbaar was haar emmer heel groot voor ie overliep
  woensdag 26 mei 2010 @ 04:19:12 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_81905912
Je verhaal deed me wel een beetje aan mijn ex denken van toen ik 15 was. Misschien is TS gewoon nog heel jong? Jonge meisjes pikken veel meer
disclaimer
  woensdag 26 mei 2010 @ 04:45:44 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_81905932
TS: Respecteer jezelf eens, voor de verandering.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_81906283
quote:
De eerste dagen ben ik dan hard en laat niets weten of neem niet op maar na een tijd dat hij me zo veel belt en beloofd of zelfs dreigt dat ik er nog wel een keer spijt van krijg.. Is het zo weer gedaan en zit ik weer in die cirkel.
Tsja, volgens mij heeft het helemaal geen zin om een topic hier te openen. Je hebt duidelijk zo weinig respect voor jezelf dat je toch wel weer terug gaat naar hem.... Je bent een verloren zaak.

En wat alle anderen hier zeggen; dat het tijd is hem te verlaten, dat is simpelweg niet waar.... Het was 3 jaar geleden tijd om hem te verlaten. Nu is het tijd om je te realiseren dat je daar niet sterk genoeg voor bent en maar gewoon te accepteren dat je leven een hel zal blijven.
  woensdag 26 mei 2010 @ 07:40:10 #18
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_81906386
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 03:00 schreef Got2beFree het volgende:
Ik heb zelfs hem verwezen naar een maatsch. werkster of psycholoog. En dan beloofd hij dat weer.. maar hij komt vrij weinig na..

Je kan beter zelf eens naar een maatsch. werkster of psycholoog gaan.
Je hebt totaal geen zelfrespect en daar kan je beter eens aan gaan werken.
Doe je dat niet dan kan ik me aansluiten wat Kumerian schrijft.
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 26 mei 2010 @ 07:41:16 #19
250657 MissKriel
miauuw ^.^!
pi_81906392
Laat die jongen vallen hij is jou waard!!
Echt niet!
Wat wil je met zon iemand bereiken?
Ik snap dat je waarschijnlijk veel van hem houd maar als hij steelt en liegt om drugs te kunnen gebruiken en ook nog een op sexchats zit , denk ik dat hij niet van jou houd.
Ik zal hem dumpen al was ik jou.
pi_81906481
gebruikt hij echt harddrugs ja?!?!
  woensdag 26 mei 2010 @ 07:59:53 #21
304414 arachis
-Inis Mona
pi_81906564
Het magische woord:dumpen...
pi_81906579
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 07:26 schreef Kumerian het volgende:
En wat alle anderen hier zeggen; dat het tijd is hem te verlaten, dat is simpelweg niet waar.... Het was 3 jaar geleden tijd om hem te verlaten. Nu is het tijd om je te realiseren dat je daar niet sterk genoeg voor bent en maar gewoon te accepteren dat je leven een hel zal blijven.
Wat hard zeg Maar ik vrees dat je nog gelijk hebt ook
pi_81906766
omg, en hier maak je een fokaccount voor aan? Elk gezond en denkend wezen weet dat je die lul moet DUMPEN!
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:20:06 #24
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_81906768
Ditch the bastard!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_81907002
Oh, come on. Mijn reactie is verwijderd.

Deze TS en dit topic verdienen niets anders dan drie emo.gifs. Derhalve: , , .
pi_81907900
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 04:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Blijkbaar was haar emmer heel groot voor ie overliep
Emmer? Klinkt als een behoorlijk grote badkuip

OT: maken dat je wegkomt bij die gozer!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_81908028
Je kunt wel een topic openen met een klaagzang over wat je vriendje allemaal wel niet verkeerd doet, maar jij bent zelf de stomme trut die bij hem blijft.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:28:06 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81908115
Alleen al het feit dat ie je midden in de supermarkt voor rotte vis uitmaakt, vind ik al te min voor woorden. En dan komt de rest er ook nog bij. Dumpen en nooit meer naar omkijken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:32:38 #29
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81908239
Het is sowieso een raadsel waarom je ooit iets bent begonnen met die gozer, als het al vanaf het begin niet snor zat. Zat je zo erg om een vriend verlegen? Boontje komt om zijn loontje meid.

En het mooie van dit topic is, is dat de TS het toch uiteindelijk nog wel 'even' zal aankijken omdat haar vriend weer opeens is bijgedraaid en positief veranderd is. Seen it all before...
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:33:47 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81908269
Volgens mij is het diep van binnen best een goeie jongen die het allemaal niet zo bedoelt!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81908356
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:33 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens mij is het diep van binnen best een goeie jongen die het allemaal niet zo bedoelt!
Hij zegt elke keer weer sorry, en het spijt hem echt heel erg!
pi_81908443
Probeer eens zo'n pro-contra lijst te maken. Wat staat er bij pro? Lul van 20 cm.?

Gelukkig woon je niet samen. Maak het vandaag nog uit en als hij je bedreigt: bel de politie. Als hij wel de sleutel van je huis heeft: vervang de sloten.
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:48:00 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81908633
DUMPEN!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:18:02 #34
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_81909476
Relaties horen niet te frustreren.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_81909546
Klinkt als een liefdevolle relatie. Waarschijnlijk gaat het nog beter als jullie nu zouden trouwen. Misschien is dat een goed idee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81909624
Of geloof je nog dat hij eigenlijk een lieve jongen is die je kan veranderen?
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:28:18 #37
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_81909805
Wat een gast
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_81909982
Dumpen, dit zal alleen maar erger worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81910129
Volgens mij is het achter dat masker van drugsgebruikende, sexchattende mannetje een hele lieve jongen, ik zou gewoon bij m blijven TS.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_81910349
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:20 schreef Godtje het volgende:
Klinkt als een liefdevolle relatie. Waarschijnlijk gaat het nog beter als jullie nu zouden trouwen. Misschien is dat een goed idee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders kun je altijd nog overwegen om een kind te nemen. HET middel om je relatie te lijmen en je vent aan je te binden.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:48:25 #41
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81910507
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
Relaties horen niet te frustreren.
Elke relatie heeft zo zijn frustraties, maar deze relatie is een brok frustratie.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:05:58 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_81911182
Tja simpel

Gewoon lozen die klaploper
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:07:31 #43
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81911254
get out while you can.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:08:38 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81911310
pi_81911608
zoals je leest echt dumpen serieus ik had relatie van 4 maanden maar echt in het begin al gezeik vertrouwen geen tijd ze wou nooit afspreken alleen maar gezeik dat wil je ook niet echt.... Daarom ben ik erook vroegtijdig mee gestopt het liep op niks uit jij moet ook niet zo dom doen en dumpen echt...
It's all the same
pi_81912139
Ik word zo treurg van het soort mensen als TS. Godverredomme kap es met die onzin. Hoe zwakzinnig ben je als je bij een partner blijft die constant kleineer, scheldt, steelt, etc?
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:31:17 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_81912442
Geef maar op TS, hij gaat niet veranderen voor jou omdat hij gewoon geen donder om je geeft. Verder geeft hij duidelijk ook geen reet om zichzelf maar dat kun jij niet oplossen voor hem.
Resistance is futile.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:32:39 #48
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_81912529
Maar hij gaf je vast een mooi cadeautje om je te paaien?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_81912735
Zulke mensen veranderen toch niet.
Je verdient veel en veel beter TS.
Het is nog niet te laat aangezien je zelf al doorhebt dat het zo niet langer kan.
DUMP HEM EN KIES VOOR JEZELF
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:51:03 #50
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_81913561
quote:
...
De eerste dagen ben ik dan hard en laat niets weten of neem niet op ...
Echt assertief, dat zal hem leren!

Serieus, TS, je bent knettergek dat je drie dagen met die jongen om zou gaan, laat staan drie jaar. Die hele relatie is een brevet van onvermogen van jouw kant om enig respect voor jezelf op te brengen. Doe eens even 5 jaar helemaal geen enkele relatie, en leer jezelf waarderen voordat je weer een relatie aangaat, want voor een gewone lezer is het onbegrijpelijk dat je jezelf dit laat overkomen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_81913766
Je snapt toch zeker wel dat die gozer vreemdgaat bij de vleet en jou als voetveeg behandelt he?
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:18:16 #52
167595 mirved
Infobesitas
pi_81917274
Jammer dat de TS vaak nooit meer komt opdagen bij dit soort topics.
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:37:39 #53
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_81918024
quote:
UIteindelijk gingen we daten waar hij al de 1e keren niet op durfde te komen dagen , onzeker zei hij.
Dit voorbeeld ook.
TOEN had je hem al moeten dumpen. Wat een rotsmoes.
En dat je dat ook pikt?????
Rayen 2½ jaar!
pi_81918200
Je moet het zsm uitmaken, met zo iemand wil je toch geen toekomst hebben? Neem maar van mij en vele anderen aan: de verdriet en pijn die je voelt wanneer het uit is staan niet in verhouding met de pijn en verdriet die je gaat blijven voelen iedere dag dat je nog bij hem blijft.
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:13:51 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_81922395
Kun je overigens uitleggen wat je in die kerel ziet dat je het nog steeds niet uitgemaakt hebt?
pi_81929521
Bedankt voor de reacties,

Moest vandaag werken dus reageer daarom nu zelf pas.

Ik moet er echt een punt achter zetten dat is duidelijk. Ik heb hier sinds afgelopen week goed over nagedacht en daardoor dacht ik ook na over al de dingen die hij mij al geflikt heeft. Elke keer werd er wel wat beloofd, vele excuses en veranderde hij ineens (voor korte duur). Ik had telkens de hoop en het vertrouwen dat het goed komt. Maar er is al die tijd niets veranderd maar ik zag dat nooit in. Hij wilde ook nooit mee wat ondernemen en voorheen deed ik dat dan ook maar niet, met als gevolg dat ik elke dag bij hem thuis op de bank zat met hem en zijn zusje (hij woont samen met zijn zusje). Sinds een half jaar ga ik weer alleen op pad, feestjes af, nieuwe contacten (die hij natuurlijk niet aardig vind), etc.

Heb hem straks na mijn werk gesproken en hij is heel erg boos op me dat ik niet goed bij mijn hoofd ben en dom ben en grote mond heb omdat ik die dingen zeg en ook heb geconfronteerd heb met wat ik gehoord had.Hij is met zijn zusje het huis uit gezet en staan dus over een maand op straat en hij probeerde natuurlijk op mijn schuldgevoel in te praten.. Maar dat doet me niet veel meer. Het verhaal wat ik vannacht te horen gekregen heb, weet ik niet of ik dat moet geloven. Wat ik er nog in zie weet ik ook niet? Waarschijnlijk is het alleen zijn de enige reden dat ik er zo lang mee doorga.

Ik besef nu dat het echt geen goed teken is wanneer je bij alles wat hij zegt moet denken of het wel of niet zo is... en ook over gelul wat anderen tegen me zeggen ga twijfelen.

Ik weet wat me te doen staat, er een punt achter zetten, voor mezelf kiezen en duidelijk maken dat ik mijn eigen leven wil leiden en hij daar niet bij hoort. Nu is het nog DOEN.
pi_81929577
Laat hem iig niet tijdelijk in je huis verblijven ondanks dat hij uit zijn eigen huis wordt gezet.
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:36:23 #58
167595 mirved
Infobesitas
pi_81929620
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:33 schreef Got2beFree het volgende:
Bedankt voor de reacties,

Moest vandaag werken dus reageer daarom nu zelf pas.

Ik moet er echt een punt achter zetten dat is duidelijk. Ik heb hier sinds afgelopen week goed over nagedacht en daardoor dacht ik ook na over al de dingen die hij mij al geflikt heeft. Elke keer werd er wel wat beloofd, vele excuses en veranderde hij ineens (voor korte duur). Ik had telkens de hoop en het vertrouwen dat het goed komt. Maar er is al die tijd niets veranderd maar ik zag dat nooit in. Hij wilde ook nooit mee wat ondernemen en voorheen deed ik dat dan ook maar niet, met als gevolg dat ik elke dag bij hem thuis op de bank zat met hem en zijn zusje (hij woont samen met zijn zusje). Sinds een half jaar ga ik weer alleen op pad, feestjes af, nieuwe contacten (die hij natuurlijk niet aardig vind), etc.

Heb hem straks na mijn werk gesproken en hij is heel erg boos op me dat ik niet goed bij mijn hoofd ben en dom ben en grote mond heb omdat ik die dingen zeg en ook heb geconfronteerd heb met wat ik gehoord had.Hij is met zijn zusje het huis uit gezet en staan dus over een maand op straat en hij probeerde natuurlijk op mijn schuldgevoel in te praten.. Maar dat doet me niet veel meer. Het verhaal wat ik vannacht te horen gekregen heb, weet ik niet of ik dat moet geloven. Wat ik er nog in zie weet ik ook niet? Waarschijnlijk is het alleen zijn de enige reden dat ik er zo lang mee doorga.

Ik besef nu dat het echt geen goed teken is wanneer je bij alles wat hij zegt moet denken of het wel of niet zo is... en ook over gelul wat anderen tegen me zeggen ga twijfelen.

Ik weet wat me te doen staat, er een punt achter zetten, voor mezelf kiezen en duidelijk maken dat ik mijn eigen leven wil leiden en hij daar niet bij hoort. Nu is het nog DOEN.
Goedzo! Sterkte de komende tijd en je vind echt wel iemand anders die beter voor je is.
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:46:31 #59
254999 GrandmasterD
just say my name...
pi_81929962
Dump dat crackhoofd met zn inteeltzusje en vraag ook maar meteen in 1 moeite door een straatverbodje aan want als die kerel ook maar half zo leip is als je m beschrijft gaat ie je sowieso lastig vallen!

Sterkte met t zoeken van een lieve vriend die t juiste aantal chromosomen bezit
pi_81930221
Is de seks zo goed?
Beneath the gold, bitter steel
pi_81930486
Tips?

Je koffers pakken.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_81931885
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:33 schreef Got2beFree het volgende:
Relatie verbreken op een openbare plaats en zeggen dat je hem nooit meer wilt zien, spreken, horen etc. Je bent hem geen uitleg verschuldigd anders dan dat je ongelukkig bent in de relatie. Het gaat namelijk om jou, niet om hem. Dit moet je radicaal uit je leven rukken. Zie het als de pleister die je beter niet heel traag weg kan halen, maar die je in 1 ruk verwijdert.
pi_81935052
Goed van je,
ik hoop echt dat je niet meer wordt omgepraat door hem.
pi_81940054
Hoe komt het dat mensen steeds vaker online gaan zoeken voor sex/relaties whatever.?
Dit soort types lopen de hele dag voor een webcam te trekken, walgelijke viguren.
Heb je weinig aan denk ik, tenzij jij zijn vage dingetjes kan accepteren, wat me sterk lijkt..
Misschien moet jij hem laten denken, dat je hetzelfde doet? of nee, gwn weg dermee :p
pi_81948144
Wat een waardeloos figuur. Dumpen, en gauw ook!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:23:46 #66
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81953023
Ik zou hem houden, het klinkt als ware liefde. Bij iedereen gaat het soms ietwat stroef.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_81953107
quote:
... Wat ik moet doen is er een punt achter zetten.....

Iemand tips of reacties??

Liefs
C'est Ça
pi_81956195
waarom zijn er tochnog altijd mensen die achter dit soort aanlopen? Onbegrijpelijk
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:51:46 #69
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_81956740
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou hem houden, het klinkt als ware liefde. Bij iedereen gaat het soms ietwat stroef.
Rayen 2½ jaar!
  FOK!Babe donderdag 27 mei 2010 @ 08:55:10 #70
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_81956812
quote:

Ik werd vernederd op straat, dikwijls... voor : hoer, slet, en dat soort dingen en het lijkt soms of het hem een kick geeft om dit te doen in openbare ruimtes of gelegenheden dat andere mensen het zien.
Goed, ik ben hier maar alvast gestopt met lezen omdat de rest of zo ongeloofwaardig is dat dit wel een trolltopic moet zijn of mijn mening toch niet gaat veranderen:

Heb een beetje respect voor jezelf en tief 'm.
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:57:07 #71
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81958550
Zie je? De meeste vrouwen willen een ongeinteresseerde klootzak als vriend. Hoe verklaar je anders dat TS zo lang bij die kerel is gebleven...
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:52:05 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_81963494
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:57 schreef goofy_goober het volgende:
Zie je? De meeste vrouwen willen een ongeinteresseerde klootzak als vriend. Hoe verklaar je anders dat TS zo lang bij die kerel is gebleven...
dus TS = de meeste vrouwen. Interessant
disclaimer
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:54:02 #73
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81963587
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dus TS = de meeste vrouwen. Interessant
Check de topics in R&P eens. 75% is een klaagzang over klootzakken van vriendjes.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:55:19 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81963646
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef goofy_goober het volgende:

Check de topics in R&P eens. 75% is een klaagzang over klootzakken van vriendjes.
Mwoah, tegenwoordig is het steeds vaker gejank over kuthoeren.
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:06:08 #75
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81964229
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, tegenwoordig is het steeds vaker gejank over kuthoeren.
Dat komt omdat die kuthoeren steeds mondiger worden en steeds beter denken te weten wat ze willen.

@TS:
Doorzetten, laat je niet klein lullen en toon geen medelijden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81966065
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:57 schreef goofy_goober het volgende:
Ze hopen zulke kerels te veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')