Ben maar blij dat je zoveel steun krijgt uit onverwachte hoek zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een kat in het nauw...............
Je want jouw "argumenten" zijn zo sterk dat ik het alleen niet af kan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:53 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je zoveel steun krijgt uit onverwachte hoek zou ik zeggen.
Een mongool op Fok? Dat gelooft natuurlijk niemand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, vrolijk de boel een beetje op zou ik zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef wesp40 het volgende:
Allemaal lutsers die het heilige boontje type ineens uit moeten hangen op FOKEn vooral op KLB.
![]()
Terwijl ze zelf naar jonge meisjes van rond de 10 staan te kwijlen, plotseling moeten ze allemaal de belaagde weerloze opa (die ze overigens niet eens kennen) te hulp schieten hier op FOK! want anders krijgt hij misschien een beetje kritiek over zijn schrijfstijl
Het gaat steeds beter hier.
Dude, laat je niet zo kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Waarom zou ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Nou, vrolijk de boel een beetje op zou ik zeggen.
Allemaal lutsers die het heilige boontje type ineens uit moeten hangen op FOKEn vooral op KLB.
![]()
Terwijl ze zelf naar jonge meisjes van rond de 10 staan te kwijlen, plotseling moeten ze allemaal de belaagde weerloze opa (die ze overigens niet eens kennen) te hulp schieten hier op FOK! want anders krijgt hij misschien een beetje kritiek over zijn schrijfstijl
Rustig aan joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
je gaat mij nooit kennen al wil je dat wel,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Man man, je maakt mijn dag weer helemaal goed. Je stompzinnigheid lijkt geen grenzen te kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je dat niet opgemerkt hebben, reageer ik niet meer op jou....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Man man, je maakt mijn dag weer helemaal goed. Je stompzinnigheid lijkt geen grenzen te kennen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef wesp40 het volgende:
[..]
je gaat mij nooit kennen al wil je dat wel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Jij geniet ervan om beledigd te worden, dat is algemeen bekend hier op Fok!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Users als mij maken van de KLB een zonnetje..
Of een hemel voor humoristen.
Lafbekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:01 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Mocht je dat niet opgemerkt hebben, reageer ik niet meer op jou....
Jij wel danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat de KLBertjes allemaal weer niet geneukt hebben
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:21 schreef RickoKun het volgende:
Hallo lieve Zovty,
Opa Rickokun had vandaag een zware dag, hij moest nog een beetje bijkomen van het bier en drugs van afgelopen Pinksteren. Ja, opa Rickokun had ook nog een 15 / 16 jarig meisje gescoord waar hij heftig mee heeft lopen bekken. Ook heeft opa nog aan d'r tetten een bipske gezeten want dat wilde ze graag. Ze fluisterde dit in mijn oor terwijl ze met mijn oorlel zat te spelen. Ik kan je zeggen, oh zovty, dat ik haar hard wilde raken. Maar wilde mijn stijve penetraatboy dit wel?
Niets was minder waar Zovty, mijn penert lag in zijn doodskist. Drie dagen van MDMA, XTC en alcolol hadden zijn bloedafvoer enigszins doen afknijpen. Nouja, toen kwam ineens haar vriendin eraan die met een kameraad van mij aan het bekken was, ze moest weg. Waarom wist ik niet.
Vervolgens heb ik er nog over nagedacht. Opa Rickokun zou haar opzich wel geven, misschien ejaculeren over haar borsten maar wie zal het ooit weten hé?
En dat brengt mij terug op Remlof zijn gezicht, dat is natuurlijk net alsof je rubber in de fik steekt en er over heen klaar komt. Mensen houden er niet van als iemand het constant over klaarkomen enzo hebben. Dus worden ze boos. Boos als een nors dinosaurusje genaamd: "Eisfübchelfäpper".
Dino's hadden ook hun blije dagen namelijk, maar dit viel niet altijd te doorgronden door zoogdiertje Smirka. Smirka had namelijk 2 penissen maar waren elk 1 cm lang. Dit irriteerde de dino's meer dan dat het goed deed. Daarom was iedereen vandaag zo chagrijnig en nors en intimiderend tegen je, zovty. Ik wilde je nog waarschuwen maar had geen tijd!
Vriendelijke groetjes,
Opa Rickokun Henkie Palingroker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |