Das een goeie vraagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
Zenden ze het in HD uit op Nederland 1 HD?
Spanje van dit jaar is anders ookquote:
En Belgie en Estlandquote:
Toch wel? niet een vast iemand die de topics alvast klaarzet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
ENNNNNN let even op, de topics gaan snel straks. Degene die de laatste post heeft in een topic opent een nieuwe!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Zou dat Spaanse liedje trouwens echt over een piemeltje gaan?
In dat geval snap ik waarom het me zo aanspreekt
NEEEEEEEEEEEE , ik hou mezelf in spanningquote:
Nou ja, in tijden van haast is het gewoon het eerste topic wat open is denk ik hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
ENNNNNN let even op, de topics gaan snel straks. Degene die de laatste post heeft in een topic opent een nieuwe!
We vertrouwen erop dat jij en Greys het in goede banen leiden. Dit is jullie finest hourquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, in tijden van haast is het gewoon het eerste topic wat open is denk ik hoor.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch wel? niet een vast iemand die de topics alvast klaarzet?
Verwarringquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, in tijden van haast is het gewoon het eerste topic wat open is denk ik hoor.
Ja want ik weet dat het bij XFA "gebruikelijk" is dat er al een topic klaarstaat, wellicht iets te vroeg geopend, maar dat zorgt wel voor een vloeiende doorstroming.quote:
Behalve als ik te laat benquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
Erik zet elke keer het nieuwe topic klaar hoor ik net![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja want ik weet dat het bij XFA "gebruikelijk" is dat er al een topic klaarstaat, wellicht iets te vroeg geopend, maar dat zorgt wel voor een vloeiende doorstroming.
klopt... en naar mijn mening werkt dat welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja want ik weet dat het bij XFA "gebruikelijk" is dat er al een topic klaarstaat, wellicht iets te vroeg geopend, maar dat zorgt wel voor een vloeiende doorstroming.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeetje Greys... jij ziet erquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Mijn gesprekje metTom!
tijdens de Persdag.
Foto door MissBliss.
[ afbeelding ]
Ik zag foto's van ze uit Oslo, maar ze hebben dezelfde kleren aan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Dirkh met de Finse ladies!Foto MissBliss.
[ afbeelding ]
Ik ben alleen niet zo goed in het zien van de laatste posts enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt... en naar mijn mening werkt dat wel
maar ik vind het allemaal wel prima
kredietcrisis hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag foto's van ze uit Oslo, maar ze hebben dezelfde kleren aan.
ik heb hetzelfde probleem vrees ik!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo goed in het zien van de laatste posts enzo. Nou ja, ik zie het wel, maar ik heb het niet in de gaten
.
Het is altijd hilarisch en vliegensvlugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:51 schreef Bytus het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde probleem vrees ik!
Veel plezier in ieder geval, het is mijn zoveelste festival, maar mijn eerste op FOK!
Aw!quote:
Ik denk dat ze nog wel even aan je denken vanavond!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag foto's van ze uit Oslo, maar ze hebben dezelfde kleren aan.
Gewoon begin blz 6 alvast een nieuwe klaarzettenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo goed in het zien van de laatste posts enzo. Nou ja, ik zie het wel, maar ik heb het niet in de gaten
.
Zitten er pretvlekken van Dirk op dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel even aan je denken vanavond!![]()
Ta ta tata taaaaaaaa ta taaaaaaaaaaaaaaaaa taaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:53 schreef Bytus het volgende:
alleen dat intromuziekje al![]()
doet me denken aan het spel zonder grenzen (L)
Zo heette dat programmaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:53 schreef Bytus het volgende:
alleen dat intromuziekje al![]()
doet me denken aan het spel zonder grenzen (L)
Nou, niet bij hun.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zitten er pretvlekken van Dirk op dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |