Gezien het feit dat begrijpend lezen voor jou blijkbaar al te hoog gegrepen is, is elke inhoudelijke reactie van mij verspilde moeite.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:12 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ik las: Ik heb niet in een ander topic nog zoveel om je gelachen zovty. Het valt allemaal dus best mee.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
en bij jou mag je piemel eraf gehaald worden
Ja dat klopt. Om jouw reacties te begrijpen moet men een hele studie afleggen. Nee dank u. Ik sla liever over.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gezien het feit dat begrijpend lezen voor jou blijkbaar al te hoog gegrepen is, is elke inhoudelijke reactie van mij verspilde moeite.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Om jouw reacties te begrijpen moet men een hele studie afleggen. Nee dank u. Ik sla liever over.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Om jouw reacties te begrijpen moet men een hele studie afleggen. Nee dank u. Ik sla liever over.
quote:geregistreerd op: zaterdag 27 maart 2010 @ 18:43
Het heeft verder niet veel met begrijpen te maken. Je "leest" compleet iets anders als er daadwerkelijk staat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef wesp40 het volgende:
[..]
sommige mensen leren helaas sneller dan anderen eh.quote:
Als jij maar duidelijk kon schrijven hadden we dit probleem niet. Dat is iets waar mensen voor zelfs studeren. En in de school kan je ook fatsoen leren. Zeker iets voor jou dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het heeft verder niet veel met begrijpen te maken. Je "leest" compleet iets anders als er daadwerkelijk staat.
Dat is niet dom meer maar volslagen achterlijk.
Vanwaar ineens die "we" vorm?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Als jij maar duidelijk kon schrijven hadden we dit probleem niet. Dat is iets waar mensen voor zelfs studeren. En in de school kan je ook fatsoen leren. Zeker iets voor jou dus.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb net in een ander topic nog om je gelachen zovty. Het valt allemaal dus best mee.
Geef gewoon toe dat het gewoon aan jou ligt, jeetje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Als jij maar duidelijk kon schrijven hadden we dit probleem niet. Dat is iets waar mensen voor zelfs studeren. En in de school kan je ook fatsoen leren. Zeker iets voor jou dus.
Jij spoort gewoon niet man. Teveel sjag gerookt al die 50 jaren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vanwaar ineens die "we" vorm?
De enige die niet kan lezen hier ben jij. Voel je je ineens sterker door dat "we" gevoel ofzo?
Wat is er precies onduidelijk aan mijn eerdere (onderstaande) reactie dan?
[..]
Dat ik hem niet ertoe kan dwingen normaal te schrijven? Ja dat ligt indd aan mij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat het gewoon aan jou ligt, jeetje.
Jij bent echt onnodig op dit forum verder.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ik begreep Opa wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Dat ik hem niet ertoe kan dwingen normaal te schrijven? Ja dat ligt indd aan mij.
Eerlijk gezegd, zit ik ook niet echt op jouw reacties te wachten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent echt onnodig op dit forum verder.
Ach, hij schrijft wat formeler dan de rest, maar ik begrijp hem wel nog.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Dat ik hem niet ertoe kan dwingen normaal te schrijven? Ja dat ligt indd aan mij.
Godskolere. Zoveel woorden die geen antwoord geven op mijn vraag. Over onduidelijkheid gesproken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:34 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Jij spoort gewoon niet man. Teveel sjag gerookt al die 50 jaren.![]()
En om op jouw reactie in te gaan, wat steeds nuttelozer lijkt, de 'we' vorm slaat erop dat begrijpen oftewel "slechte communicatie' een probleem is van beide partijen. Dus als de ene niet goed kan lezen, of de ander niet goed kan schrijven, komt het op hetzelfde neer. Maar dat zou je niet geweten hebben met je verouderde opvoeding.
En bovendien zijn jouw reacties de moeite niet waard te begrijpen, daar verdoet men alleen zijn tijd aan. Met de rest heb ik zelden dat probleem.
Waarom kom je hier nog dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:39 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, zit ik ook niet echt op jouw reacties te wachten.
Ik laat de opa met rust. Hij heeft hulp nodig. Blij jullie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godskolere. Zoveel woorden die geen antwoord geven op mijn vraag. Over onduidelijkheid gesproken.
Je stapelt miskleun op miskleun vriend.
Wat valt er niet te begrijpen aan die reactie dan? Het zijn maar 18 woorden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Laat maar. Je komt ietsje te laat. Dat heb ik al uitgelegd namelijk, maar jij wordt dus niet de oplossing-vinder hierbij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:46 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen aan die reactie dan? Het zijn maar 18 woorden.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:48 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Laat maar. Je komt ietsje te laat. Dat heb ik al uitgelegd namelijk, maar jij wordt dus niet de oplossing-vinder hierbij.![]()
zware teleurstelling voor je
Een kat in het nauw...............quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:48 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Laat maar. Je komt ietsje te laat. Dat heb ik al uitgelegd namelijk, maar jij wordt dus niet de oplossing-vinder hierbij.![]()
zware teleurstelling voor je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |