Die zal ik dan eens proberen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ooit eens een fietsrit opgenomen en dat ging perfect, was met ´open GPS tracker´.
Hebben ze 6 mensen nodig om 1 telefoon te jatten? Nou snap ik ook dat Wilders in het debat zei dat die bevolkingsgroep 6 keer zo vaak verdacht is van een misdrijf als autochtone mensen. (Hey hey, niet mijn mening he... Sowieso, verdacht is nog niet schuldig... Voordat het hier een politieke discussie wordt... Gewoon een heel fout grapjequote:Op maandag 24 mei 2010 22:59 schreef honda1990 het volgende:
HTC hero is gisteren gejat door 6 marokkanen![]()
![]()
Ik was er zo blij mee, te hopen dat ik nog iets terugkrijg van de verzekering
Als iemand je een HTC hero bruin aanbiedt met rechtsbovenin een op de hoek een krasje dan PM je me maar
Is een lang verhaal, conclusie is dat ik mijn geliefde hero kwijt benquote:Op maandag 24 mei 2010 23:04 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hebben ze 6 mensen nodig om 1 telefoon te jatten? Nou snap ik ook dat Wilders in het debat zei dat die bevolkingsgroep 6 keer zo vaak verdacht is van een misdrijf als autochtone mensen. (Hey hey, niet mijn mening he... Sowieso, verdacht is nog niet schuldig... Voordat het hier een politieke discussie wordt... Gewoon een heel fout grapje)
O enne met betrekking tot de TT: ik hoop het toch niet zeg!
Honden zijn het...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:59 schreef honda1990 het volgende:
HTC hero is gisteren gejat door 6 marokkanen![]()
![]()
Ik was er zo blij mee, te hopen dat ik nog iets terugkrijg van de verzekering
Als iemand je een HTC hero bruin aanbiedt met rechtsbovenin een op de hoek een krasje dan PM je me maar
Absoluut, uiteindelijk blij dat alleen mijn hero + 2 tshirts zijn gestolen het had heel anders kunnen aflopen, maar goed wat mij betreft weer ontopic, mocht iemand hem tegenkomen hoor ik het graagquote:
Wavesecure, moet je wel GPS bereik hebben anders pakt i de telefoonpaal.quote:foto Op dinsdag 25 mei 2010 01:56 schreef Gamer_V het volgende:
Met oog op de fipo, iemand een progje die je gps-locatie blijft doorsturen als je telefoon ooit gejat wordt?
quote:
Hmm, wel 20 euro per jaar. Niet echt duur, maar of je het echt nodig zult hebben...quote:foto Op dinsdag 25 mei 2010 10:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wavesecure, moet je wel GPS bereik hebben anders pakt i de telefoonpaal.
Ik snap het niet, ik heb ook wavesecure maar mij kost het geen geldquote:foto Op dinsdag 25 mei 2010 16:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hmm, wel 20 euro per jaar. Niet echt duur, maar of je het echt nodig zult hebben...
Ging het gebruiken toen het net uit was en in beta daardoor heb ik het nu gratisquote:foto Op dinsdag 25 mei 2010 16:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hmm, wel 20 euro per jaar. Niet echt duur, maar of je het echt nodig zult hebben...
Oh ja, ik heb idd ook een betaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ging het gebruiken toen het net uit was en in beta daardoor heb ik het nu gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop