OWNEDquote:Op maandag 24 mei 2010 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog vier waar van 3 deze week en volgende week dinsdag pas mn laatste.
quote:
Jonge, hoeveel examens heb jij op één dag?quote:
Ik zou nergens bij gaan als ik jou was.quote:
Die gast kwam toch altijd op standaard momenten? Had er niet veel problemen mee voor zo ver ik nog kan herinneren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
. Zo herkenbaar van die Gary. Vooral dat je gehavend het gevecht ingaat zonder te saven. Dat je opeens stopt bij Route 32900329 en dat hij dan aankomt gehuppeld.
Doe ik ook niet, 2 jaar geleden 2 maanden geprobeerd en meteen die balletjes beu.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou nergens bij gaan als ik jou was.
ahahaha ja sowieso. Hoe erg je loopt te kankeren in de auto op weg naar FLorence, Italie omdat die kankergary de hele rit verneuktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
. Zo herkenbaar van die Gary. Vooral dat je gehavend het gevecht ingaat zonder te saven. Dat je opeens stopt bij Route 32900329 en dat hij dan aankomt gehuppeld.
Welke, Olof?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, 2 jaar geleden 2 maanden geprobeerd en meteen die balletjes beu.
quote:
Ik heb er nu een keer 2 op een dag gehad, en vrijdag weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, hoeveel examens heb jij op één dag?
Ik heb dat maar één keer en van de 7 examens beginnen er maar 2 om 9 uur en de rest pas om half 2.
Hahaha.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
ahahaha ja sowieso. Hoe erg je loopt te kankeren in de auto op weg naar FLorence, Italie omdat die kankergary de hele rit verneukt
Ik heb er nog 5 deze week. WIN.quote:
Haha, jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
ahahaha ja sowieso. Hoe erg je loopt te kankeren in de auto op weg naar FLorence, Italie omdat die kankergary de hele rit verneukt
Nee, fok is de helft van de tijd kankersloom bij me, dus reageer ik zo omdat ik anders pas in het nieuwe topic kan reageren.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij nou zo lui om op dat knopje te drukken?
Ja. Beviel me niet echt dat ze daar eerst naar je dispuut vragen en dan naar je naam. Ook het uit de hoogte doen tegenover iedereen is gewoon zwaar irritant.quote:
Waar is het voor nodig om kanker te zeggen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, fok is de helft van de tijd kankersloom bij me, dus reageer ik zo omdat ik anders pas in het nieuwe topic kan reageren.
Op dat moment was mijn hele vakantie al verpest. Of dat je batterijen op warenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik was in de auto en ik was al lang aan het spelen, gooide ik per ongeluk de Master Ball op een Marowak
. Uitgezet, heb ik echt 2 uur gedaan om weer op dat punt te komen.
![]()
Heb je wel de slechtste eruitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja. Beviel me niet echt dat ze daar eerst naar je dispuut vragen en dan naar je naam. Ook het uit de hoogte doen tegenover iedereen is gewoon zwaar irritant.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:10 schreef reetveter het volgende:
Sky en Otis, kennen jullie deze al?
Die gasten die een stadionverbod kregen en dus gewoon bij alle sporten gingen kijken van de club behalve de voetbal. Wle de jeugdeltallen en waterpolo en handbal![]()
![]()
. Afkijken trouwens, het is het waard
!!!!!!
?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:54 schreef reetveter het volgende:
Hoogstaande ik heb een fucking vet filmpje voor je
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:10 schreef reetveter het volgende:
Sky en Otis, kennen jullie deze al?
Die gasten die een stadionverbod kregen en dus gewoon bij alle sporten gingen kijken van de club behalve de voetbal. Wle de jeugdeltallen en waterpolo en handbal![]()
![]()
. Afkijken trouwens, het is het waard
!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |