Godverdegodver Rooie roddellaaf! Je bent me NET voor ...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef yvonne het volgende:
Dus:
Feest in huize Smit! Als alles goed gaat word ik eind november papa!
http://twitter.com/jan_smit/status/14701876526
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godverdegodver Rooie roddellaaf! Je bent me NET voor ...
hij mag wel oppassen....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef yvonne het volgende:
Dus:
Feest in huize Smit! Als alles goed gaat word ik eind november papa!
http://twitter.com/jan_smit/status/14701876526
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:11 schreef laffer het volgende:
[..]
hij mag wel oppassen....
straks zien we z`n moeder weer op TV met de woorden: " en de baby, dies ook weg"
En op z'n minst van een tweeling!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef Ripley het volgende:
kijken hoe lang het duurt voordat yolanthe moet melden dat ze moeder wordt
Dat is ze toch al onderhand, met die sleutelhanger van haar ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef Ripley het volgende:
Da's niet moeilijk; Pa heeft dat ook nooit gedaan...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef nuget het volgende:
Als dat kind maar op zijn/haar moeder lijkt dan komt het wel goed... en ga asjeblieft nooit zingen.
Ik denk dta menig man de liefdespalmares van jan wel zou willen bijschrijven hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:11 schreef versabommie het volgende:
Maareh .. hij heeft het dus eindelijk voor elkaar, eindelijk een wc pijpslettebak die wel ontvankelijk is voor die palingsnot van m...
Die zal wel zitten balen nuquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
hij mag wel oppassen....
straks zien we z`n moeder weer op TV met de woorden: " en de baby, dies ook weg"
Echt, ik heb zon enorme luchttoeter gekoppeld aan tweets van Gerda en die onderbroekenclown van dr en dan moet ik 1 keer van zolder komen en dan pis ik naast de roddelpot... Ik ga NU Gerda aan de tand voelenquote:
IK.ECHT.NIET.!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dta menig man de liefdespalmares van jan wel zou willen bijschrijven hoor
Echt niet! Ze hebben daar niet eens fatsoenlijke gastendoekjes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:17 schreef Equites het volgende:
Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeee JANTJE!!! Wanneer kunnen we op kraamvisite komen ouwe.
Yolanthe heeft niks te klagen, Wesley is net wat rijker dan dat menneke uit palingdorp.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Yo ook even snel zwanger na de bruiloft en dan lopen Jan en Yo weer gelijk
Maarz e krijgt het wel aan haar rugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Yolanthe heeft niks te klagen, Wesley is net wat rijker dan dat menneke uit palingdorp.
wat van die kleine kutkabouter ?quote:
Ja! Het is niet niets hoor. Ze moet de kleine Wes toch steeds in en uit zijn eetstoeltje tillen enzo .. Daar krijg je het verdomde van in je rug!quote:
Newsflash: Yolanthe is niet de moeder hèquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef nuget het volgende:
Als dat kind maar op zijn/haar moeder lijkt dan komt het wel goed... en ga asjeblieft nooit zingen.
psies... ff met jong laten schoppen dat scheelt toch weer al de moeite van dat huis leegjattenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:27 schreef J-net het volgende:
K had toch niet verwacht dat ze zo snel al aan kinderen gingen beginnen....... maar ja aan de andere kant, waarom ook niet
ik denk het niet; die dragen over het algemeen niet 3 + 6 maanden.....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef Cee het volgende:
Mijn eerste gedachte: "Heeft ie niet gewoon een puppy besteld dat in november wordt verwacht?"
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Yvonne, zo meteen bij Boulevard over Jantje en Liza
Misschien een olifantenjong, dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
ik denk het niet; die dragen over het algemeen niet 3 + 6 maanden.....
[..]
hij mag wel oppassen....
vergeet de rompertjes nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:38 schreef Adelante het volgende:
Naast de boxers straks ook J-style luiers
Ik denk dat ze blij is! Daar is ze nog goed vanaf gekomen gelukkig! Je wil toch niet met een kind van hem opgescheept zitten?!quote:
de moeder van Jan..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:42 schreef static het volgende:
Wie is Gerda?
Ik mis teveel hier in Hong Kong.
Jan's moederquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:42 schreef static het volgende:
Wie is Gerda?
Ik mis teveel hier in Hong Kong.
Mwa... Een kind van hem of een kind van die voetbalkabouter lijkt me even erg...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:43 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij is! Daar is ze nog goed vanaf gekomen gelukkig! Je wil toch niet met een kind van hem opgescheept zitten?!
Sterker, ze liet me struikelen onderweg van twitter naar hier!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Ik wist niet dat yvonne zo dol is op Jan en of Lisa. Het enthousiasme waarmee ze dit nieuws brengt.
Hé Bommie, je bent er maar druk mee. Doe Gerda de groeten van mij via Twitter.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:47 schreef versabommie het volgende:
Sterker, ze liet me struikelen onderweg van twitter naar hier!
Ze is wel al opvallend weinig online geweest ... of ik sta al op blockquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hé Bommie, je bent er maar druk mee. Doe Gerda de groeten van mij via Twitter.
Of is haar Twitter ook weg?
Hé Annieke, lang geleden..leuk nieuws hé. Wist jij het wel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef Anniebab het volgende:
Ze hebben t best lang stil weten te houden....
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:11 schreef versabommie het volgende:
Maareh .. hij heeft het dus eindelijk voor elkaar, eindelijk een wc pijpslettebak die wel ontvankelijk is voor die palingsnot van m...
Nou maar hopen dat ze dat kind ook stil kunnen houden. Net zo stil als Jantje zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef Anniebab het volgende:Ze hebben t best lang stil weten te houden....
.Nou ik betwijfelof heel Volendam t al wist, anders had ik t zeker eerder gehoord.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Heel Volendam weet het Annie! Jij niet dan.
En ik heb het helemaal gekekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Er komt straks een item over in RTL Boulevard.
En ik postte het Anniebabjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
.Nou ik betwijfelof heel Volendam t al wist, anders had ik t zeker eerder gehoord.
Nee, Jack de Vries is er niet meer hè, de hand in de spreekpopquote:
Had Jack niet een minnares in Volendam?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Jack de Vries is er niet meer hè, de hand in de spreekpop
Jaaaaaaaaaah ik zag t....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik heb het helemaal gekeken
[..]
En ik postte het Anniebabje
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had Jack niet een minnares in Volendam?![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:03 schreef Miam het volgende:
toch vind ik het leuk en gun ik het hem ook echt..
24 jaar is een mooie leeftijd toch?quote:
O ja? Heeft hij ook meer dan 6 miljoen joden vermoord dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:15 schreef Kasparovi het volgende:
Jantje Smit is de meest verderfelijke persoon sinds Adolf Hitler.
Indirect wel. Die mensen hebben nu allemaal oorkanker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef rena het volgende:
[..]
O ja? Heeft hij ook meer dan 6 miljoen joden vermoord dan?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Indirect wel. Die mensen hebben nu allemaal oorkanker.
Kun je dat krijgen dan, zonder trommelvlies en in elkaar gebeukt slakkenhuis? die beat van "Als de morgen is gekomen is diiikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Anniebabquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Ik wist niet dat yvonne zo dol is op Jan en of Lisa. Het enthousiasme waarmee ze dit nieuws brengt.
Anniebab, kom er maar in.![]()
Die is al oma. Zus van Jan is al mama. En nee, niet Monique.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef doeka het volgende:
En dan wordt Gerda oma!
Dat is ongeveer een jaar geleden dat de topics op Fok om de oren vlogen omtrend de breuk van Jan en Yolanthe.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:17 schreef Terreros85 het volgende:
Is het deze dagen niet een jaar geleden dat 'de breuk' een feit was? De mooiste topicreeks van Fok!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dit is het cumulatiepuntquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is ongeveer een jaar geleden dat de topics op Fok om de oren vlogen omtrend de breuk van Jan en Yolanthe.
Ik vond het ook nogal lang duren, had dit nieuws een half jaar geleden al verwachtquote:Op woensdag 26 mei 2010 06:33 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom verbaast het me niet... die proberen al tijden te biggen
Ach ja, beetje jong, maar niet dat hij geen fatsoenlijk dak boven zijn hoofd heeft, ieder dubbeltje stufi 6 keer om moet draaien en nog keihard aan loopbaanopbouw moet gaan doen ofzo.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had niet gedacht dat hij eerder zou zijn als Yolanthe.
Mag hij niet van Jaap Buijsquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:31 schreef Koningin het volgende:
Ik heb wel verder nog nergens een reactie van hem gezien of gehoord.
Jan is ook niet heel erg lelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:37 schreef FP128 het volgende:
Ondanks dat het mij persoonlijk weinig kan boeien of JS een kind
krijgt moet ik wel zeggen dat zijn vriendin Liza Plat een mooie meid is.
Als het een jongen is; Janquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:03 schreef Lovechild het volgende:
(een aflevering waarin Frans overigens vertelde dat er bij hem géén 4e kind meer zou komen)
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach het is bijna een cliché he dat de man klaar is na 1, 2 of 3 kids en elke keer overtuigt de vrouw weer
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja blijkbaar![]()
Maar achteraf moest Mariska volgens mij al zowat zwanger zijn op dat moment. En anders heeft hij zich héél snel na de opnames laten overtuigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |