WAAR ZITTEN DE MOCRO'S EN TURKIES? *neemt een bijl in zijn handen*quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef wesp40 het volgende:
[..]
en de kut mocro's en turkies zijn zo lekker te bashen van achter de computer, je weetz!
en bij jou mag je piemel eraf gehaald wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, gadver![]()
.
Diegene toch ooit heeft gedacht dat het een goed idee is om vrouwen op internet te laten mag met terugwerkende kracht alsnog geabborteerd worden.
penisnijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
en bij jou mag je piemel eraf gehaald worden
En bij jou mag je kapotte been er wel helemaal afgehaald worden, kreupele.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Jeuzus Zov, dat kan aardigerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef zovty het volgende:
[..]
En bij jou mag je kapotte been er wel helemaal afgehaald worden, kreupele..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef zovty het volgende:
[..]
En bij jou mag je kapotte been er wel helemaal afgehaald worden, kreupele..
Een baas is gearriveerd!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Vanaf nu ben ik er weer en kan het alleen nog maar leuker worden.
Door dat woord? 'kurketrekkerpiemel' ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb net in een ander topic nog om je gelachen zovty. Het valt allemaal dus best mee.
Ik las: Ik heb niet in een ander topic nog zoveel om je gelachen zovty. Het valt allemaal dus best mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb net in een ander topic nog om je gelachen zovty. Het valt allemaal dus best mee.
Je hebt vast wel eens moeten lachen als je een topic van mij las.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oud of nieuw... Ik heb jou nog nooit op enige vorm van humor dan ook kunnen betrappen.
Je bent zeker n00b dus?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oud of nieuw... Ik heb jou nog nooit op enige vorm van humor dan ook kunnen betrappen.
Gezien het feit dat begrijpend lezen voor jou blijkbaar al te hoog gegrepen is, is elke inhoudelijke reactie van mij verspilde moeite.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:12 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ik las: Ik heb niet in een ander topic nog zoveel om je gelachen zovty. Het valt allemaal dus best mee.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Om jouw reacties te begrijpen moet men een hele studie afleggen. Nee dank u. Ik sla liever over.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gezien het feit dat begrijpend lezen voor jou blijkbaar al te hoog gegrepen is, is elke inhoudelijke reactie van mij verspilde moeite.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Om jouw reacties te begrijpen moet men een hele studie afleggen. Nee dank u. Ik sla liever over.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Om jouw reacties te begrijpen moet men een hele studie afleggen. Nee dank u. Ik sla liever over.
quote:geregistreerd op: zaterdag 27 maart 2010 @ 18:43
Het heeft verder niet veel met begrijpen te maken. Je "leest" compleet iets anders als er daadwerkelijk staat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef wesp40 het volgende:
[..]
sommige mensen leren helaas sneller dan anderen eh.quote:
Als jij maar duidelijk kon schrijven hadden we dit probleem niet. Dat is iets waar mensen voor zelfs studeren. En in de school kan je ook fatsoen leren. Zeker iets voor jou dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het heeft verder niet veel met begrijpen te maken. Je "leest" compleet iets anders als er daadwerkelijk staat.
Dat is niet dom meer maar volslagen achterlijk.
Vanwaar ineens die "we" vorm?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Als jij maar duidelijk kon schrijven hadden we dit probleem niet. Dat is iets waar mensen voor zelfs studeren. En in de school kan je ook fatsoen leren. Zeker iets voor jou dus.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Geef gewoon toe dat het gewoon aan jou ligt, jeetje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Als jij maar duidelijk kon schrijven hadden we dit probleem niet. Dat is iets waar mensen voor zelfs studeren. En in de school kan je ook fatsoen leren. Zeker iets voor jou dus.
Jij spoort gewoon niet man. Teveel sjag gerookt al die 50 jaren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vanwaar ineens die "we" vorm?
De enige die niet kan lezen hier ben jij. Voel je je ineens sterker door dat "we" gevoel ofzo?
Wat is er precies onduidelijk aan mijn eerdere (onderstaande) reactie dan?
[..]
Dat ik hem niet ertoe kan dwingen normaal te schrijven? Ja dat ligt indd aan mij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat het gewoon aan jou ligt, jeetje.
Jij bent echt onnodig op dit forum verder.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ik begreep Opa wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Dat ik hem niet ertoe kan dwingen normaal te schrijven? Ja dat ligt indd aan mij.
Eerlijk gezegd, zit ik ook niet echt op jouw reacties te wachten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent echt onnodig op dit forum verder.
Ach, hij schrijft wat formeler dan de rest, maar ik begrijp hem wel nog.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Dat ik hem niet ertoe kan dwingen normaal te schrijven? Ja dat ligt indd aan mij.
Godskolere. Zoveel woorden die geen antwoord geven op mijn vraag. Over onduidelijkheid gesproken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:34 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Jij spoort gewoon niet man. Teveel sjag gerookt al die 50 jaren.![]()
En om op jouw reactie in te gaan, wat steeds nuttelozer lijkt, de 'we' vorm slaat erop dat begrijpen oftewel "slechte communicatie' een probleem is van beide partijen. Dus als de ene niet goed kan lezen, of de ander niet goed kan schrijven, komt het op hetzelfde neer. Maar dat zou je niet geweten hebben met je verouderde opvoeding.
En bovendien zijn jouw reacties de moeite niet waard te begrijpen, daar verdoet men alleen zijn tijd aan. Met de rest heb ik zelden dat probleem.
Waarom kom je hier nog dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:39 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, zit ik ook niet echt op jouw reacties te wachten.
Ik laat de opa met rust. Hij heeft hulp nodig. Blij jullie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godskolere. Zoveel woorden die geen antwoord geven op mijn vraag. Over onduidelijkheid gesproken.
Je stapelt miskleun op miskleun vriend.
Wat valt er niet te begrijpen aan die reactie dan? Het zijn maar 18 woorden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Laat maar. Je komt ietsje te laat. Dat heb ik al uitgelegd namelijk, maar jij wordt dus niet de oplossing-vinder hierbij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:46 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen aan die reactie dan? Het zijn maar 18 woorden.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:48 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Laat maar. Je komt ietsje te laat. Dat heb ik al uitgelegd namelijk, maar jij wordt dus niet de oplossing-vinder hierbij.![]()
zware teleurstelling voor je
Een kat in het nauw...............quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:48 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Laat maar. Je komt ietsje te laat. Dat heb ik al uitgelegd namelijk, maar jij wordt dus niet de oplossing-vinder hierbij.![]()
zware teleurstelling voor je
Ben maar blij dat je zoveel steun krijgt uit onverwachte hoek zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een kat in het nauw...............
Je want jouw "argumenten" zijn zo sterk dat ik het alleen niet af kan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:53 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je zoveel steun krijgt uit onverwachte hoek zou ik zeggen.
Een mongool op Fok? Dat gelooft natuurlijk niemand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, vrolijk de boel een beetje op zou ik zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef wesp40 het volgende:
Allemaal lutsers die het heilige boontje type ineens uit moeten hangen op FOKEn vooral op KLB.
![]()
Terwijl ze zelf naar jonge meisjes van rond de 10 staan te kwijlen, plotseling moeten ze allemaal de belaagde weerloze opa (die ze overigens niet eens kennen) te hulp schieten hier op FOK! want anders krijgt hij misschien een beetje kritiek over zijn schrijfstijl
Het gaat steeds beter hier.
Dude, laat je niet zo kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Waarom zou ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Nou, vrolijk de boel een beetje op zou ik zeggen.
Allemaal lutsers die het heilige boontje type ineens uit moeten hangen op FOKEn vooral op KLB.
![]()
Terwijl ze zelf naar jonge meisjes van rond de 10 staan te kwijlen, plotseling moeten ze allemaal de belaagde weerloze opa (die ze overigens niet eens kennen) te hulp schieten hier op FOK! want anders krijgt hij misschien een beetje kritiek over zijn schrijfstijl
Rustig aan joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
je gaat mij nooit kennen al wil je dat wel,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Man man, je maakt mijn dag weer helemaal goed. Je stompzinnigheid lijkt geen grenzen te kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je dat niet opgemerkt hebben, reageer ik niet meer op jou....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Man man, je maakt mijn dag weer helemaal goed. Je stompzinnigheid lijkt geen grenzen te kennen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef wesp40 het volgende:
[..]
je gaat mij nooit kennen al wil je dat wel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Jij geniet ervan om beledigd te worden, dat is algemeen bekend hier op Fok!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Users als mij maken van de KLB een zonnetje..
Of een hemel voor humoristen.
Lafbekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:01 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Mocht je dat niet opgemerkt hebben, reageer ik niet meer op jou....
Jij wel danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat de KLBertjes allemaal weer niet geneukt hebben
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:21 schreef RickoKun het volgende:
Hallo lieve Zovty,
Opa Rickokun had vandaag een zware dag, hij moest nog een beetje bijkomen van het bier en drugs van afgelopen Pinksteren. Ja, opa Rickokun had ook nog een 15 / 16 jarig meisje gescoord waar hij heftig mee heeft lopen bekken. Ook heeft opa nog aan d'r tetten een bipske gezeten want dat wilde ze graag. Ze fluisterde dit in mijn oor terwijl ze met mijn oorlel zat te spelen. Ik kan je zeggen, oh zovty, dat ik haar hard wilde raken. Maar wilde mijn stijve penetraatboy dit wel?
Niets was minder waar Zovty, mijn penert lag in zijn doodskist. Drie dagen van MDMA, XTC en alcolol hadden zijn bloedafvoer enigszins doen afknijpen. Nouja, toen kwam ineens haar vriendin eraan die met een kameraad van mij aan het bekken was, ze moest weg. Waarom wist ik niet.
Vervolgens heb ik er nog over nagedacht. Opa Rickokun zou haar opzich wel geven, misschien ejaculeren over haar borsten maar wie zal het ooit weten hé?
En dat brengt mij terug op Remlof zijn gezicht, dat is natuurlijk net alsof je rubber in de fik steekt en er over heen klaar komt. Mensen houden er niet van als iemand het constant over klaarkomen enzo hebben. Dus worden ze boos. Boos als een nors dinosaurusje genaamd: "Eisfübchelfäpper".
Dino's hadden ook hun blije dagen namelijk, maar dit viel niet altijd te doorgronden door zoogdiertje Smirka. Smirka had namelijk 2 penissen maar waren elk 1 cm lang. Dit irriteerde de dino's meer dan dat het goed deed. Daarom was iedereen vandaag zo chagrijnig en nors en intimiderend tegen je, zovty. Ik wilde je nog waarschuwen maar had geen tijd!
Vriendelijke groetjes,
Opa Rickokun Henkie Palingroker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |