SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAGGERquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef svefn het volgende:
Er is iets raars aan de hand met die neus van de dat linkermeisjeInderdaad. Ik zou haar sowieso niet doen, vies wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No resentment ever evened out a weaker hand
die bovenste daarintegenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou haar sowieso niet doen, vies wijf.
slaap ze!quote:
quote:
Die van mij ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
Hallo!
En nu slapen want 5.25u gaat de wekker.
hahaquote:
Hoe issut?quote:
Akelig Herkenbaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef Lysdexie het volgende:
Wtfhet is al 12 uur geweest
Ik ben mijn bioritme kwijt door Pinksteren
2006 beldequote:
Ya, goede oude tijd is het ook eigenlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
in 4 jaar tijd neemt de waarde juist toe.
Sluit maar achteraanquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Lysdexie het volgende:
Ik ben trouwens geobsedeerd door het vrouwelijke lichaam
hihiquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:10 schreef Lysdexie het volgende:
De rosbief-achtige samenstelling van schaamlippen en daartussen een dikke openingwhihihi
klaar voor ontgroening?quote:
Ze is dan ook 14.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, hoor, leuk smoeltje derop. Alleen een bietje kinderlijf, that's all
Voor mij voelde het idd ook als een ontmaagding.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welkom. Dit zal langzaam en pijnlijk worden. Maar stiekem zal je er van genieten.
Was die pijnlijk en langzaam?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voor mij voelde het idd ook als een ontmaagding.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Ik had zo'n vent die er niets van kon
quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:59 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben nog maagd.
Ik masturbeer wel dagelijks.
ik nietquote:
Pijnlijkquote:
Op dit tijdstipquote:
Ik dacht dat het sarcasme uit de maagdenpost wel te proeven viel, maar kan aan mij liggen natuurlijk.quote:
bierfiets is 100x genialerquote:
Jawel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het sarcasme uit de maagdenpost wel te proeven viel, maar kan aan mij liggen natuurlijk.
Deze man verdient een standbeeldquote:
Ohja. Want verschil.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Doe dan op zn minst een leesbare
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Deze man verdient een standbeeld
Goed, eindelijk twee dagjes vrijquote:
Voë.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef RealizeMe het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik zou haar de hele nacht geven![]()
![]()
![]()
Voe, van voeblogg.no oid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef RealizeMe het volgende:
[..]
![]()
![]()
haar broekje is te kleinquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Doe dan op zn minst een leesbare
[ afbeelding ]
De naam staat er ook niet heel groot op ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef RealizeMe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh. ik had het over het andere plaatje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
De naam staat er ook niet heel groot op ofzo.
photoshopte versie en geen photoshop versie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Want verschil.![]()
Ga maar lekker fappen.
Megan Foxquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef RealizeMe het volgende:
[..]
![]()
![]()
het blijft een ventquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
De naam staat er ook niet heel groot op ofzo.
+ alcoholquote:
Wat errugquote:
Oh , je haalt dingen uit het verleden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef RealizeMe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Woar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
Tering die FOK!kers die met hun cam zitten te spelen.Stelletje bosmongooltjes.
Wat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
Tering die FOK!kers die met hun cam zitten te spelen.Stelletje bosmongooltjes.
die andere bedoelde ik dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
photoshopte versie en geen photoshop versie.
Ik wil wel wat kunnen lezen
Maar ik fap niet. ik ben moe.
en dan kan ik morgen net zo goed nog een nachtje wachten
[..]
Megan Fox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hijs vast met iets anders bezig, mannen kunnen nou eenmaal niet altijd 2 dingen tegelijk doenquote:
Ik vind het wel puikquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon het skype groepje die nu ook met webcam zit.
Ze is serieus fucking episch.quote:
murp is jullie dankbaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
http://tinychat.com/randomnaam
Nachtbagger is verplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
Waarom liet je jezelf niet zien op de chatquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
Ja slapen. Morgen school. Voor de verandering.Denk ik. Misschien. Wel leuk voor een keertje.
Nou. Doei.
moet je maar naar een meet komen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom liet je jezelf niet zien op de chat
Ik ga naar de SBS6meet als die nog doorgaatquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
moet je maar naar een meet komen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga naar de SBS6meet als die nog doorgaat
Lichtpuntje is wel dat ik bier hebquote:
Nee, hele dag werken morgen. Dat trek ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Voe.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:15 schreef Panzermaus het volgende:
Bagger, wie is die 1e sma in de OP? Ziet er raakbaar uit.
Zij is echt kankergeil mattie. Ze lijkt op Penisbaard btw.quote:
Wie is voe?quote:
Iedereen zou haar hard doen. voeblogg.no ofzo moet je kijken.quote:
Ik zie dit topic nog niet vol komen vannacht. Het is net zo rustig..quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:22 schreef Panzermaus het volgende:
Nog een schaapje voor dit topic. Zo krijgen we hem wel vol.
[ afbeelding ]
Wauw wat een ninja-edit.quote:
Een ninja-edit met vertraging. Alles gaat trager. Ik moet gaan slapen. Later.quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wauw wat een ninja-edit.Zal ik mn quote ook ff aanpassen?
Ja zo, de nachtbagger is ook geen flikker aan.quote:
Bleef je daar anders dan wakker voor, als de nachtbagger 'goed' was?quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja zo, de nachtbagger is ook geen flikker aan.
Trusten allemaal
Dan was ik wel langer wakker gebleven ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bleef je daar anders dan wakker voor, als de nachtbagger 'goed' was?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan was ik wel langer wakker gebleven ja.![]()
Goedenacht!quote:Doeidoei
Dat vraag ik mijzelf ook zo vaak af.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:32 schreef Smart_ass het volgende:
Verdomme waarom altijd dat eeuwige uitstelgedrag. Ik ben moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |