Je zegt zelf waar je geweest bent en waarheen, in andere topiques. Maar nu ben je ineens wel ene man van de wereld die alles heeft meegemaakt? Toemaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nog meer bullshit. jij weet het beter. waar ik geweest ben en wanneer? gast rot toch op. Je pleuris kop op je hyves begint me aardig te irriteren. nu krijg ik zin om iemand die op jouw lijkt flink te gaan naaien.
Jij bent echt ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nog meer bullshit. jij weet het beter. waar ik geweest ben en wanneer? gast rot toch op. Je pleuris kop op je hyves begint me aardig te irriteren. nu krijg ik zin om iemand die op jouw lijkt flink te gaan naaien.
huhquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus omdat andere mensen van nature slank zijn kun jij niet afvallen?
Niet zo ongeduldig bitch. ik kan niet twee mensen tegelijk beantwoordne hier hoorquote:
oh nou nou nou JIJ negeert MIJ. oh nou moet ik verdrietig worden hoor.. hehehehquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef mirved het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek in je hoofd.
Ik negeer je vanaf nu en hoop dat anderen dat ook gaan doen.
Ik ben altijd mollig geweest en heb ook regelmatig ontzettend mijn best moeten doen om een stuk af te vallen - dat zal altijd wel een ding voor me blijven. Maar daar is echt wat aan te doen en beheerst niet mijn hele leven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
huh
nou.. jeboelt het wel cynisch enzo maar daar zit wel een waarheid in. maar daar gaat het niet om. ik doel op mensen die in hun jeugd nooit dik zijn geweest die zullen op latere leeftijd makkelijker een slanke lijn kunnen behouden.
De testosteron is naar je kop geschoten daarom heb jij nu een waterhoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Godverdomme, kansloze schilferbek. Wat een domme redenatie. Mooie mensen zijn gelukkiger als ze een ernstige ziekte hebben.
Wat ben jij een egoistisch stuk vreten. Het is dat een doodsverwensing niet mag maar oh, wat jeuken mijn handen om jou het één en ander toe te wensen.
Weet je waarom mensen jou walgend aankijken? Niet om die rotkop van je maar om die ongelovelijke kutuitstraling van je. Jij bent nog in staat om op een begrafenis tegen een nabestaande te zeggen dat diegene dan wel iemand kwijt is maar dat dat nog niet zo erg is als jouw leven.
Echt![]()
![]()
![]()
Hier...luister hier ff naar een haal je waarheid eruit. (muziek die ik luisterde toen ik een jaar of 13 was overigens)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De testosteron is naar je kop geschoten daarom heb jij nu een waterhoofd
En verder. 30 jaar ellende en geen medeleven, liefde of wat dan ook. Of 30 jaar en toch heel wat meegemaakt en wetende dat je steun, liefde zorg had ed?
Nou...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Hé lelijk.
Dit is wel wat voor jou![]()
28 en nog steeds maagd...
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef Barcaconia het volgende:
Schenkstroop is een jongen met jouw probleem. Een ideale levenspartner dus. Maar dan wel naar bed gaan en niet de hele avond praten over je problemen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Maar ik wil niet tegen een mannelijke versie bvan mezelf aankijken maar een normale man ik wil geen freak.
Je krijgt pas steun, liefde en zorg als je een positieve grondhouding aanneemt. Niemand zit te wachten op een emotionele bloedzuiger die niets teruggeeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Schenkstroop het volgende:
En verder. 30 jaar ellende en geen medeleven, liefde of wat dan ook. Of 30 jaar en toch heel wat meegemaakt en wetende dat je steun, liefde zorg had ed?
Ja, je hebt gelijk. Een vriendin van mij, bloedmooi meisje, is door een infectieziekte gehandicapt geraakt. Haar grote hobby heeft ze op moeten geven en ze zal nooit lang zonder rolstoel kunnen. Ja het is sneu voor d'r dat zij net die pech moet hebben, maar toch maakt die meid wat van haar leven. Oh, wat is ze zielig. Ze zal het zeker niet makkelijk hebben met het idee dat haar lichaam nooit meer zal zijn zoals het eens was, maar ze kijkt naar de toekomst. Iets wat jij ook zou moeten doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie mensen zijn ook gelukkger ook als ze een ernstrige ziekte hebben. Door hun uiterlijk krijgen zij meer medeleven en steun en weet ik het. Een mooi meisje in een rolstoel krijgt eerder 'aww wat erg he?' medeleven dan een niet mooi meisje. Ik heb het gezien! En heb talloze voorbeelden irl. meegemaakt. En als mooie mensen niet weten wat ze in handen hebben. Dan zijn het pas zeikerds!
Maar maak dan verdomme zelf wat van je leven!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu ook alweer precies, Schenk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
^^Nog meer bullshit. Die mensen die hebben ws een goede start gehad en hoeven niet zo heel veel te doen om gezond mooi en slank te blijven. Als je echt wat begreep van dik zijn en wat dat voor gevolgen heeft voor je lichaam heeft dan praatte je niet zulke onzin.
flikker toch op man.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie mensen zijn ook gelukkger ook als ze een ernstrige ziekte hebben. Door hun uiterlijk krijgen zij meer medeleven en steun en weet ik het. Een mooi meisje in een rolstoel krijgt eerder 'aww wat erg he?' medeleven dan een niet mooi meisje. Ik heb het gezien! En heb talloze voorbeelden irl. meegemaakt. En als mooie mensen niet weten wat ze in handen hebben. Dan zijn het pas zeikerds!
Hoe durf jij jezelf te vergelijken met een jong meisje in een rolstoel?! Je kan nog lopen, praten, bewegen, zelf naar het toilet en je eigen beslissingen nemen! Knappe mensen die dit allemaal niet kunnen moeten volgens jou dus erg blij zijn en God (of wie dan ook) danken voor wat ze hebben?! Maar jij, die gewoon een beetje lelijk is, hebt recht van spreken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Jouw usernaam is wel toepasselijk in dit topic. Daar zou TS in moeten liggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:17 schreef vuilcontainer het volgende:
Gast al zag je eruit als George Clooney, nog zou ik je niet doen! Met zo'n karakter kom je toch nergens! Ontwikkel eens wat discipline, wat doorzettingsvermogen en wat positiviteit. Als je niet knap bent zal je het van je babbel moeten hebben, maar zo'n verhaal doordrenkt met zelfmedelijden zal geen enkele vrouw aanspreken. Ik durf te wedden dat je gebrek aan liefde van een vrouw niet door je uiterlijk komt, maar door je houding. Een psycholoog heb je zo te lezen nog nooit een kans gegeven, waarom niet? Je lijkt mij in desperate need voor een psych!
Ow, en waar slaat dit op?
[..]
Hoe durf jij jezelf te vergelijken met een jong meisje in een rolstoel?! Je kan nog lopen, praten, bewegen, zelf naar het toilet en je eigen beslissingen nemen! Knappe mensen die dit allemaal niet kunnen moeten volgens jou dus erg blij zijn en God (of wie dan ook) danken voor wat ze hebben?! Maar jij, die gewoon een beetje lelijk is, hebt recht van spreken?
Ok dat snap ik nog wel. Mensen willen graag dat jij hun tof vindt. Iedereen heeft dat. Al heb jij hulp nodig, als jij anderen laat blijken dat zij iets voor je kunnen betekenen (je streelt hun eindeloos aandachtsgeile ego eigenlijk terwijl jij hulp nodig hebt) dan zijn zij bereid jouw empathie te tonen. Volg je het nog?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je krijgt pas steun, liefde en zorg als je een positieve grondhouding aanneemt. Niemand zit te wachten op een emotionele bloedzuiger die niets teruggeeft.
je ziet het echt niet he?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Jullie beginnen vanaf post 1 op mij te zeiken he daar begint het mee, en dat was in het begin 5 jaar geleden ook al. En niet alléén jullie. Iedereen.
Ik snap het niet.
Omdat jij jezelf in de slachtoffer rol plaatst, je vraagt om begrip!?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok dat snap ik nog wel. mensen willen graag dat je hun tof vind. iedereen heeft dat. al heb jij hulp nodig, als je anderen laat blijken dat zij iets voor je betekenen (je streelt hun eindeloos aandachtsgeile ego eigenlijk terwijl jij hulp nodig hebt) dan zinj zij bereid jouw empathie te tonen.
Ik vraag het nog een keer:
waarom is onvoorwaardelijke begrip naar een ander 9ieder ander) zonder waardeoordeel zo verdomde moeilijk voo r jullie?
Jullie beginnen vanaf post 1 op mij te zeiken he daar begint het mee, en dat was in het begin 5 jaar geleden ook al. En niet alléén jullie. Iedereen. Waarom is onvoorwaardelijke begrip zonder waarde-oordeel zo verdomde moeilijk voor julli emensen. Naar het schijnt is het gewoon zo. Maar ik vind het wel een interessante vraag.
je geeft iemand met gescheiden ouders toch ook empathie/medeleven terwijl je zelf niet weet hoe dat is. Je geeft iemand met migraine toch ook begrip zonder dat je weet heo migraine voelt. etc etc.
Waarom kan ik geen schreintje begrip krijgen?
Ik snap het niet.
1. Reputatie als een trollquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok dat snap ik nog wel. mensen willen graag dat je hun tof vind. iedereen heeft dat. al heb jij hulp nodig, als je anderen laat blijken dat zij iets voor je betekenen (je streelt hun eindeloos aandachtsgeile ego eigenlijk terwijl jij hulp nodig hebt) dan zinj zij bereid jouw empathie te tonen.
waarom is onvoorwaardelijke begrip naar een ander 9ieder ander) zonder waardeoordeel zo verdomde moeilijk voo r jullie?
Jullie beginnen vanaf post 1 op mij te zeiken he daar begint het mee, en dat was in het begin 5 jaar geleden ook al. En niet alléén jullie. Iedereen. Waarom is onvoorwaardelijke begrip zonder waarde-oordeel zo verdomde moeilijk voor julli emensen. Naar het schijnt is het gewoon zo. Maar ik vind het wel een interessante vraag.
je geeft iemand met gescheiden ouders toch ook empathie/medeleven terwijl je zelf niet weet hoe dat is. Je geeft iemand met migraine toch ook begrip zonder dat je weet heo migraine voelt. etc etc.
Ik snap het niet.
Face it. Je kunt niet iedereen te vriend houden. Dat is nog niemand gelukt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Ik heb begrip voor mensen die in een situatie zitten die ze echt niet kunnen veranderen. Ik heb begrip voor mensen die even wat minder in hun vel zitten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Als je een positieve houding aanneemt, en daarmee aantoont dat je geen emotionele bloedzuiger bent waar WIJ uiteindelijk niets uithalen, dan zal je medeleven en begrip krijgen. Ook als je zegt dat je wat gaat doen met de tips die we geven en daarvoor dankbaar bent, zullen wij je helpen. Maar als je zo negatief in je grondhouding blijft zitten en alle tips in de wind slaat, is er niemand die je gaat helpen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Hoe komt het dan dat dat andere mensen wel lukt en jou niet? Heb je professionele hulp gehad?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie zegt dat ik zelf niets deed of doe? Denk je dat ik vanaf mijn 9e stil heb gezeten en niet achter hulp ben aangegaan? Snap je dan niet dat ik mij nu enorm machteloos voel omdat ik nooit echte hulp heb gehad dat een oplossing bood?
Preciesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:17 schreef Mirjam het volgende:
oh, en naar de befaamde ripley: ik heb een dikke reet en een verdomd leuk leven.
Weet je wat het is; ik zie 1 grote gemene deler m.b.t de shit die je post: jij. Jij bent de aanleiding dat je die bakken vol met stront over je heen krijgt. Jij, met je kutkarakter en je zelfmedelijden en je zwakke geest.quote:
En je ogen dan? Misschien heb je wel prachtige ogenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee dan begrijp je het niet. steekweoorden: eczeem, jeuk, krabben, jaren lang dag in nacht uit, beschadigingen, verdikt, gaatjes, geen lachrimpels of mooie vorm hoofd niks.
Wow. Ik dacht dat ik zuur was.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. http://www.theboombap.nl/theBoards/read.php?1,1266608.
Jij bedoelt dus omdat ik blijf geloven in de goedheid en medeleven van mensen. Dat ik zo naief ben te geloven dat dat nog ergens zou kunnen bestaan, En als ik hier op fok blijf posten waar alleen lelijke trollen zitten, dat ik er dan alleen mezelf mee heb. Ja dan heb je groot gelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je ziet het echt niet he?
dit doe je allemaal zelf.
what goed around, comes around.
jij straalt echt een smerige negativiteit uit, dat krijg je dan net zo hard terug kerel.
Jij gelooft helemaal nergens in, behalve je zelfmedelijden en het feit dat je in een uitzichtloze situatie zou zitten. De rest interesseert je niet. Jij geilt op je eigen pijn en lijden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij bedoelt dus omdat ik blijf geloven in de goedheid en medeleven van mensen. Dat ik zo naief ben te geloven dat dat nog ergens zou kunnen bestaan, En als ik hier op fok blijf posten waar alleen lelijke trollen zitten, dat ik er dan alleen mezelf mee heb. Ja dan heb je groot gelijk.
Hoe vindt jij dat iemand zou moeten reageren, als hij.zij met een verhaal zit. vrij negatief ja.
En post 2 begint gelijk van "is een stuk touw niks voor je ?"
Nou je bent lekker bezig dan! Denk je op Fok! wel een antwoord op al je problemen te vinden dan? Je bent hier toch alleen maar om medelijden te krijgen? Die krijg je genoeg, namelijk 12 pagina's lang met goed bedoelde adviezen. Het enige probleem is dat jij geen van alle adviezen wilt opvolgen, want alles is te moeilijk, te duur, kost te veel tijd, is te eng of je bent te lelijk. Wat wil je dan nog? 12 pagina's vol met 'ah TS wat ben je zielig!'?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie zegt dat ik zelf niets deed of doe? Denk je dat ik vanaf mijn 9e stil heb gezeten en niet achter hulp ben aangegaan? Snap je dan niet dat ik mij nu enorm machteloos voel omdat ik nooit echte hulp heb gehad dat een oplossing bood?
een trein doet de job ook wel joh!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij bedoelt dus omdat ik blijf geloven in de goedheid en medeleven van mensen. Dat ik zo naief ben te geloven dat dat nog ergens zou kunnen bestaan, En als ik hier op fok blijf posten waar alleen lelijke trollen zitten, dat ik er dan alleen mezelf mee heb. Ja dan heb je groot gelijk.
Hoe vindt jij dat iemand zou moeten reageren, als hij.zij met een verhaal zit. vrij negatief ja.
En post 2 begint gelijk van "is een stuk touw niks voor je ?"
kutkarakter? kutkarakter? wie heeft een kutkarakter. iemand die enkelt om wat begrip vraagt of willekeurige fokuser in post 2 die begint met "hier een stuk touw" ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je wat het is; ik zie 1 grote gemene deler m.b.t de shit die je post: jij. Jij bent de aanleiding dat je die bakken vol met stront over je heen krijgt. Jij, met je kutkarakter en je zelfmedelijden en je zwakke geest.
Jij. Jij. Jij. All you dude. All you.
Leg het probleem niet bij anderen, leg het bij jezelf.
Jij hebt een kutkarakter. Het enige wat je doet is vragen om medelijden, en dat siert je niet. Verder ben je een passieve cynische autist die zwelgt in zijn eigen mededogen. En dat je dat niet ziet kan ik je niet eens kwalijk nemen, je zit namelijk al 20 jaar in die rol.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
kutkarakter? kutkarakter? wie heeft een kutkarakter. iemand die enkelt om wat begrip vraagt of willekeurige fokuser in post 2 die begint met "hier een stuk touw" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |