Als ze maar wel schoongewassen is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
En als ik de mannen hier moet geloven, gaat er niets boven een warme natte kut. (en op dat punt geloof ik ze wel)
Gadverdamme, dat smaakt naar fluoride.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef ikbenhetecht het volgende:
Glijmiddel met kersensmaakhielp mij zo van mijn fobie af om te pijpen. Net een ijsje hihihihi
Inderdaad, stokslobberen terwijl het glazuur van je tanden springtquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat smaakt naar fluoride.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Als ze maar wel schoongewassen is.
Smaakjes
Dan word het dus stom en ongezondquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:44 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
Inderdaad, stokslobberen terwijl het glazuur van je tanden springt
Ik heb het ook in de kast staan! Maar ik wil het toch niet opetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef ikbenhetecht het volgende:
Glijmiddel met kersensmaakhielp mij zo van mijn fobie af om te pijpen. Net een ijsje hihihihi
Jakkes, inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ik heb het ook in de kast staan! Maar ik wil het toch niet opeten
Of appelmoesquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Jakkes, inderdaad.Dat spul is toch niet om op te eten, neem dan gewoon iets van fruitsaus.
Appelcompote, lekker met stukjes erin.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook niet pijpen hoor na dat hij net naar de wc is geweest of we net even geneukt hebben.
Sowieso pijp ik hem ook niet zo vaak omdat mijn mond daar te vermoeiend van word![]()
praat er over dat hoort bij een goede relatie
laat me raden... jij hebt geen vriendinquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef Killaht het volgende:
Als ze slaapt moet je je pik in haar mond doen en je handen achter haar hoofd en dan keihard raggen, dan leert ze t wel af. De volgende keer zal ze smeken of ze je wil pijpen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:22 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik vind het ook niet chill om het initiatief te nemen om mijn vriend te pijpen, terwijl ik het helemaal niet erg vind om te doen.
Ik heb een beetje het idee dat het door schaamte komt ofzo. Al weet ik niet waarvoor die schaamte zou moeten zijn als je anderhalf jaar een relatie hebt...
Das niet gek nee maar kon me ook niet helemaal in jou post vinden..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Iemand met een mening das gek he !
Haha naja niet alles zo gelijk klakkeloos overnemenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Das niet gek nee maar kon me ook niet helemaal in jou post vinden..
Jij pijpt dus alleen als hij nog niet in jou is geweest, omdat je vies bent van je eigen 'vocht'? Hij beft jou toch ook?
En hoe zie je dat voor je niet pijpen wanneer hij heeft geplast.. Voor de seks douche?
Maar ja das dan blijkbaar jou mening.. Snappen doe ik hem niet helemaal..
En dan vermoeide mondje, trainen meiden afwisselen :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |