Hij klopt net niet maar goedquote:Op maandag 24 mei 2010 23:38 schreef Lakitu het volgende:
ik ben slapen <3
[ afbeelding ] elkaar morgen weer
grieben.quote:
Ik heb niks morgen.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef Crack_ het volgende:
Wd wat heb je morgen?
Ik economie, ik ging net even dat examen van vorig jaar maken en ik vond 'm echt tyfus makkelijk!
Ohja, en duits.
Chillll, ik heb deze week eigenlijk alleen economie waar ik voor moest leren. Voor Duits en Engels kun je niet lerenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niks morgen.Lekker vrij.
Succes met economie, volgens iedereen is ie kut.
waarom zo nerd adnquote:Op maandag 24 mei 2010 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Shitload aan wiskunde zooi in mijn rekenmachine waar ik nog niks van snap. Morgen nog handmatig wat omwentelingslichamen erin pleuren en dan gaan met die banaan en zwoegen voor een 3,9!
Ik heb Economie en Aardrijkskunde om voor te leren, maar dat is beide echt makkelijk. Woensdag Engels, niet leren niks en dan vrijdag nog Frans.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillll, ik heb deze week eigenlijk alleen economie waar ik voor moest leren. Voor Duits en Engels kun je niet leren.
Hm, wtf?!Nouja, ik ben denk ik ook wel goed in economie, ik sta een 7,8 nu
.
Wanneer heb jij weer examens?
Er staat echt maar één formule in mijn GR hequote:Op maandag 24 mei 2010 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Shitload aan wiskunde zooi in mijn rekenmachine waar ik nog niks van snap. Morgen nog handmatig wat omwentelingslichamen erin pleuren en dan gaan met die banaan en zwoegen voor een 3,9!
B.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er staat echt maar één formule in mijn GR he!
Doe je A?
Frans hadden bij ons 2 jaar geleden zoveel mensen het niet gehaald, echt ook vrij veel mensen die daar op beleven zittenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Economie en Aardrijkskunde om voor te leren, maar dat is beide echt makkelijk. Woensdag Engels, niet leren niks en dan vrijdag nog Frans.
Ik sta gemiddeld een 7. No worries.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Frans hadden bij ons 2 jaar geleden zoveel mensen het niet gehaald, echt ook vrij veel mensen die daar op beleven zitten
Fransquote:Op maandag 24 mei 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Economie en Aardrijkskunde om voor te leren, maar dat is beide echt makkelijk. Woensdag Engels, niet leren niks en dan vrijdag nog Frans.
Ik heb er nog vier. Woensdag Engels, donderdag Economie en vrijdag Aardrijkskunde en Frans en dan ben ik klaar ja. Jij niet dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Frans![]()
![]()
. Engels
. Eiiiitje.
Succes iig.
Ben jij dan al klaar met je examens?
Baiser?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld een 7. No worries.
Ik heb een eenheidscirkel programma erin, abc-formule, differentieer en zoek nu een voor de primitieve. Scheelt alvast wát tijd. Tenzij het algebraïsch moetquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:39 schreef reetveter het volgende:
Ik ga zo fucking stuk om die plaatjes hier![]()
![]()
Ik moet er nog 5quote:Op maandag 24 mei 2010 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er nog vier. Woensdag Engels, donderdag Economie en vrijdag Aardrijkskunde en Frans en dan ben ik klaar ja. Jij niet dan?
Die heb ik op tv gezien.quote:
*pakt de translator er maar weer bij.quote:
Maisnon heeft gesproken.quote:
quote:
Ik heb er ook nog vier waar van 3 deze week en volgende week dinsdag pas mn laatstequote:Op maandag 24 mei 2010 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er nog vier. Woensdag Engels, donderdag Economie en vrijdag Aardrijkskunde en Frans en dan ben ik klaar ja. Jij niet dan?
Ik heb geen idee waar je het over hebt lulloquote:Op maandag 24 mei 2010 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb een eenheidscirkel programma erin, abc-formule, differentieer en zoek nu een voor de primitieve. Scheelt alvast wát tijd. Tenzij het algebraïsch moet.
Ik kan echt gewoon geen enkele opdracht maken morgen, dat weet ik nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |