je kwam hier via mij. Zeker wetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Nothingwoman het volgende:
Ik doe het ook niet. Lijkt me gewoon echt ranzig
Toevallig niet. Had wel gekundquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
je kwam hier via mij. Zeker weten
we ZIJN pubers.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef Luxuria het volgende:
In een normale volwassen relatie moet je daar toch over kunnen praten!! Jullie lijken net een stelletje simpele pubers. En dat is rond de 30..
Makkelijker gezegd dan gedaan. Het is echt niet altijd makkelijk om over dat soort dingen te praten of om zoiets aan te kaarten hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef Luxuria het volgende:
In een normale volwassen relatie moet je daar toch over kunnen praten!! Jullie lijken net een stelletje simpele pubers. En dat is rond de 30..
Daar ben ik het niet mee eens. Als je een relatie hebt (zeker in een volwassen relatie), zou je alles met elkaar moeten kunnen bespreken. Over sex zou je zelfs moeten willen praten, vind ik. Het maakt de sex alleen maar beter en je kent elkaar door en door. Weet wat de ander lekker vind, fantasieen en dergelijke.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Het is echt niet altijd makkelijk om over dat soort dingen te praten of om zoiets aan te kaarten hoor.
Dat laatste zeker. Over seks praten moet ook echt kunnen. Maar iets aankaarten wat je niet zo geweldig vindt van je partner, dat is wel even andere koekquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als je een relatie hebt (zeker in een volwassen relatie), zou je alles met elkaar moeten kunnen bespreken. Over sex zou je zelfs moeten willen praten, vind ik. Het maakt de sex alleen maar beter en je kent elkaar door en door. Weet wat de ander lekker vind, fantasieen en dergelijke.
Gewoon een keertje blinddoeken, kan hij niet zien wat je doet en het is voor hem nog geil ook. Verkeerd doen zul je het niet snel, tenzij je gaat bijten ofzo, hoewel zachtjes...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik weet ook niet in welke houding ik het moet doen. Gewoon een keer als we op bed liggen, hem op zn rug leggen. Of als hij op de bank zit overvallen en zn broek gewoon naar onderen trekken(en knielen). Het is gewoon.... hij kan zo makkelijk zien wat ik doe. En ik ben toch al bang dat ik het heel verkeerd doe, niet lekker.
Vergis je niet, mannen. Maar als je als vrouw eenmaal niet durft, wordt het echt een drempel waar je moeilijk overheen komt.
Maar als het zover komt dat je zo geirriteerd bent dat je uit bed stapt ervoor, de vrijpartij eindigt dan is het toch gewoon raar dat daar geen woord over gewisseld wordt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Het is echt niet altijd makkelijk om over dat soort dingen te praten of om zoiets aan te kaarten hoor.
Je hoeft dat toch ook niet naar te brengen, bv als je dan wel een keer pijpt eens aangeven hoe verschrikkelijk fijn je dat vond en dat dat wel vaker mag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Over seks praten moet ook echt kunnen. Maar iets aankaarten wat je niet zo geweldig vindt van je partner, dat is wel even andere koek
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef GewoneMan het volgende:
je moet het vooral niet bijhouden in de vorm van verhoudingen 25 op 1, heb je haar weleens gevraagd waarom ze dit niet of zelden doet? want wij weten natuurlijk niet wat er in jouw vriendin dr hoofd omgaat..
Ik kan me best voorstellen dat het nogal ehm.. intimiderend.. is als hij met z'n lul voor je gezicht gaat staan en 'm bijna naar binnen duwt, zeker omdat je ook hebt aangegeven dat je het niet durft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik durf het eigenlijk ook niet. Eerst kon ik het uitstellen doordat ik wilde dat we allebij een soatest zouden doen. Toen hij de uitslag kreeg had ik toevallig een aft(klein wondje in je mond, stressvolle periode). En nu is die ook weg dus het moet er eigenlijk van komen. Maar als hij met zn piemel voor mn gezicht gaat staan en hem bijna naar binnen duwt durf ik nog steeds niet, dat vind ik een beetje... beledigend. Uit mezelf durf ik de stap niet te zetten.
En dat vraagt hij wel eens waarom ik niet durf(dat geef ik wel toe) omdat ik het ook wel bij een ex gedaan heb(3 keer.... ) maar dat is al járen geleden.
Ik weet ook niet in welke houding ik het moet doen. Gewoon een keer als we op bed liggen, hem op zn rug leggen. Of als hij op de bank zit overvallen en zn broek gewoon naar onderen trekken(en knielen). Het is gewoon.... hij kan zo makkelijk zien wat ik doe. En ik ben toch al bang dat ik het heel verkeerd doe, niet lekker.
Vergis je niet, mannen. Maar als je als vrouw eenmaal niet durft, wordt het echt een drempel waar je moeilijk overheen komt.
Je moet het je ook niet op laten dringen. Misschien weet hij het zelf nog niet, maar hij wil ook dat je er plezier in hebt, want alleen daar wordt het echt lekker van.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Cherryblossom het volgende:
Maar als hij met zn piemel voor mn gezicht gaat staan en hem bijna naar binnen duwt durf ik nog steeds niet, dat vind ik een beetje... beledigend.
Dan doe je het licht uit, en hoeft hem ook niet meteen een echte pijpbeurt te geven, je kunt hem ook met je handen verwennen en dan voorzichtigjes een beetje met je mond verkennen. Je moet lol krijgen in het verleggen van je grenzen, en dat werkt niet als zijn zul in je gezicht duwt. En hij moet er lol in krijgen dat jij dat in je eigen tempo verkent.quote:Uit mezelf durf ik de stap niet te zetten. En dat vraagt hij wel eens waarom ik niet durf(dat geef ik wel toe) omdat ik het ook wel bij een ex gedaan heb(3 keer.... ) maar dat is al járen geleden.
Nee, beffen is lekker laagdrempelig... Dat moet je ook durven, maar durven is leuk en spannend, daar wordt je geil van. Van moeten of iets opgedrongen krijgen niet. Tijd je om je kerel duidelijk te maken, verbaal of nonverbaal, dat jij alleen doet waar je zin in hebt maar dat je graag zin krijgt om veel te doen.quote:Vergis je niet, mannen. Maar als je als vrouw eenmaal niet durft, wordt het echt een drempel waar je moeilijk overheen komt.
Nee klopt, als je het echt heel belangrijk vindt en het je ernstig stoort moet het ook worden aangekaart. Anders komen er onopgeloste ergernissen en dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar als het zover komt dat je zo geirriteerd bent dat je uit bed stapt ervoor, de vrijpartij eindigt dan is het toch gewoon raar dat daar geen woord over gewisseld wordt?
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen, niet dat hij even meld wat er is noch dat zij dan niet vraagt wat er is.
We zijn op zich wel heel vrij. We zitten de héle tijd aan elkaar. En dat hij zn piemel voor mn gezicht hield was ook wel mijn schuld omdat ik op de rand van mn bed zat, hij in zn boxer rondliep, en ik hem naar me toe riep en zn boxer een beetje omlaag trokquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef 9crimes het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat het nogal ehm.. intimiderend.. is als hij met z'n lul voor je gezicht gaat staan en 'm bijna naar binnen duwt, zeker omdat je ook hebt aangegeven dat je het niet durft.![]()
Durf je wat betreft andere dingen (strelen, kusjes geven over z'n lijf, noem maar op) wel initiatief te nemen of vind je dat ook lastig? Anders zou het misschien een optie zijn om in bed tegen hem aan te kruipen (hij op z'n rug, jij op je zij zeg maar) en vanuit die positie gewoon te beginnen met strelen, zoenen..Ik weet niet of je het durft, maar je kan dan op een gegeven moment bovenop hem gaan liggen, kusjes over z'n borst/buik geven en zelf steeds en stukje lager kruipen. Voordeel daarvan is dat de stap naar pijpen dan misschien minder groot is, en je zelf kan bepalen hoe ver je wilt gaan. (ervan uitgaande dat hij z'n handen niet direct op je hoofd duwt met de gedachte "eindelijk.. en dan nu tot aan je huig, kreng", anders zou ik overwegen z'n handen vast te binden ofzo)
Enneh, probeer ook jezelf niet gek te maken he, je hoeft echt niet gelijk de sterren van uit de hemel te kunnen pijpen. Op het moment dat je wél dat gevoel hebt of krijgt door hem, zitten er (voor zover ik dat kan beoordelen zo snel) toch wat meer dingen dan enkel z'n kruis die om aandacht vragen.Pijpen kan heel leuk (en ook voor de vrouw geil) zijn, ontdekken wat je zelf lekker/leuk vindt om te doen, hoe je de ander steeds geiler maakt, iemand op het randje houden en zo helemaal gek maken etc; maar voorwaarde daarvoor is naar mijn idee wel dat je je vrij voelt om te experimenteren met/bij elkaar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |