+ alcoholquote:
Wat errugquote:
Oh , je haalt dingen uit het verleden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef RealizeMe het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik zou haar de hele nacht geven![]()
![]()
![]()
Woar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
Tering die FOK!kers die met hun cam zitten te spelen.Stelletje bosmongooltjes.
Wat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
Tering die FOK!kers die met hun cam zitten te spelen.Stelletje bosmongooltjes.
die andere bedoelde ik dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
photoshopte versie en geen photoshop versie.
Ik wil wel wat kunnen lezen
Maar ik fap niet. ik ben moe.
en dan kan ik morgen net zo goed nog een nachtje wachten
[..]
Megan Fox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hijs vast met iets anders bezig, mannen kunnen nou eenmaal niet altijd 2 dingen tegelijk doenquote:
Ik vind het wel puikquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon het skype groepje die nu ook met webcam zit.
Ze is serieus fucking episch.quote:
murp is jullie dankbaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
http://tinychat.com/randomnaam
Nachtbagger is verplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
Waarom liet je jezelf niet zien op de chatquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
Ja slapen. Morgen school. Voor de verandering.Denk ik. Misschien. Wel leuk voor een keertje.
Nou. Doei.
moet je maar naar een meet komen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom liet je jezelf niet zien op de chat
Ik ga naar de SBS6meet als die nog doorgaatquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
moet je maar naar een meet komen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga naar de SBS6meet als die nog doorgaat
Lichtpuntje is wel dat ik bier hebquote:
Nee, hele dag werken morgen. Dat trek ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |