quote:
Dat is weer een verhaal apart.quote:
Snap deze niet? How will that horsea?quote:
Ik moest lachen om de droogheid van "im dying squirtle".quote:Op maandag 24 mei 2010 23:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is weer een verhaal apart.
[ afbeelding ]
Hardop zeggen. How will that whore seequote:
Ja sowieso im dying squirtle zijn altijd goed.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de droogheid van "im dying squirtle".
Maar het is eigenlijk èkans en niet aikansquote:
Hij klopt net niet maar goedquote:Op maandag 24 mei 2010 23:38 schreef Lakitu het volgende:
ik ben slapen <3
[ afbeelding ] elkaar morgen weer
grieben.quote:
Ik heb niks morgen.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef Crack_ het volgende:
Wd wat heb je morgen?
Ik economie, ik ging net even dat examen van vorig jaar maken en ik vond 'm echt tyfus makkelijk!
Ohja, en duits.
Chillll, ik heb deze week eigenlijk alleen economie waar ik voor moest leren. Voor Duits en Engels kun je niet lerenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niks morgen.Lekker vrij.
Succes met economie, volgens iedereen is ie kut.
waarom zo nerd adnquote:Op maandag 24 mei 2010 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Shitload aan wiskunde zooi in mijn rekenmachine waar ik nog niks van snap. Morgen nog handmatig wat omwentelingslichamen erin pleuren en dan gaan met die banaan en zwoegen voor een 3,9!
Ik heb Economie en Aardrijkskunde om voor te leren, maar dat is beide echt makkelijk. Woensdag Engels, niet leren niks en dan vrijdag nog Frans.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillll, ik heb deze week eigenlijk alleen economie waar ik voor moest leren. Voor Duits en Engels kun je niet leren.
Hm, wtf?!Nouja, ik ben denk ik ook wel goed in economie, ik sta een 7,8 nu
.
Wanneer heb jij weer examens?
Er staat echt maar één formule in mijn GR hequote:Op maandag 24 mei 2010 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Shitload aan wiskunde zooi in mijn rekenmachine waar ik nog niks van snap. Morgen nog handmatig wat omwentelingslichamen erin pleuren en dan gaan met die banaan en zwoegen voor een 3,9!
B.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er staat echt maar één formule in mijn GR he!
Doe je A?
Frans hadden bij ons 2 jaar geleden zoveel mensen het niet gehaald, echt ook vrij veel mensen die daar op beleven zittenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Economie en Aardrijkskunde om voor te leren, maar dat is beide echt makkelijk. Woensdag Engels, niet leren niks en dan vrijdag nog Frans.
Ik sta gemiddeld een 7. No worries.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Frans hadden bij ons 2 jaar geleden zoveel mensen het niet gehaald, echt ook vrij veel mensen die daar op beleven zitten
Fransquote:Op maandag 24 mei 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Economie en Aardrijkskunde om voor te leren, maar dat is beide echt makkelijk. Woensdag Engels, niet leren niks en dan vrijdag nog Frans.
Ik heb er nog vier. Woensdag Engels, donderdag Economie en vrijdag Aardrijkskunde en Frans en dan ben ik klaar ja. Jij niet dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Frans![]()
![]()
. Engels
. Eiiiitje.
Succes iig.
Ben jij dan al klaar met je examens?
Baiser?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld een 7. No worries.
Ik heb een eenheidscirkel programma erin, abc-formule, differentieer en zoek nu een voor de primitieve. Scheelt alvast wát tijd. Tenzij het algebraïsch moetquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:39 schreef reetveter het volgende:
Ik ga zo fucking stuk om die plaatjes hier![]()
![]()
Ik moet er nog 5quote:Op maandag 24 mei 2010 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er nog vier. Woensdag Engels, donderdag Economie en vrijdag Aardrijkskunde en Frans en dan ben ik klaar ja. Jij niet dan?
Die heb ik op tv gezien.quote:
*pakt de translator er maar weer bij.quote:
Maisnon heeft gesproken.quote:
quote:
Ik heb er ook nog vier waar van 3 deze week en volgende week dinsdag pas mn laatstequote:Op maandag 24 mei 2010 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er nog vier. Woensdag Engels, donderdag Economie en vrijdag Aardrijkskunde en Frans en dan ben ik klaar ja. Jij niet dan?
Ik heb geen idee waar je het over hebt lulloquote:Op maandag 24 mei 2010 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb een eenheidscirkel programma erin, abc-formule, differentieer en zoek nu een voor de primitieve. Scheelt alvast wát tijd. Tenzij het algebraïsch moet.
Ik kan echt gewoon geen enkele opdracht maken morgen, dat weet ik nu al.
OWNEDquote:Op maandag 24 mei 2010 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog vier waar van 3 deze week en volgende week dinsdag pas mn laatste.
quote:
Jonge, hoeveel examens heb jij op één dag?quote:
Ik zou nergens bij gaan als ik jou was.quote:
Die gast kwam toch altijd op standaard momenten? Had er niet veel problemen mee voor zo ver ik nog kan herinneren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
. Zo herkenbaar van die Gary. Vooral dat je gehavend het gevecht ingaat zonder te saven. Dat je opeens stopt bij Route 32900329 en dat hij dan aankomt gehuppeld.
Doe ik ook niet, 2 jaar geleden 2 maanden geprobeerd en meteen die balletjes beu.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou nergens bij gaan als ik jou was.
ahahaha ja sowieso. Hoe erg je loopt te kankeren in de auto op weg naar FLorence, Italie omdat die kankergary de hele rit verneuktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
. Zo herkenbaar van die Gary. Vooral dat je gehavend het gevecht ingaat zonder te saven. Dat je opeens stopt bij Route 32900329 en dat hij dan aankomt gehuppeld.
Welke, Olof?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, 2 jaar geleden 2 maanden geprobeerd en meteen die balletjes beu.
quote:
Ik heb er nu een keer 2 op een dag gehad, en vrijdag weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, hoeveel examens heb jij op één dag?
Ik heb dat maar één keer en van de 7 examens beginnen er maar 2 om 9 uur en de rest pas om half 2.
Hahaha.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
ahahaha ja sowieso. Hoe erg je loopt te kankeren in de auto op weg naar FLorence, Italie omdat die kankergary de hele rit verneukt
Ik heb er nog 5 deze week. WIN.quote:
Haha, jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
ahahaha ja sowieso. Hoe erg je loopt te kankeren in de auto op weg naar FLorence, Italie omdat die kankergary de hele rit verneukt
Nee, fok is de helft van de tijd kankersloom bij me, dus reageer ik zo omdat ik anders pas in het nieuwe topic kan reageren.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij nou zo lui om op dat knopje te drukken?
Ja. Beviel me niet echt dat ze daar eerst naar je dispuut vragen en dan naar je naam. Ook het uit de hoogte doen tegenover iedereen is gewoon zwaar irritant.quote:
Waar is het voor nodig om kanker te zeggen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, fok is de helft van de tijd kankersloom bij me, dus reageer ik zo omdat ik anders pas in het nieuwe topic kan reageren.
Op dat moment was mijn hele vakantie al verpest. Of dat je batterijen op warenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik was in de auto en ik was al lang aan het spelen, gooide ik per ongeluk de Master Ball op een Marowak
. Uitgezet, heb ik echt 2 uur gedaan om weer op dat punt te komen.
![]()
Heb je wel de slechtste eruitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja. Beviel me niet echt dat ze daar eerst naar je dispuut vragen en dan naar je naam. Ook het uit de hoogte doen tegenover iedereen is gewoon zwaar irritant.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:10 schreef reetveter het volgende:
Sky en Otis, kennen jullie deze al?
Die gasten die een stadionverbod kregen en dus gewoon bij alle sporten gingen kijken van de club behalve de voetbal. Wle de jeugdeltallen en waterpolo en handbal![]()
![]()
. Afkijken trouwens, het is het waard
!!!!!!
?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:54 schreef reetveter het volgende:
Hoogstaande ik heb een fucking vet filmpje voor je
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:10 schreef reetveter het volgende:
Sky en Otis, kennen jullie deze al?
Die gasten die een stadionverbod kregen en dus gewoon bij alle sporten gingen kijken van de club behalve de voetbal. Wle de jeugdeltallen en waterpolo en handbal![]()
![]()
. Afkijken trouwens, het is het waard
!!!!!!
Zou wel vet zijn om dat te doen bij nacompetitie voetbal Meeuwen - VCK.quote:
Clubs die geen hoofdklasse voetballenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn om dat te doen bij nacompetitie voetbal Meeuwen - VCK.
Vandaag gelijk gespeeld dus niet gepromoveerd(2-0 verloren en 1-1) maar door die topklasse gaan er meer door en hebben we nog een kans.
watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik volg sxephil op youtube al lang. Hij is tof
quote:
En goedkoop tochquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ja sorry. Die heb ik laatst voor het eerst op. En omg, ze zijn zo heerlijk he.
Ja die ga ik ook nog een keer maken, lijkt me lekker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga morgen dat Pad Thai gerecht klaarmaken voor vrienden wat ik laatst hier een keer had gemaakt... met eieren en knoflook en een soort zoete saus en pinda's enzo.
En het recept komt dus... van FOK!
Nope sorry, maikuuul's hendig sjieke slip song heeft dat tegengehoudenquote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga slapen jaja fijne avond allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik ook. Liefs voor de lieve mensen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga slapen jaja fijne avond allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dit is zo'n moment waar 1 jongen en 1 meisje na een feest overblijven en keiharde neuqsex gaan hebben.quote:
omg zoeen bazennummerquote:
Rv en ik dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waar 1 jongen en 1 meisje na een feest overblijven en keiharde neuqsex gaan hebben.
Jij en ik wel. Maar dan moet je wel willen, ik doe niet aan rape.quote:
Zo waarquote:i like her because she sells music because of her songs and voice,not because she gets her tits out in her videos
quote:
Examens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:02 schreef Paaskonijn het volgende:
AAAAAAAH. Bijna wiskunde. Ik had meer dan 3 sommen moeten oefenen.
Dit, vergeleken met je SE's is dit kinderspel.quote:
Nee, niet vergeleken met onze SE's.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit, vergeleken met je SE's is dit kinderspel.
Ga ff quoten van 5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Eerst even op het terrasje gezeten en daarna naar de ijssalon gegaan.
quote:
inb4 slechte grappenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:41 schreef Allure_ het volgende:
Maar sowieso alles wat ik ooit geopend heb is goud.
Jij en die 14-jarige peuters van je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die niet weten van deze
Scandinavische Babes en Schoonheden
Al is het een grap, je moet je alsnog schamenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij en die 14-jarige peuters van je.Wanneer stappen jullie over op echte vrouwen?
Ach zolang jullie maar gelukkig zijn met die kleutersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al is het een grap, je moet je alsnog schamen![]()
'echte vrouwen'![]()
. Nigga plz.
Ik ben 18 smatje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:46 schreef Allure_ het volgende:
Otis stapt helemaal nergens op over. 17 jaar zijn en al een vaste relatie hebben.
Waarom haten, ik had ook nog een relatie toen ik 17 was.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:46 schreef Allure_ het volgende:
Otis stapt helemaal nergens op over. 17 jaar zijn en al een vaste relatie hebben.
Jij welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom haten, ik had ook nog een relatie toen ik 17 was.Back in the days/
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij wel. Met kermit de kikker zeker
.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij wel. Met kermit de kikker zeker
.
quote:
Zie je, heb gewoon gelijk ook. Ik had die post van ynuhh niet eens gezien.quote:
Jij bent echt hater nummer 1 he.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan uit ervaring melden dat examens inderdaad weinig voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |