Nee, lieve schat zo ging het niet. We waren al aardig op weg met het voorspel, had haar al een tijdje gebeft oa en ik dacht gewoon nu lijkt het me lekker om gezogen te worden. Je probeert je lichaam een beetje in de goeie positie te krijgen, maar de hint kwam niet over, of misschien wel maar wil ze het dus gewoon niet. Toen begon ik mij te ergeren en heb ik gezegd dat ik mijn hoofd er niet bij had. Heb de laatste weken nogal veel stress op mijn werk, dus ze begreep het wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
WTF????????
Hoe gaat dat dan zonder erover te praten?
Jij houdt je pik voor haar mond, zij draait weg en je stapt op en loopt weg?
Dan wordt er daarna ook niets meer over gezegd, zo van niets gebeurd, gewoon verder gaan?
Hoe kan het in godensnaam zijn dat de irritatie zo hoog oploopt dat je het bed uitstapt tijdens een vrijpartij en dat er nog geen woord over gewisseld is?
Serieus gast, ik denk niet dat dat pijpgebeuren jullie grootste probleem is als jullie niet stiekum gewoon 15 zijn ipv ruim volwassen.
Tuurlijk op die manier heb ik het al lang geprobeerd. Maar die hint kwam blijkbaar niet over.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hoeft dat toch ook niet naar te brengen, bv als je dan wel een keer pijpt eens aangeven hoe verschrikkelijk fijn je dat vond en dat dat wel vaker mag.
Of gewoon eens op een ander moment zeggen, goh volgens mij heb je daar wat moeite mee, hoe zit dat nou?
Het moet geen verwijtriedeltje worden van ik kom tekort bij jou en daar moet je nu wat aan doen dus pijpen kreng!
Maar een komen tot begrip en misschien daardoor wel tot een oplossing.
Ok, misschien ben ik een uitzondering, maar ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:45 schreef Kloonie1234 het volgende:
[..]
Nee, lieve schat zo ging het niet. We waren al aardig op weg met het voorspel, had haar al een tijdje gebeft oa en ik dacht gewoon nu lijkt het me lekker om gezogen te worden. Je probeert je lichaam een beetje in de goeie positie te krijgen, maar de hint kwam niet over, of misschien wel maar wil ze het dus gewoon niet. Toen begon ik mij te ergeren en heb ik gezegd dat ik mijn hoofd er niet bij had. Heb de laatste weken nogal veel stress op mijn werk, dus ze begreep het wel.
Tot nog toe heb ik het er met haar nog niet over gehad, maar dat is wel mijn plan.
Ik geloof er geen barst van dat ze dit niet door heeft gehad of iig een vermoeden heeft wat je echt wilde en waarom je echt stopte. Lekker geil TSquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:45 schreef Kloonie1234 het volgende:
We waren al aardig op weg met het voorspel, had haar al een tijdje gebeft oa en ik dacht gewoon nu lijkt het me lekker om gezogen te worden. Je probeert je lichaam een beetje in de goeie positie te krijgen, maar de hint kwam niet over, of misschien wel maar wil ze het dus gewoon niet. Toen begon ik mij te ergeren en heb ik gezegd dat ik mijn hoofd er niet bij had. Heb de laatste weken nogal veel stress op mijn werk, dus ze begreep het wel.
Ze wil het niet begrijpenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik geloof er geen barst van dat ze dit niet door heeft gehad of iig een vermoeden heeft wat je echt wilde en waarom je echt stopte. Lekker geil TS
De hints zijn zo duidelijk dat ze echt wel weet dat hij wil dat ze pijpt, de vraag is vindt ze zijn manier van vragen gewoon te a-sexy of is er wat aan de hand waardoor ze liever niet pijpt.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze wil het niet begrijpen
Nee, ze wil niet pijpen. Das wat anders. Sorry maar hoe dom denk je dat vrouwen zijnquote:
Waar zeg ik in godsnaam dat ik mijn lul bijkans in haar mond hangquote:Op zondag 30 mei 2010 12:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Ok, misschien ben ik een uitzondering, maar ik ben bang van niet.
Piemels die heel "perongelijk" zomaar bij je mond in de buurt hangen als hint zijnde(dus zonder die openheid dat dat gewoon kan) zijn NIET opwekkend, zijn vaak juist irritant.
Sneaky proberen dingen voor elkaar te krijgen is niet goed in bed, vooral niet als je bedpartner al lang en breed ontwijkingsgedrag heeft vertoont erbij.
Je kan een keertje zoiets doen, dan krijg je die ontwijkende reactie en als je daar dan toch wat mee wil zal je toch echt je mond moeten gebruiken.
Dat niet doen en door blijven gaan met die belachelijk overduidelijke maar verschrikkelijk onbeholpen en a-sexy hints werkt averechts.
Ik zeg het vrij hard tegen je, neem het niet persoonlijk, voel je er niet rot over, maar het komt erop neer dat je erover zal moeten praten, gewoon vragen is daar iets mee, want ik probeer het subtiel in de seks te betrekken, maar dat lukt niet.
Het moet niet overkomen als kutkreng pijpen nu, maar als een wat is daar mee, kunnen we daar wat aan doen, kan ik er rekening mee houden, kan jij er rekening mee houden?
Nogmaals ik vraag er niet om. Ik knijp haar neus ook niet dicht zodat haar mond opengaat en mijn lul erbij kanquote:Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef erodome het volgende:
[..]
De hints zijn zo duidelijk dat ze echt wel weet dat hij wil dat ze pijpt, de vraag is vindt ze zijn manier van vragen gewoon te a-sexy of is er wat aan de hand waardoor ze liever niet pijpt.
Om dat te weten moeten ze toch eens op een andere manier aan oraal denken
Ik snap wel waarom je niet gepijpt wordt, er valt niets te pijpen, je lijkt wel een vrouw. Hoe moeilijk is het om het erover te hebben? Zij weet ook dat elke man gepijpt wilt worden (kan me niet voorstellen dat iemand niet gepijpt wil worden.), en als je dan nog een hints gaat geven en gelooft dat ze de hints gewoon niet snapt ben je naïef. Het pijpen bewaard ze voor iemand anders, die het wel echt graag wilt en aangeeft en er moeite voor doet, in plaats van af te haken.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:51 schreef Kloonie1234 het volgende:
[..]
Nogmaals ik vraag er niet om. Ik knijp haar neus ook niet dicht zodat haar mond opengaat en mijn lul erbij kan
Ik heb nog nooit hoeven vragen aan een vrouw binnen een relatie of ze mij wil pijpen. Dat ging gewoon altijd vanzelf. Vandaar dat ik het een beetje lastig vind om dit ter sprake te brengen.
Of ze heeft je hints echt wel gezien en wordt daar alleen maar nerveuser van, of je bent werkelijk onduidelijk en dan moet je je bedenken dat je partner geen gedachten kan lezen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:51 schreef Kloonie1234 het volgende:
[..]
Nogmaals ik vraag er niet om. Ik knijp haar neus ook niet dicht zodat haar mond opengaat en mijn lul erbij kan
Ik heb nog nooit hoeven vragen aan een vrouw binnen een relatie of ze mij wil pijpen. Dat ging gewoon altijd vanzelf. Vandaar dat ik het een beetje lastig vind om dit ter sprake te brengen.
Ik heb het nu ook een beetje. Net nieuwe vriendin, al regelmatig seks gehad, maar het is nog nooit gebeurd. Ik snap dan ook dat de drempel hoog is, ik zou er ook niet snel over beginnen. Maar toch zal je moeten als je antwoord wilt...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:51 schreef Kloonie1234 het volgende:
[..]
gewoon pijpen, anders loopt ie weg tijdens de vrijpartij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:17 schreef meanppl1 het volgende:
Haaj, ik ben zelf helemaal geen fan van pijpen... heb ooit een keer iemand gepijpt en wil het eigenlijk gewoon niet meer doen.... voel me er niet echt prettig bij.. Misschien is het omdat ik er helemaal niet goed in benen natuurlijk niet wil dat hij denkt van tfoeee wat the fuck is dit... hahaha
maar zoiezo vind ik het niet echt lekker...
Wat moet ik nou doen... heb nu een vriend en we zijn pas samen, maar ik wil hem niet pijpen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |