abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82071639
Als het zo'n groot probleem voor je is waarom kaart je het niet aan? Als je wacht op het goede moment: denk je nu echt dat er moment komt dat je denkt: "Eureka! Dit is hét moment om te vragen waarom ze me nauwelijks pijpt. De muziek is goed, het licht, de sfeer..." Tuurlijk zijn er slechtere en betere momenten, maar over het algemeen praten koppels het makkelijkst in bed, voor het slapen gaan, als het licht uit is of gedempt is, omdat ze elkaar dan minder hoeven aankijken en zich dus minder voor het blok gezet voelen. Wellicht een idee en hopelijk praat zij er dan ook makkelijker over en met minder schaamte dan wanneer je haar recht tegenover je neerzet aan de keukentafel.
En je bevindt je gelijk op de goeie plek om, als het opgelost is, de eventuele vruchten van dit gesprek te plukken
  zondag 30 mei 2010 @ 12:53:55 #82
37769 erodome
Zweefteef
pi_82095812
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:45 schreef Kloonie1234 het volgende:

[..]

Nee, lieve schat zo ging het niet. We waren al aardig op weg met het voorspel, had haar al een tijdje gebeft oa en ik dacht gewoon nu lijkt het me lekker om gezogen te worden. Je probeert je lichaam een beetje in de goeie positie te krijgen, maar de hint kwam niet over, of misschien wel maar wil ze het dus gewoon niet. Toen begon ik mij te ergeren en heb ik gezegd dat ik mijn hoofd er niet bij had. Heb de laatste weken nogal veel stress op mijn werk, dus ze begreep het wel.

Tot nog toe heb ik het er met haar nog niet over gehad, maar dat is wel mijn plan.
Ok, misschien ben ik een uitzondering, maar ik ben bang van niet.
Piemels die heel "perongelijk" zomaar bij je mond in de buurt hangen als hint zijnde(dus zonder die openheid dat dat gewoon kan) zijn NIET opwekkend, zijn vaak juist irritant.
Sneaky proberen dingen voor elkaar te krijgen is niet goed in bed, vooral niet als je bedpartner al lang en breed ontwijkingsgedrag heeft vertoont erbij.

Je kan een keertje zoiets doen, dan krijg je die ontwijkende reactie en als je daar dan toch wat mee wil zal je toch echt je mond moeten gebruiken.
Dat niet doen en door blijven gaan met die belachelijk overduidelijke maar verschrikkelijk onbeholpen en a-sexy hints werkt averechts.

Ik zeg het vrij hard tegen je, neem het niet persoonlijk, voel je er niet rot over, maar het komt erop neer dat je erover zal moeten praten, gewoon vragen is daar iets mee, want ik probeer het subtiel in de seks te betrekken, maar dat lukt niet.
Het moet niet overkomen als kutkreng pijpen nu, maar als een wat is daar mee, kunnen we daar wat aan doen, kan ik er rekening mee houden, kan jij er rekening mee houden?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_82096163
tvp voor als TS durft te praten met zijn partner.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_82150184
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:45 schreef Kloonie1234 het volgende:
We waren al aardig op weg met het voorspel, had haar al een tijdje gebeft oa en ik dacht gewoon nu lijkt het me lekker om gezogen te worden. Je probeert je lichaam een beetje in de goeie positie te krijgen, maar de hint kwam niet over, of misschien wel maar wil ze het dus gewoon niet. Toen begon ik mij te ergeren en heb ik gezegd dat ik mijn hoofd er niet bij had. Heb de laatste weken nogal veel stress op mijn werk, dus ze begreep het wel.
Ik geloof er geen barst van dat ze dit niet door heeft gehad of iig een vermoeden heeft wat je echt wilde en waarom je echt stopte. Lekker geil TS
pi_82150231
Dumpen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 31 mei 2010 @ 17:59:07 #86
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82153294
Je kan toch gewoon vragen of ze je wil pijpen? Nee heb je, Ja kun je krijgen (in de vorm van een warme mond om je snikkel).
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_82153522
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik geloof er geen barst van dat ze dit niet door heeft gehad of iig een vermoeden heeft wat je echt wilde en waarom je echt stopte. Lekker geil TS
Ze wil het niet begrijpen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 31 mei 2010 @ 20:28:52 #88
37769 erodome
Zweefteef
pi_82160647
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De hints zijn zo duidelijk dat ze echt wel weet dat hij wil dat ze pijpt, de vraag is vindt ze zijn manier van vragen gewoon te a-sexy of is er wat aan de hand waardoor ze liever niet pijpt.

Om dat te weten moeten ze toch eens op een andere manier aan oraal denken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_82172382
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, ze wil niet pijpen. Das wat anders. Sorry maar hoe dom denk je dat vrouwen zijn je kunt er sowieso wel van uit gaan dat mannen gepijpt willen worden. Zoiets als er van uitgaan dat ze wel eens een biertje drinken is dat. Of denk je dat dat ook een volslagen verrassing voor haar is?
  maandag 31 mei 2010 @ 23:47:21 #90
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82172543
- nee -

[ Bericht 89% gewijzigd door Adolecens op 01-06-2010 09:21:43 ]
pi_82172575
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Ok, misschien ben ik een uitzondering, maar ik ben bang van niet.
Piemels die heel "perongelijk" zomaar bij je mond in de buurt hangen als hint zijnde(dus zonder die openheid dat dat gewoon kan) zijn NIET opwekkend, zijn vaak juist irritant.
Sneaky proberen dingen voor elkaar te krijgen is niet goed in bed, vooral niet als je bedpartner al lang en breed ontwijkingsgedrag heeft vertoont erbij.

Je kan een keertje zoiets doen, dan krijg je die ontwijkende reactie en als je daar dan toch wat mee wil zal je toch echt je mond moeten gebruiken.
Dat niet doen en door blijven gaan met die belachelijk overduidelijke maar verschrikkelijk onbeholpen en a-sexy hints werkt averechts.

Ik zeg het vrij hard tegen je, neem het niet persoonlijk, voel je er niet rot over, maar het komt erop neer dat je erover zal moeten praten, gewoon vragen is daar iets mee, want ik probeer het subtiel in de seks te betrekken, maar dat lukt niet.
Het moet niet overkomen als kutkreng pijpen nu, maar als een wat is daar mee, kunnen we daar wat aan doen, kan ik er rekening mee houden, kan jij er rekening mee houden?
Waar zeg ik in godsnaam dat ik mijn lul bijkans in haar mond hang . Nu ik er zo over nadenk denk ik dat mijn hints misschien juist niet duidelijk zijn (hoewel ik wel al gezegd heb dat ik het erg, erg lekker vind toen ze mij lang geleden een keer pijpte). Maar wat ik gewoon niet snap is dat het een intelligente, empathische vrouw is en je maakt mij niet wijs dat zij niet begrijpt dat orale sex van haar kant er gewoon niet bij hoort??

Maar blijkbaar is het zo, ik zal dit binnenkort tactisch brengen en mij er in ieder geval niet meer aan proberen te ergeren. Heb overigens in de tussentijd ook sex gehad, maar vond niet echt een goed moment om erover te beginnen

[ Bericht 2% gewijzigd door Kloonie1234 op 31-05-2010 23:54:13 ]
pi_82172688
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef erodome het volgende:

[..]

De hints zijn zo duidelijk dat ze echt wel weet dat hij wil dat ze pijpt, de vraag is vindt ze zijn manier van vragen gewoon te a-sexy of is er wat aan de hand waardoor ze liever niet pijpt.

Om dat te weten moeten ze toch eens op een andere manier aan oraal denken
Nogmaals ik vraag er niet om. Ik knijp haar neus ook niet dicht zodat haar mond opengaat en mijn lul erbij kan
Ik heb nog nooit hoeven vragen aan een vrouw binnen een relatie of ze mij wil pijpen. Dat ging gewoon altijd vanzelf. Vandaar dat ik het een beetje lastig vind om dit ter sprake te brengen.
pi_82174843
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:51 schreef Kloonie1234 het volgende:

[..]

Nogmaals ik vraag er niet om. Ik knijp haar neus ook niet dicht zodat haar mond opengaat en mijn lul erbij kan
Ik heb nog nooit hoeven vragen aan een vrouw binnen een relatie of ze mij wil pijpen. Dat ging gewoon altijd vanzelf. Vandaar dat ik het een beetje lastig vind om dit ter sprake te brengen.
Ik snap wel waarom je niet gepijpt wordt, er valt niets te pijpen, je lijkt wel een vrouw. Hoe moeilijk is het om het erover te hebben? Zij weet ook dat elke man gepijpt wilt worden (kan me niet voorstellen dat iemand niet gepijpt wil worden.), en als je dan nog een hints gaat geven en gelooft dat ze de hints gewoon niet snapt ben je naïef. Het pijpen bewaard ze voor iemand anders, die het wel echt graag wilt en aangeeft en er moeite voor doet, in plaats van af te haken.

Good luck met je relatie verder hoor.
De klaagbaak is een machine.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:34:13 #94
37769 erodome
Zweefteef
pi_82182195
quote:

[..]

Of ze heeft je hints echt wel gezien en wordt daar alleen maar nerveuser van, of je bent werkelijk onduidelijk en dan moet je je bedenken dat je partner geen gedachten kan lezen.

Het probleem met dit soort dingen is vaak dat het als vanzelfsprekend wordt gezien dat je als vrouw zijnde pijpt, als je dan als vrouw zijnde daar om wat voor reden dan ook moeite mee hebt is dat erg lastig.
Je ziet het hier ook, in hoe je schrijft, je vindt het maar raar en zelfs een beetje stom, het loopt zo hoog op dat je het bed verlaat(en kom niet met dat had ze echt niet door, die kans is erg klein namelijk, dat ze niet doorhad dat er wat aan de hand was) erom zelfs.
Zij pikt dat gevoel van irritatie/frustratie echt wel op, hoe moet zij zich daaronder voelen?

En nu, sinds het begin van jouw vraag is er nogsteeds niet gepraat, er is tijd voor seks geweest, er is tijd voor vanalles geweest, maar niet om te praten over dat wat je dwars zit.
Jullie zijn rond de 30 vertel je, kom op dan, gedraag je dan eens als een vent en praat, totdat je praat gaat dit niet oplossen, maar neem wel in je achterhoofd dat je een antwoord gaat krijgen en niemand kan beloven of dat antwoord bevalt, je zal beter weten waar je aan toe bent, je krijgt niet perse je zin erdoor.
pi_82211424
Ik ben het compleet met erodome eens.

Hints worden zeker opgevat, en al helemaal als iemand iets niet wil. Daar wordt het alleen maar erger van. En oke, mannen zullen inderdaad misschien ook wel over een drempel heen moeten om vrouwen te beffen, zullen misschien ook wel zenuwachtig zijn, maar besef wel dat iedereen anders is. Er zullen ook genoeg mannen zijn die niet zomaar durven te beffen, en genoeg vrouwen die wel uit zichzelf pijpen.

Wat jouw vriendin waarschijnlijk nodig heeft is een goed gesprek, heel veel steun en absoluut geen druk. Praat er rustig over, maak geen verwijten en wacht vervolgens tot het initiatief 100% van haar kant komt, want ze zal zich eerst op haar gemak moeten voelen.

De redenen waarom zijn denk ik niet zo moeilijk te raden.
1. Ze is bang dat ze iets verkeerd doet/dat je het niet fijn vindt.
2. Misschien wil zij het wel niet doorslikken maar is ze bang dat jij vindt dat dat er bij hoort en durft ze daarom niet.
3. Ze heeft eventueel ooit iets vervelends meegemaakt op dat gebied, waar ze telkens weer aan wordt herinnerd/bang is dat het hetzelfde zal verlopen bij jou.

Nogmaals; praten, praten, praten. Dit topic zal echt de oplossing niet tevoorschijn toveren, en daarbij ken jij je vriendin het beste.. Wacht op een lekker rustig moment samen, wanneer er geen spanningen tussen jullie zijn en vraag haar zonder verwijten of ze het misschien vervelend of beangstigend vindt..

Succes, en probeer een beetje met haar mee te leven.
Als het andersom was zou je dat zelf waarschijnlijk ook op prijs hebben gesteld...
pi_82229849
quote:

[..]

Ik heb het nu ook een beetje. Net nieuwe vriendin, al regelmatig seks gehad, maar het is nog nooit gebeurd. Ik snap dan ook dat de drempel hoog is, ik zou er ook niet snel over beginnen. Maar toch zal je moeten als je antwoord wilt...
pi_82261031
Over dat soort dingen moet je praten.. Ik pijp mijn vriend bijv vaker dan dat hij mij beft. Ik maak daar zelf "nog" geen probleem over. Maar als ik me daar rot over zou voelen, zou ik het aan hem vragen. Nu zijn mijn vriend en ik hier sowieso al vrij open is en kunnen er makkelijk over praten. Dat scheelt denk ik wel
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_82263722
Begin een discussie waarin je aanhaalt dat je vroeger door je ex zo lekker gepijpt werd, Wedden dat ze zo jaloers wordt dat ze jou ook gaat zuigen?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_82268286
Haaj, ik ben zelf helemaal geen fan van pijpen... heb ooit een keer iemand gepijpt en wil het eigenlijk gewoon niet meer doen.... voel me er niet echt prettig bij.. Misschien is het omdat ik er helemaal niet goed in ben en natuurlijk niet wil dat hij denkt van tfoeee wat the fuck is dit... hahaha
maar zoiezo vind ik het niet echt lekker...
Wat moet ik nou doen... heb nu een vriend en we zijn pas samen, maar ik wil hem niet pijpen..
pi_82269382
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:17 schreef meanppl1 het volgende:
Haaj, ik ben zelf helemaal geen fan van pijpen... heb ooit een keer iemand gepijpt en wil het eigenlijk gewoon niet meer doen.... voel me er niet echt prettig bij.. Misschien is het omdat ik er helemaal niet goed in ben en natuurlijk niet wil dat hij denkt van tfoeee wat the fuck is dit... hahaha
Wat moet ik nou doen... heb nu een vriend en we zijn pas samen, maar ik wil hem niet pijpen..
gewoon pijpen, anders loopt ie weg tijdens de vrijpartij.
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:43:25 #101
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82271404
Heb je misschien een wittige rand onder je voorhuid? misschien had ze al gegeten...?
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:45:39 #102
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82271474
quote:
Typisch vrouwen... "ik zeg maar gewoon dat ik er niet goed in ben hihi dan ben ik er vanaf!" maar zelf wel je helemaal laten uitlikken en uithollen zeker! Gewoon offers maken en helemaal leegsabbelen die vleeslul!
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:01:38 #103
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_82271999
quote:
Gewoon oefenen en er goed in worden
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_82292055
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:45 schreef SuperheldG het volgende:

[..]

Typisch vrouwen... "ik zeg maar gewoon dat ik er niet goed in ben hihi dan ben ik er vanaf!" maar zelf wel je helemaal laten uitlikken en uithollen zeker! Gewoon offers maken en helemaal leegsabbelen die vleeslul!
Alsof jij het erg vind om je vriendin "uit te hollen". Vooralsnog vindt mijn vriend dat véeele malen prettiger dan ik(ik vind het ook fijn, maar ik weet dat hij het veel lekkerder vindt)
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:09:15 #105
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_82301245
Als ze slaapt moet je je pik in haar mond doen en je handen achter haar hoofd en dan keihard raggen, dan leert ze t wel af. De volgende keer zal ze smeken of ze je wil pijpen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_82314652
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Gewoon oefenen en er goed in worden
Okeej gewoon oefenen, op hem dus... maar ik kan me ook wel voorstellen dat als ik heb pijp dat hij het niet lekker vindt als ik er niet goed in ben... en wat als hij zo erg afkraakt enzo.. dat hij gewoon helemaal neit geilmeer is.... daar kan ik me dan heel erg voor schamen...
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:04:26 #107
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_82316295
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 03:17 schreef meanppl1 het volgende:

[..]

Okeej gewoon oefenen, op hem dus... maar ik kan me ook wel voorstellen dat als ik heb pijp dat hij het niet lekker vindt als ik er niet goed in ben... en wat als hij zo erg afkraakt enzo.. dat hij gewoon helemaal neit geilmeer is.... daar kan ik me dan heel erg voor schamen...
Je hebt je mond niet alleen gekregen om te pijpen. Je kan hem ook vragen wat ie lekker vindt en of ie aanwijzingen wil geven. Als je eenmaal de slag te pakken hebt zal hij je eeuwig dankbaar zijn
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_82316337
quote:

[..]

Die kans is 0% tenzij je een bek vol scheermesjes hebt.
pi_82317210
quote:
Okeej gewoon oefenen, op hem dus...
Jij herziet snel je mening zeg

wat een onzekerheid
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:00:02 #110
37769 erodome
Zweefteef
pi_82319860
quote:

[..]

Geloof me, als jij wat onzeker nog een keer je ogen naar hem opslaat voordat je heel zachtjes zijn eikel kust heb je het al goed gedaan

Praat vooral, dat hij weet dat dit voor jou iets nieuws is, als hij je dan zou afkraken omdat je nog niet helemaal op hem afgestemd bent daarin dan zou je een verschrikkelijke eikel aan de haak hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat die eerste paar, misschien nog wat onzekere, pogingen niet gewaardeerd zullen worden.
pi_82321640
Pijpen wordt altijd gewaardeerd
  zondag 6 juni 2010 @ 21:39:26 #112
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_82416551
Of je penis stinkt, is niet gewassen (of blijft vies smaken), ziet er onaantrekkelijk uit of ze heeft een betere smoes gevonden.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:49:05 #113
305019 Lauren.
Fuck yeah
pi_82426854
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef slashyou het volgende:
Begin een discussie waarin je aanhaalt dat je vroeger door je ex zo lekker gepijpt werd, Wedden dat ze zo jaloers wordt dat ze jou ook gaat zuigen?
Jaa, goeie
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:34 schreef erodome het volgende:

En nu, sinds het begin van jouw vraag is er nogsteeds niet gepraat, er is tijd voor seks geweest, er is tijd voor vanalles geweest, maar niet om te praten over dat wat je dwars zit.
Jullie zijn rond de 30 vertel je, kom op dan, gedraag je dan eens als een vent en praat, totdat je praat gaat dit niet oplossen, maar neem wel in je achterhoofd dat je een antwoord gaat krijgen en niemand kan beloven of dat antwoord bevalt, je zal beter weten waar je aan toe bent, je krijgt niet perse je zin erdoor.
Het duurt ondertussen inderdaad wel erg lang. Het topic is notabene 2 weken geleden aangemaakt.
Of misschien erger je je er niet zo aan en ben je gewoon een dramaqueen met het verlangen tot het openene van een topic.
pi_82436402
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:39 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Of je penis stinkt, is niet gewassen (of blijft vies smaken), ziet er onaantrekkelijk uit of ze heeft een betere smoes gevonden.
Vantevoren douchen dan
pi_82509169
ik vind TS maar een ouwe zeur eigenlijk.. Sommige mensen houden gewoon niet van pijpen, punt uit. (ik hou ook niet zo van anale sex bijvoorbeeld.. dan kunnen mensen zeuren en doen, maar ik vind het gewoon niet prettig)

Maar wat mensen hier al eerder zeiden: praat er gewoon over. Misschien vindt je partner het helemaal niet prettig om andere redenen. (vervelende ervaringen in het verleden bijvoorbeeld, of je maakt verkeerde bewegingen waardoor ze het gevoel heeft te stikken)
En misschien valt er gewoon niks over te praten, omdat ze het simpelweg gewoon niet leuk vindt.
Dan heb je gewoon pech zou ik zeggen.. Het is niet alsof pijpen _moet_ ofzo...
pi_82509531
Een niet pijpende vriendin komt er bij mij niet in.
Dat is zeg maar een "breekpunt".
Directe inruil is dan het gevolg.

Dus TS, verbreek je relatie met haar omdat jullie sexueel niet matchen.
pi_82539879
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:08 schreef RVP67 het volgende:
Een niet pijpende vriendin komt er bij mij niet in.
Dat is zeg maar een "breekpunt".
Directe inruil is dan het gevolg.

Dus TS, verbreek je relatie met haar omdat jullie sexueel niet matchen.
Je kunt ook sexueel klikken met als minpuntje dat de vrouw niet van pijpen houdt. Ik vind het geen breekpunt als mijn vriend niet wil beffen. Als de rest dan maar heel erg goed en lekker is.

En als ik de mannen hier moet geloven, gaat er niets boven een warme natte kut. (en op dat punt geloof ik ze wel)
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:13:51 #118
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82540037
Heb wel is een vriendin gehad die er ook niet van hield, en toen wou ze me "varrassen" door het toch te doen... nou nee dank je, als je al met zuurpruim smoel naar beneden gaat hoeft het van mij niet...
pi_82540182
Vanochtend trouwens voor het eerst mn vriend gepijpt. We kwamen net onder de douche uit en hij is gewoon naakt op mn bed gaan liggen. Hij gaf wel aan dat ie graag wilde dat ik het deed, en hij zei wel lief dat ik me niet hoefde te schamen en dat ie echt niet bóos zou worden als het niet zo goed ging.

Ik durfde echt niet maar hij sleepte me er een beetje doorheen en wachtte heel geduldig tot ik uit mezelf zou beginnen.
Eenmaal bezig vond ik het niet eng of vies ofzo, maar dat wist ik vantevoren wel. Ik wist gewoon nooit hoe ik moest beginnen. Dat ging nu ook niet zo geweldig en nogal asexueel maar ik heb het uiteindelijk tóch gedaan!
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:50:04 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_82541697
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Je kunt ook sexueel klikken met als minpuntje dat de vrouw niet van pijpen houdt. Ik vind het geen breekpunt als mijn vriend niet wil beffen. Als de rest dan maar heel erg goed en lekker is.

En als ik de mannen hier moet geloven, gaat er niets boven een warme natte kut. (en op dat punt geloof ik ze wel)
Als ik echt moet kiezen kies ik liever voor een natte warme mond
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Cherryblossom het volgende:
Vanochtend trouwens voor het eerst mn vriend gepijpt. We kwamen net onder de douche uit en hij is gewoon naakt op mn bed gaan liggen. Hij gaf wel aan dat ie graag wilde dat ik het deed, en hij zei wel lief dat ik me niet hoefde te schamen en dat ie echt niet bóos zou worden als het niet zo goed ging.

Ik durfde echt niet maar hij sleepte me er een beetje doorheen en wachtte heel geduldig tot ik uit mezelf zou beginnen.
Eenmaal bezig vond ik het niet eng of vies ofzo, maar dat wist ik vantevoren wel. Ik wist gewoon nooit hoe ik moest beginnen. Dat ging nu ook niet zo geweldig en nogal asexueel maar ik heb het uiteindelijk tóch gedaan!
pi_82541931
Glijmiddel met kersensmaak hielp mij zo van mijn fobie af om te pijpen. Net een ijsje hihihihi
Echt waar hoor
pi_82543363
zeg der: "voor wat hoort wat"

hardcoholic
pi_82544021
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:28 schreef Ferdii het volgende:
zeg der: "voor wat hoort wat"

En dan een balans bijhouden.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:45:13 #124
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82544131
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Cherryblossom het volgende:

Trots op je! op naar anaal!
pi_82544228
miss houd ze wel niet zo van pijpen? kan toch?
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:20:31 #126
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_82546094
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Als ze maar wel schoongewassen is.

Smaakjes
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:51:18 #127
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_82547860
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef ikbenhetecht het volgende:
Glijmiddel met kersensmaak hielp mij zo van mijn fobie af om te pijpen. Net een ijsje hihihihi
Gadverdamme, dat smaakt naar fluoride.
Beter te veel dan te weinig
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:44:31 #128
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82554300
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Gadverdamme, dat smaakt naar fluoride.
Inderdaad, stokslobberen terwijl het glazuur van je tanden springt
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:47:30 #129
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82554438
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Als ze maar wel schoongewassen is.

Smaakjes
You sunk my battleship! :o
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:10:35 #130
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_82555461
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:44 schreef SuperheldG het volgende:

[..]

Inderdaad, stokslobberen terwijl het glazuur van je tanden springt
Dan word het dus stom en ongezond
Beter te veel dan te weinig
pi_82558077
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef ikbenhetecht het volgende:
Ik heb het ook in de kast staan! Maar ik wil het toch niet opeten
pi_82559786
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Ik heb het ook in de kast staan! Maar ik wil het toch niet opeten
Jakkes, inderdaad. Dat spul is toch niet om op te eten, neem dan gewoon iets van fruitsaus.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:45:19 #133
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_82569343
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Jakkes, inderdaad. Dat spul is toch niet om op te eten, neem dan gewoon iets van fruitsaus.
Of appelmoes
pi_82570359
EN, ts?
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_82582198
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Of appelmoes
Appelcompote, lekker met stukjes erin.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:18:17 #136
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82610130
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ik wil hem ook niet pijpen hoor na dat hij net naar de wc is geweest of we net even geneukt hebben.
Sowieso pijp ik hem ook niet zo vaak omdat mijn mond daar te vermoeiend van word
praat er over dat hoort bij een goede relatie
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_82639193
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef Killaht het volgende:
Als ze slaapt moet je je pik in haar mond doen en je handen achter haar hoofd en dan keihard raggen, dan leert ze t wel af. De volgende keer zal ze smeken of ze je wil pijpen.
laat me raden... jij hebt geen vriendin
of is dat zo lekker jezelf klaarrammen in je vriendins der mond terwijl ze lekker ligt te
most jij is een dildo ofzo in me muiltje krijgen terwijl je slaapt dan schreeuw je het uit

voor mezelf: kom maar op met die lolly's! ik krijg er geen genoeg van!
pi_82643511
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef Enj0y het volgende:
EN, ts?
pi_82939568
Je volledig aan iemand geven, even doorzetten en iemand laten kronkelen van genot, kan een geweldige turn on zijn.

Uiteraard kan je dit bij haar ook zo brengen
There is a crack in everything, that's how the light gets in.
- Leonard Cohen
pi_83030028
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:22 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik vind het ook niet chill om het initiatief te nemen om mijn vriend te pijpen, terwijl ik het helemaal niet erg vind om te doen.
Ik heb een beetje het idee dat het door schaamte komt ofzo. Al weet ik niet waarvoor die schaamte zou moeten zijn als je anderhalf jaar een relatie hebt...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:18:44 #141
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_83030424
Naast het feit dat ze er geen zin in heeft spelen er wellicht ook (negatieve) ervaringen uit het verleden mee. Praat erover.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:22:43 #142
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_83030578
Niks mis mee met pijpen. Mits goed verzorgd en schoon natuurlijk.

Heerlijk om je partner te verwennen en helemaal gek te maken. Enigste wat ik niet doe is slikken, dat word gewoon netjes weggemoffeld in een doekje. Verder maakt het me niet uit of ie nu in mijn mond/gezicht etc komt. Lekkerste is nog als hij ondertussen jou verwend.

En waarom verlegen/schamen ervoor? neuken moet je toch ook leren? gewoon rustig beginnen en de meeste mannen bewegen je hoofd wel in het juiste tempo, ga dat gewoon volgen en komt allemaal goed.
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_83033024
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Iemand met een mening das gek he !
-
pi_83036443
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:21 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Iemand met een mening das gek he !
Das niet gek nee maar kon me ook niet helemaal in jou post vinden..

Jij pijpt dus alleen als hij nog niet in jou is geweest, omdat je vies bent van je eigen 'vocht'? Hij beft jou toch ook?
En hoe zie je dat voor je niet pijpen wanneer hij heeft geplast.. Voor de seks douche?

Maar ja das dan blijkbaar jou mening.. Snappen doe ik hem niet helemaal..

En dan vermoeide mondje, trainen meid en afwisselen :p
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_83038664
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Das niet gek nee maar kon me ook niet helemaal in jou post vinden..

Jij pijpt dus alleen als hij nog niet in jou is geweest, omdat je vies bent van je eigen 'vocht'? Hij beft jou toch ook?
En hoe zie je dat voor je niet pijpen wanneer hij heeft geplast.. Voor de seks douche?

Maar ja das dan blijkbaar jou mening.. Snappen doe ik hem niet helemaal..

En dan vermoeide mondje, trainen meid en afwisselen :p
Haha naja niet alles zo gelijk klakkeloos overnemen
Neuh hij hoeft niet te douchen als hij naar de wc is geweest. Maar als ik hem echt zie pissen met de gedachte er bij kan ik het gewoon niet en wil ik eerst dat ie zich een beetje schoonmaakt/wast En ik pijp hem wel tussen het neuken door, ben er niet vies van ofzo, maar het ene moment vind ik het dan gewoon niet fijn.

Heel raar, ene dag kan ik pijpen lekker vinden, andere dag niet
Ligt aan mijn buien

Jep
-
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:06:59 #146
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_83141827
Ik vind pijpen wel lekker en opwindend eigenlijk
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')