Jeetje Greys... jij ziet erquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Mijn gesprekje metTom!
tijdens de Persdag.
Foto door MissBliss.
[ afbeelding ]
Ik zag foto's van ze uit Oslo, maar ze hebben dezelfde kleren aan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Dirkh met de Finse ladies!Foto MissBliss.
[ afbeelding ]
Ik ben alleen niet zo goed in het zien van de laatste posts enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt... en naar mijn mening werkt dat wel
maar ik vind het allemaal wel prima
kredietcrisis hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag foto's van ze uit Oslo, maar ze hebben dezelfde kleren aan.
ik heb hetzelfde probleem vrees ik!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo goed in het zien van de laatste posts enzo. Nou ja, ik zie het wel, maar ik heb het niet in de gaten
.
Het is altijd hilarisch en vliegensvlugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:51 schreef Bytus het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde probleem vrees ik!
Veel plezier in ieder geval, het is mijn zoveelste festival, maar mijn eerste op FOK!
Aw!quote:
Ik denk dat ze nog wel even aan je denken vanavond!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag foto's van ze uit Oslo, maar ze hebben dezelfde kleren aan.
Gewoon begin blz 6 alvast een nieuwe klaarzettenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo goed in het zien van de laatste posts enzo. Nou ja, ik zie het wel, maar ik heb het niet in de gaten
.
Zitten er pretvlekken van Dirk op dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel even aan je denken vanavond!![]()
Ta ta tata taaaaaaaa ta taaaaaaaaaaaaaaaaa taaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:53 schreef Bytus het volgende:
alleen dat intromuziekje al![]()
doet me denken aan het spel zonder grenzen (L)
Zo heette dat programmaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:53 schreef Bytus het volgende:
alleen dat intromuziekje al![]()
doet me denken aan het spel zonder grenzen (L)
Nou, niet bij hun.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zitten er pretvlekken van Dirk op dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |