Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier op dit forom, althan geregistreerd sinds net en wel vaker hierop gekeken!. De reden dat ik me heb aangemeld is dat ik op DIT tijdstip mijn verhaal kwijt wil & hopelijk hierop reacties ga krijgen.
Het gaat over mijn relatie, die al een tijd vele ups & downs heeft gehad. Ik zit niet lekker in mijn vel en dat wordt erger door de dingen die hij mij keer op keer flikt.
Allereerst: toen we 3 jaar geleden een relatie kregen was hij degene die mij niet zag staan maar ik heb mijn uiterste best gedaan haha. UIteindelijk gingen we daten waar hij al de 1e keren niet op durfde te komen dagen , onzeker zei hij. Na een aantal maanden veranderde de onzekere jongen in een jongen die alles bij elkaar scholt, vecht met zijn zusje, de hele dag negatief is, klaagt over alles en iedereen, en ga zo maar door. En dat voor een jongen van (toen) 23 jaar tot nu (26 jaar oud).
Korte uitleg over dingen die me geflikt zijn:
Op een gegeven moment keek ik na 3 maanden in zijn profiel site en zag daarin allemaal uitnodigende berichten die hij stuurde met andere mensen en waarin ook zijn adres in vermeld werd. .. Hem geconfronteerd & er was natuurlijk niets aan de hand en er zat niets achter..
Ik werd vernederd op straat, dikwijls... voor : hoer, slet, en dat soort dingen en het lijkt soms of het hem een kick geeft om dit te doen in openbare ruimtes of gelegenheden dat andere mensen het zien. Bijvoorbeeld in de supermarkt uitflippen als ik iets niet wil eten wat hij in gedachte had. Nooit iets leuks met mij willen doen omdat hij geen geld had (waarom lees je hieronder), als ik ziek was moest ik zeuren of hij op ziekenbezoek wilde komen, dagen waarop ik hem ECHT nodig had kwam hij niet, Had nOOIT beltegoed om te bellen, etc.. De meeste mensen om me heen zijn al stuk voor stuk door hem afgezeken en bij het samen ontwaken kan er geen goedemorgen vanaf of iets liefs maar begint de dag al met gezeur en geklaag.
Hij stal geld van zijn familieleden door de pinpas te jatten als iemand erg dronken was bijv. zusje en dan het geld eraf pinnen om het vervolgens te laten lijken of dat iemand was geweest die de pas had gejat tijdens het stappen. Ik wist wel beter en ben toen (mischien wel stiekem van me) gaan kijken op zijn kamer en zag daar een koffer en afscheidsbrief omdat hij dat geld had gepint.
Met als reden: achterstand bij een dealer... Dat is ook weer iets wat hij deed.. Stiekem drugs gebruiken. Als hij bij mij een nacht bleef, en zei dat hij zo moe was, blut en naar huis ging om zo op tijd te kunnen gaan slapen. Ging hij (achteraf achtergekomen:() contact opnemen met een dealer in eindhoven en dan maakte hij daar zijn geld op en drugs met zijn zusje thuis.
Meerdere keren heb ik hem betrapt dat hij op sexchats zit. Met de belachelijke naam : Suckme, ik ben een jongen van 26 en wil goed gezoge worden.. etc...etc.. Dat als profiel naam en tekst. Zelfs een email adres is er ooit aangemaakt met die naam en er stonden echt wel 10-tallen email adressen in.
Ik ben eens onder een andere naam met hem gaan chatten en hij wilde zelfs afspreken en gaf een plek aan bij hem om de hoek. Heb hem daar ook mee geconfronteerd. Eerst was het onzekerheid.. daarna was het omdat hij zichzelf lelijk en dik geworden vind & mensen hem dan knap zouden vinden. En nu.. mag er niet meer over gepraat worden.
Waarom ik op dit tijdstip nu mijn verhaal doe komt ook doordat ik zojuist op mijn telefoon de melding kreeg dat ik een mail ontvangen zou hebben. Ik lag al bijna te slapen, maar nieuwsgierig dat ik ben toch naar beneden gegaan om te kijken wat het is. En jawel.. iemand die op zo'n chat zit die mij mailt, ik wil niet stoken maar jou vent zit er weer op.. IK TWIJFEL nu dus of het echt zo is. Al zegt diegene precies de kenmerken waar hij woont en wat hij toen de vorige keer ook al wilde. Ik weet het niet hoor!
Vorige week heb ik ook al een mail op hyves ontvangen van iemand die er 2 jaar geleden blijkbaar een sexdate mee heeft gehad.
Maar door al zijn gelieg en stiekem gedoe weet ik nu niet meer wat ik moet geloven. Wat ik moet doen is er een punt achter zetten omdat ik toch best wel veel dingen gepikt heb.. Maar ik blijf er toch steeds bij ! Ik heb zelfs hem verwezen naar een maatsch. werkster of psycholoog. En dan beloofd hij dat weer.. maar hij komt vrij weinig na..
Iemand tips of reacties??
Liefs