Ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:03 schreef Miam het volgende:
toch vind ik het leuk en gun ik het hem ook echt..
24 jaar is een mooie leeftijd toch?quote:
O ja? Heeft hij ook meer dan 6 miljoen joden vermoord dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:15 schreef Kasparovi het volgende:
Jantje Smit is de meest verderfelijke persoon sinds Adolf Hitler.
Indirect wel. Die mensen hebben nu allemaal oorkanker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef rena het volgende:
[..]
O ja? Heeft hij ook meer dan 6 miljoen joden vermoord dan?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Indirect wel. Die mensen hebben nu allemaal oorkanker.
Kun je dat krijgen dan, zonder trommelvlies en in elkaar gebeukt slakkenhuis? die beat van "Als de morgen is gekomen is diiikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Anniebabquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
Ik wist niet dat yvonne zo dol is op Jan en of Lisa. Het enthousiasme waarmee ze dit nieuws brengt.
Anniebab, kom er maar in.![]()
Die is al oma. Zus van Jan is al mama. En nee, niet Monique.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef doeka het volgende:
En dan wordt Gerda oma!
Dat is ongeveer een jaar geleden dat de topics op Fok om de oren vlogen omtrend de breuk van Jan en Yolanthe.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:17 schreef Terreros85 het volgende:
Is het deze dagen niet een jaar geleden dat 'de breuk' een feit was? De mooiste topicreeks van Fok!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |