Sommigen zijn beter in theorie, anderen in praktijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahah, jij doet mbo, hahahahahahahahah
We shall see.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 aanvallen en 1 item.
Verder had ik nog 5 andere Pokémons.
Ik doe zelf ook mbo hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sommigen zijn beter in theorie, anderen in praktijk.
Ik nodig jullie binnenkort uit voor een barbecue.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dames en heren, jongens en meisjes. De lijnen zijn gesloten, de stemmen zijn geteld, over enkele ogenblikken weten wij allemaal wie de winnaar is geworden van de Otis2.0-prijsvraag van maandag 24 mei 2010!
Ik heb de naam hier voor me op mijn kaartje staan. Zal ik het dan maar gewoon zeggen? Gaat ie dan...
Licht uit, spot aan...
De winnaar..
van de Otis2.0-prijsvraag...
van maandag 24 mei 2010...
is geworden...
NIET Skylark....
NIET Smart_ass...
De winnaar is geworden...
POTLOODVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd met je prijs. Weet je al wat je gaat doen met deze 12-delige messenset?!?!
.
[ afbeelding ]
Jammer dat Onix met een i is.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jullie praten biggie maar ik steamroll jullie allemaal (letterlijk) met ONYX
Dat je een meisje en Pokémon in 1 zin durft te noemen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We shall see.Ik heb er het volste vertrouwen in, misschien kun je aan Maisnon vragen hoe ik haar heb gecrushed.
Ja kenker dat had ik ook eerst maar ik dacht hé was het niet met een Y.quote:
Succes man!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben weg, eens kijken of het ik verder kom dan zoenen vanavond.
Doei.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben weg, eens kijken of het ik verder kom dan zoenen vanavond.
Doei.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Komt goed.
Nieuwe chick, dus nieuwe uitdagingen.
Beetje testen hoe ze in elkaar zit en zo.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Komt goed.
Nieuwe chick, dus nieuwe uitdagingen.
Beetje testen hoe ze in elkaar zit en zo.
Mjah, het is ook gewoonquote:Op maandag 24 mei 2010 20:24 schreef Skylark. het volgende:
Altijd commentaar die NG. Hij moet wel godlike zijn.
Stormwalkvacature.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Vanaf nu staat de vacature grote broer van S_a open. Bij interesse kun je altijd reageren.
Functieomschrijving?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Vanaf nu staat de vacature grote broer van S_a open. Bij interesse kun je altijd reageren.
VVD/D66.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik weet trouwens dus echt niet wat ik moet gaan stemmen.
Oke.....quote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gewoon grote broer zijn. Wel ouder dan ik zijn dus.
Incl handje op oor of deed je volgens de Code?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had gisterenavond zo FIFA tijdje met matties he. 2v2. Is er één zo'n gast die kan nog slechter tegen zijn verlies dan ik.
Dus wij bij elkaar in het team. En we waren kenkergoed samenEn steeds helemaal losgaan zo van YEAHHHHHHHH FUCK YEAHHHHHH WOEHOEEEE YEAHH NIGGAAAAAAA
. Mijn avond kon niet meer stuk.
okquote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
Oeh, voordat ik ga, de bekende Amerikaanse prinses die beweert dat ze alleen reageert op slaafjes die haar geld geven heeft last van slapeloosheid.
[ afbeelding ]
Ik doe alleen aan IRL juichen, duh.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Incl handje op oor of deed je volgens de Code?
Poehee.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
Oeh, voordat ik ga, de bekende Amerikaanse prinses die beweert dat ze alleen reageert op slaafjes die haar geld geven heeft last van slapeloosheid.
[ afbeelding ]
Sorry, skylark.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
Altijd dat commentaar van Noel.
Nee, de balkon en voetbalveldje tochquote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was jij vandaag ook de park aan het checken in het zonnetje.
echt lekker weer vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |