abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 04:32:48 #205
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_81857499
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 04:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waarom kan ik dat maar moeilijk geloven als ik weet hoe overdreven hollanders kunnen bluffen? je kunt mijn situatie met niet-bestaande feiten overtreffen maar dat helpt niets aan mijn situatie.
Zwelg lekker verder in je medelijden, boehoehoe ik heb alles erger Toch was het zo en was ik ook verliefd op hem alleen durfde ik het destijds niet te uiten omdat ik bang was voor de reacties van anderen. Maar geloof wat je wilt geloven, succes met de komende 100-en kijkeenshoezieligikben-topics, ik blijf er weg! Doe wat aan je innerlijk man, dat is je probleem!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 04:34:40 #206
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81857500
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 04:32 schreef Velma_Dinkley het volgende:

[..]

Zwelg lekker verder in je medelijden, boehoehoe ik heb alles erger Toch was het zo en was ik ook verliefd op hem alleen durfde ik het destijds niet te uiten omdat ik bang was voor de reacties van anderen. Maar geloof wat je wilt geloven, succes met de komende 100-en kijkeenshoezieligikben-topics, ik blijf er weg! Doe wat aan je innerlijk man, dat is je probleem!
Uiterlijk is heel belangrijk voor iedereen, de hele commerciele industrie is er op gebouwd. En jij zegt "doe wat aan je innderlijk". Nee is niet geloofwaardig inderdaad.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81857502
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 04:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Uiterlijk is heel belangrijk voor iedereen, de hele commerciele industrie is er op gebouwd. En jij zegt "doe wat aan je innderlijk". Nee is niet geloofwaardig inderdaad.
Waarom neem je mijn advies dan niet in achting?
pi_81857505
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 04:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik uberhaupt jank. Ik kan me ergeren aan oordelen die niet kloppen.. Verder je hebt me nieteens geholpen en dan denk je dat je me hebt geholpen en dat je dus uit de hoogte kan doen tegen me?. Wil je me echt helpen of praat ik met je ego? Ik vind niet dat je zo uit de hoogte kan doen tegen mij. Is gewoon niet gegrond.

Waar vind jij dat ik uit de hoogte doe?

Ik ben vriendelijk tegen je en je bedreigt mij met het openschrapen van mijn gezicht om maar eens te voelen.
Het geeft niet maar ik vind het wat jammer dat je vragen negeert.
Niemand heeft een pasklaar antwoord voor je en niemand kan er voor zorgen dat jouw ideaalbeeld van jezelf morgen opstaat. Maar wat wil jij veranderen en wat ga jij er aan doen? Ik ben niet superieur aan jou, ik ben net als ieder ander verre van perfect maar als ik je kan helpen met je struggle dan wil ik dat wel proberen.
Maar jij moet het doen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 04:42:02 #209
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81857509
Wat kan ik doen zonder geld als middel?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81857516
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 04:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom heb je weinig geld? Hoe oud ben je. Werk je of ben je hier niet toe instaat? Heb je schulden? Kortom, geen verwijten en niks superieurs ik vraag nu gewoon naar je situatie.

En er valt genoeg te werken aan je zelfbeeld zonder geld maar de situatie waarin je zit helpt wel voor de beeldvorming.
pi_81857517
quote:
Innerlijk: Grappig, intelligent, vrolijk en zelfverzekerd zijn.

Uiterlijk: joggen, Zwemmen etc. vul maar in.
pi_81857526
Er is hier een oorverdovend oorkest aan vogelgezang.

Schenkstroop, typ eens door of laat je het afweten nu?
pi_81857527
quote:
Stoppen met janken.
pi_81857597
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet leven met mijzelf en mijn uiterlijk. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Voel me dag in dag uit gevangen in mijn verrotte en lelijke lichaam. In de spiegel lkijken is een confrontatie van jaren leed, pijn en ziekte. En nee het is er niet mooier door geworden. Een lichaam is ook niet iets dat je zomaar even kunt uittrekken. Niks dat ik eraan kan doen enmin uiterlijk heb ik altijd bij me. Ik moet een manier vinden om ermee omtegaan of te veranderen. Veranderen is wel heel erg moeiljk. Het kan gewoon niet. Ik zit hier ontzettend mee en al jaren en jaren. Het bellemmert mij in allerlei opzichten. Kan het gewoon niet accepteren. Hoef het ook niet te accpeteren maar kan ook niet anders. Wilde dit gewoon even kwijt.

geen mooie relaxte zomer voor mij ( alweer.)
Eerst moet je die depressiviteit aanpakken. Ga naar een huisarts of een psycholoog.
Vind een baan. Je zult misschien wel altijd een beetje lelijk blijven maar er is best
wel wat aan te doen. Probeer wat meer constructief te zijn. Maar ik denk dat een
psycholoog je wel kan helpen met je depressiviteit, om je lelijkheid te accepteren,
en om constructieve oplossingen te vinden om je leven wat beter te maken.
pi_81857891
ga een langs de huisarts en vraag of je door verwezen kan worden naar de plastische chirurgie.
Doe eens lief!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 07:30:49 #216
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_81857897
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 04:46 schreef Madridista het volgende:

[..]

Innerlijk: Grappig, intelligent, vrolijk en zelfverzekerd zijn.

Uiterlijk: joggen, Zwemmen etc. vul maar in.
Uiterlijk valt Schenkstroop nog best mee, als je het vergelijkt met zijn innerlijk...

Misschien zwemmen voor moslimvrouwen, is dat wat? Met een grote hoofddoek om moet dat lukken. Of zwemmen in het donker?
Overal verstand van.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 07:59:16 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81858083
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
En trouwens, waarom is onvoorwaardelijk begrip tonen zonder waardeoordeel zo moeilijk voor mensen in het algemeen?
Je kunt pas onvoorwaardelijk begrip tonen als je die persoon begrijpt. Daarom heet het ook zo, begrip tonen.
En aangezien er maar 1 schenkstroop op FOK! rondloopt, en de rest van de mensen die zo negatief dacht als jij al een eind aan zijn leven heeft gemaakt, of gewoon niet op FOK! komt, blijven er weinig mensen over die begrip voor je hebben en dat zouden kunnen tonen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:02:17 #218
152921 Filatelistfetisjist
Met pensioen :-)
pi_81858112
Hij lukt hem weer, het lukt hem weer, het lukt hem weer

Jongens, zo gaat het nou elk topic:
TS: Klaag klaag
Reactie: Oplossing
TS: Kan ik niets mee, klaag klaag

Waarom zou hij toch meer posten op feestdagen en buiten de kantoortijden met zijn uitkering?
pi_81860690
Inderdaad, klagen maar niet geholpen willen worden.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:28:51 #220
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81861291
schenstroop is wel een óntzettende negatieve zeiksnor hoor, zo zie je ze maar weinig.

als je niet geholpen wilt worden, ga je toch lekker huilen in een hoekje?
maar val anderen daar dan niet mee lastig.

en stel in gódsnaam je beeeld over vrouwen, relaties etc. bij.
niet iedereen wordt 'vol begeerte' nagekeken op straat.
en zoals jij loopt te mekkeren, kan ik me voorstellen dat je een hele walm van negativiteit uitstraalt, en nee, dat is niet aantrekkelijk inderdaad
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_81861542
Extreme Make-Over?
Iedereen kan mooi zijn.
Je moet er alleen wel wat voor doen.
En negatief blijven werkt niet bepaald mee.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2010 10:36:37 ]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:40:21 #222
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81861672
Ieder mens heeft zijn goeie kanten. Jij concentreert je nu op alles wat je niet goed aan jezelf vindt, maar ga eens op zoek naar je positieve punten en doe daar eens wat mee. Dat is veel constructiever.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81861734
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet leven met mijzelf en mijn uiterlijk. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Voel me dag in dag uit gevangen in mijn verrotte en lelijke lichaam. In de spiegel lkijken is een confrontatie van jaren leed, pijn en ziekte. En nee het is er niet mooier door geworden. Een lichaam is ook niet iets dat je zomaar even kunt uittrekken. Niks dat ik eraan kan doen enmin uiterlijk heb ik altijd bij me. Ik moet een manier vinden om ermee omtegaan of te veranderen. Veranderen is wel heel erg moeiljk. Het kan gewoon niet. Ik zit hier ontzettend mee en al jaren en jaren. Het bellemmert mij in allerlei opzichten. Kan het gewoon niet accepteren. Hoef het ook niet te accpeteren maar kan ook niet anders. Wilde dit gewoon even kwijt.

geen mooie relaxte zomer voor mij ( alweer.)
Topic deel 214732974658208214-71.
Vraag Dyanne Beekman anders om tips. Die kan wonderen bewerkstelligen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:47:07 #224
285351 dalaiblama
too much bla
pi_81861912
Ach kom op zeg, de meeste mensen zijn lelijk. Het is je karakter wat de vrouwtjes wint hoor. En aangezien zelfs ik als rasoptimist van je topic de neiging krijg om mezelf op te knopen, begrijp ik wel waarom de meisjes wegblijven.

FYI; de zanger Seal is zwart en heeft een kop alsof er napalm over is geweest ( bij hem was het lupus trouwens ) en deze man heeft al jaren een stabiele relatie met 1 van de lekkerste wijven ter wereld.
Niet omdat hij geld heeft ( zij heeft plenty ), niet omdat hij zo knap is ( hij heeft alleen zijn stem mee ), maar omdat (zoals Heidi zelf zegt ) hij de meest positieve en lieve man is die ze ooit heeft gekend en ze enorm onder de indruk was van zijn karakter.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je je tijd verdoet. Met zeiken over je uiterlijk en met denken dat je iets aan je uiterlijk moet doen.
Je moet iets aan je depressie / issues doen. Als je dat fixt, krijg je een vriendin. Daar wil ik wel een wedje op leggen.
pi_81861937
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Eh ja.. dat geloof ik wel ja.. als je kijkt naar mijn familie vertonen zij niet de scheefheden en verdikkingen ed. die ik nu wel heb. Dus mijn zware eczeem en alles heeft er mee te maken. Dat weet ik wel zeker. Verder bestat mijn leven nog maar uit internet. gene uitgaan, geen vrienden die mij nog bellen of bezoeken. Ik wel ambieties en hobby;s maarook daar is mijn uiterlijk het eerste grote struikelblok. Als ik gemiddeld of knapper was, dan zou ik zo solliciteren met bandjes ofenen sparen vooor een electrihe fender rhodes, naar openlucht feesten gaan etc etc. Zit er niet in voor mij. En ook omdat mijn huid gewoon moeilijk is, het trekt, prilt, jeukt, ziet er niet uit . ik wil mijzelf gewoon niet laten zien. Ik heb geen diplomas whatsoever. Schoolverlater door eczeem. Ja zo erg ja.
Ik denk dat de kern van je probleem niet aan je uiterlijk ligt maar aan het gebrek aan goede sociale contacten en daardoor je gebrek aan identiteit. En dat gebrek aan identiteit in een sociale context vertaalt zich dan naar problemen met je uiterlijk. Misschien zit je nu een fase dat je dit verband niet meer ziet en alleen nog maar denkt dat je uiterlijk je ware probleem is, maar ik denk dat dit niet het geval is.

Jij verleent je identiteit in een sociale context misschien ook wel teveel aan je uiterlijk, omdat je te weinig andere dingen hebt om je identiteit aan te verlenen.( geen werk geen diploma's e.d , geen contacten e.d ).
Hierdoor geef jij uiterlijk een veel te belangrijke rol en ga je dingen zien die er niet zijn.

Maar ik denk dat het wel erg moeilijk is om uit zo'n negatieve spiraal te komen omdat de problemen met je uiterlijk er voor zorgen dat je geen sociale contacten meer kan krijgen en zo blijf je in een negatieve spiraal.
Maar ik denk dus dat je je goed moet blijven beseffen dat je uiterlijk niet het probleem is maar dus waarschijnlijk eerder je gebrek aan sociale contacten/ identiteit. ( tenzij je echt geen behoeften hebt aan sociale contacten e.d )
pi_81862521
Dude, hou op met je zelfmedelijden. Mensen proberen je hier te helpen en steeds sla je hun advies af, ga dan ook niet zitten mauwen.

Je hoeft niet persee geld te hebben om wat aan je uiterlijk te doen:
je kan buikoefeningen doen op bed/bank,
je kan traplopen,
je kan hardlopen,
je kan wandelen,
je kan pushups thuis doen,
je kan touwtje springen,

Als er eventueel een strand in de buurt is kan je daar gaan zwemmen.

[edit: Als alles niet in één keer goed gaat ook niet gelijk stoppen.. Met hardlopen ging het bij mij ook niet in 1x zoals ik wou..]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:16:38 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_81862964
Bah, TS, al was je de knapste man op aarde, met dit zelfmedelijden+zelfbeeld+negatief gedrag zou ik je niet eens met een stok aanraken.

Dus, TS, zoals al meerdere keren gezegd, schuif je luie reet naar de HA en praat met hem/haar hierover. DOE EENS WAT MET JE PROBLEMEN!
pi_81863018
quote:
Touw is niet zo duur.

En ja , dat is een makkelijke reactie. Net zo makkelijk als elke keer maar weer te roepen hoe zielig je bent en dat er zonder geld niks aan te doen is zodat je weer een mooi kutexcuus hebt om verder te janken. Net als in de voorgaande 1337 topics van jouw hand.
En als er dan iemand komt met een verhaal over iemand die ook een huidaandoening heeft doe je het af als onzin.

Wat wil je nou met dit soort topics dan? Een pity-fuck, iemand die je een miljoen aanbiedt om je bek te kunnen verbouwen?

Zonder geld kun je genoeg doen. Als je maar wilt.
Maar je wilt niet,

Echt Schenkstroop, maak er gewoon lekker een einde aan. Dat is blijkbaar het enige wat je wilt horen.
pi_81864192
Meet Sean Stephenson. Born with a rare bone disease he stands at no more than four feet and is in a wheelchair for life. His body is completely disproportionate and something as small as sneezing can break his bones.

And yet Sean Stephenson is one of the most amazing people ever. He's a powerful motivational speaker, writer and political lobbyist. Among his many activities he also assist David DeAngelo and other PUA to teach that LOOKS DON'T MATTER! This little motherfucker has dated supermodals and beauty queens! If he can do that WHY NOT YOU?

Watch these videos and be inspired:

Werk eerst eens aan je zelfvertrouwen dude...stap gewoon een keer op een meisje af die jezelf ook niet aantrekkelijk vind! En bouw zo op...stapje voor stapje naar steeds iets leukere meiden.

Als je zelf al denkt dat het toch niet gaat lukken merken vrouwen dat.
pi_81864368
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Touw is niet zo duur.

En ja , dat is een makkelijke reactie. Net zo makkelijk als elke keer maar weer te roepen hoe zielig je bent en dat er zonder geld niks aan te doen is zodat je weer een mooi kutexcuus hebt om verder te janken. Net als in de voorgaande 1337 topics van jouw hand.
En als er dan iemand komt met een verhaal over iemand die ook een huidaandoening heeft doe je het af als onzin.

Wat wil je nou met dit soort topics dan? Een pity-fuck, iemand die je een miljoen aanbiedt om je bek te kunnen verbouwen?

Maar je wilt niet,

Echt Schenkstroop, maak er gewoon lekker een einde aan. Dat is blijkbaar het enige wat je wilt horen.
Dit dus. Je loopt wel te pochen dat er met je persoonlijkheid niks aan de hand is, maar lets face it, als je zo verzuurd op dit forum loopt te reageren zit dit veel dieper.
pi_81864546
Elk topic van Schenkstroop is precies hetzelfde. Iedereen geeft tips, newbies vragen of hij echt zo lelijk is en Schenkstroop zwelgt in zelfmedelijden maar er verandert nooit iets. And so it goes on and on...

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 25-05-2010 12:22:00 ]
pi_81864683
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Elk topic van Schenkstroop is precies hetzelfde. Iedereen geeft tips,newbies vragen of hij echt zo lelijk is en Schenkstroop zwelgt in zelfmedelijden maar er veranderd nooit iets. And so it goes on and on...
Bah

dus schenkstroop:

"it's your life and what you make of it ( and it's ending second by second)!" PUNT!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:44:16 #233
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81866093
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef RealZeus het volgende:

Maar je wilt niet,
Wat een Bullshit.

Echt rz. je reet is buckwhilin' bullshit en je kop zit in het zand.

Cool he rz. nu je conform de wensen van anderen gedraagt en lekker op mensen loopt te zeiken. van binnen ben je ws. een bang klein mannetje.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:45:32 #234
167595 mirved
Infobesitas
pi_81866126
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 03:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Afvallen van dik naar dun en je dan dwingen om dat zelfde gewicht/patroon vastehouden door je rot te sporten of een bepaald dieet te volgen. is naar mijn mening jezelf martelen. En dat geldt voor iedereen niet alleen voor mij.
Die loze aanmoedigingen van: je moet nog harder proberen/nog een keer kan ik dus erg kwaad om worden.
En die andere mensen die wel gelukkig zijn nemen wel die moeite. Die "mooie" mensen waar jij zo tegen op kijkt doen zich ook een hoop moeite om dat te blijven. Als jij dat als martelen ziet dan moet je ook niet zo willen zijn. Je wilt van alles maar bent niet bereid je er voor in te zetten.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:49:09 #235
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81866253
^^Nog meer bullshit. Die mensen die hebben ws een goede start gehad en hoeven niet zo heel veel te doen om gezond mooi en slank te blijven. Als je echt wat begreep van dik zijn en wat dat voor gevolgen heeft voor je lichaam heeft dan praatte je niet zulke onzin.
pi_81866314
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat een Bullshit.

Echt rz. je reet is buckwhilin' bullshit en je kop zit in het zand.

Cool he rz. nu je conform de wensen van anderen gedraagt en lekker op mensen loopt te zeiken. van binnen ben je ws. een bang klein mannetje.
Nee, we zijn niet allemaal zo'n lafbek als jij. Ik gedraag mij niet naar de wensen van anderen, ik wil ook veranderen.
En met deze post toon jij duidelijk aan dat niet te willen.Je bent een mietje, Schenkstroop.
Face it, ik ben ook niet de knapste, maar ik probeer wel wat van mijn leven te maken. Ik besef wel dat, als ik verander mijn uitstraling ook verandert.

Maar blijf maar lekker zwelgen, krabben en huilen. Het is jouw leven, jouw keuze.
pi_81866329
schenkstroop zit elke dag bij de mac!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:51:42 #238
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81866342
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
^^Nog meer bullshit. Die mensen die hebben ws een goede start gehad en hoeven niet zo heel veel te doen om gezond mooi en slank te blijven. Als je echt wat begreep van dik zijn en wat dat voor gevolgen heeft voor je lichaam heeft dan praatte je niet zulke onzin.
Dus omdat andere mensen van nature slank zijn kun jij niet afvallen?
pi_81866359
Owjaa...volg gewoon het sonja nakker dieet man!

2 ons pep kopen en schepppen maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr, ik denk dat je binnen een maand op 2/3 van je gewicht zit
pi_81866382
quote:
Wat een gelul. Je kunt wel mooi zijn maar dat maakt niet automatisch gelukkig. Mooie mensen kunnen ook een rotjeugd hebben en een ernstige ziekte hebben.
En ik weet het wel: zelfs de ergste ziektes vallen in het niet vergeleken met jouw aandoening. En alle ellende valt in het niet vergeleken bij jouw ellende.

Want ja, zij zijn mooi en dus gelukkig.
pi_81866401
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
schenkstroop zit elke dag bij de mac!
En iedereen kijkt hem vol walging aan.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:54:30 #242
167595 mirved
Infobesitas
pi_81866441
300 verschillende mensen wijzen je op dingen die er aan kunnen gedaan worden en dat het allemaal niet zo erg hoeft te zijn en jij wijst het allemaal af als onzin. Waarom kom je überhaupt op dit forum? Want voor advies is het niet. Wil je gewoon van andere horen dat je zielig bent? Dat gaat niet gebeuren want er zijn mensen die hebben het veel slechter dan jou en zijn daarnaast nog eens een stuk gelukkiger.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:54:58 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81866450
quote:
Jij zit vol bullshit!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:56:56 #244
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81866516
Mooie mensen zijn ook gelukkger ook als ze een ernstrige ziekte hebben. Door hun uiterlijk krijgen zij meer medeleven en steun en weet ik het. Een mooi meisje in een rolstoel krijgt eerder 'aww wat erg he?' medeleven dan een niet mooi meisje. Ik heb het gezien! En heb talloze voorbeelden irl. meegemaakt. En als mooie mensen niet weten wat ze in handen hebben. Dan zijn het pas zeikerds!
pi_81866522
En nu ga ik even naar de stad.

Waar mensen zijn. Mensen die mij aan kijken, net zoals ik hun aankijk.

Dat is namelijk normaal, dat heet nieuwsgierig en in een stad als Groningen valt genoeg te zien.

En dan zie ik straks wel of je al naar de touwenwinkel bent geweest of dat je eindelijk wel ballen toont en je met lelijk hoofd en al weer naar de huisarts hebt gesleept om een afspraak met een goede dermatoloog te maken, en met een psychiater.

Maar goed, waarschijnlijk zwelg je dan nog steeds in medelijden en ben je in de veronderstelling dat de mensen die wel wat van hun leven proberen te maken maar doen alsof.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:58:14 #246
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81866557
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie mensen zijn ook gelukkger ook als ze een ernstrige ziekte hebben. Door hun uiterlijk krijgen zij meer medeleven en steun en weet ik het. Een mooi meisje in een rolstoel krijgt eerder 'aww wat erg he?' medeleven dan een niet mooi meisje. Ik heb het gezien! En heb talloze voorbeelden irl. meegemaakt. En als mooie mensen niet weten wat ze in handen hebben. Dan zijn het pas zeikerds!
En wat heeft dat met jouw instelling te maken?

Het is heel makkelijk om andere mensen de schuld te geven van de gaten in jouw leven, maar het enige dat echt helpt is zelf de controle over je eigen leven te nemen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:58:20 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81866562
quote:
Je hebt helemaal geen talloze voorbeelden IRL meegemaakt want je komt nooit buiten. 1 wandeling per dag, that's it. Zei je zelf in een ander topique.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:58:54 #248
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81866578
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:54 schreef mirved het volgende:
300 verschillende mensen wijzen je op dingen die er aan kunnen gedaan worden en dat het allemaal niet zo erg hoeft te zijn en jij wijst het allemaal af als onzin. Waarom kom je überhaupt op dit forum? Want voor advies is het niet. Wil je gewoon van andere horen dat je zielig bent? Dat gaat niet gebeuren want er zijn mensen die hebben het veel slechter dan jou en zijn daarnaast nog eens een stuk gelukkiger.
Waarom is onvoorwaardelijke begrip zonder waardeoordeel zo ontzettende moeilijk is voor jullie?
pi_81866595
heb je die filmpjes al bekeken? neem er een voorbeeld aan ozu ik zeggen

Klagen heeft nog nooit iemand verder gebracht...alles begint met accepteren
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:00:06 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81866611
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waarom is onvoorwaardelijke begrip zonder waardeoordeel zo ontzettende moeilijk is voor jullie?
Omdat we je niet begrijpen, dat heb ik allang gezegd.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:00:28 #251
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81866627
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je hebt helemaal geen talloze voorbeelden IRL meegemaakt want je komt nooit buiten. 1 wandeling per dag, that's it. Zei je zelf in een ander topique.
Nog meer bullshit. jij weet het beter. waar ik geweest ben en wanneer? gast rot toch op. Je pleuris kop op je hyves begint me aardig te irriteren. nu krijg ik zin om iemand die op jouw lijkt flink te gaan naaien.
pi_81866662
quote:
Godverdomme, kansloze schilferbek. Wat een domme redenatie. Mooie mensen zijn gelukkiger als ze een ernstige ziekte hebben.
Wat ben jij een egoistisch stuk vreten. Het is dat een doodsverwensing niet mag maar oh, wat jeuken mijn handen om jou het één en ander toe te wensen.

Weet je waarom mensen jou walgend aankijken? Niet om die rotkop van je maar om die ongelovelijke kutuitstraling van je. Jij bent nog in staat om op een begrafenis tegen een nabestaande te zeggen dat diegene dan wel iemand kwijt is maar dat dat nog niet zo erg is als jouw leven.

Echt
pi_81866681
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De enige die ik hier waardeoordelen zie geven ben jij.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:02:01 #254
167595 mirved
Infobesitas
pi_81866683
quote:
Ok en dan ben je mooi. Wat dan? Iedereen aanbid je en nu? Zit nu alles mee in het leven? Zijn nu al je problemen opgelost? Met zo'n kut karakter houd nog steeds niemand het met je vol. Zonder goed werk leef je nog steeds als een armoedzaaier. Ik ben geen topmodel boohoo hoe oppervlakkig als je denkt dat het daarom draait in het leven.
pi_81866737
En als het echt zo verschrikkelijk erg is...ga dan illegale shit doen om snel aan geld te komen. Dan is het risico wat maandjes vast te zitten wel te nemen als je leven toch al zo kut is...

Zat manieren om aan geld te komen hoor gozer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')