Zwelg lekker verder in je medelijden, boehoehoequote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarom kan ik dat maar moeilijk geloven als ik weet hoe overdreven hollanders kunnen bluffen? je kunt mijn situatie met niet-bestaande feiten overtreffen maar dat helpt niets aan mijn situatie.
Uiterlijk is heel belangrijk voor iedereen, de hele commerciele industrie is er op gebouwd. En jij zegt "doe wat aan je innderlijk". Nee is niet geloofwaardig inderdaad.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:32 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Zwelg lekker verder in je medelijden, boehoehoeik heb alles erger
Toch was het zo en was ik ook verliefd op hem alleen durfde ik het destijds niet te uiten omdat ik bang was voor de reacties van anderen. Maar geloof wat je wilt geloven, succes met de komende 100-en kijkeenshoezieligikben-topics, ik blijf er weg!
Doe wat aan je innerlijk man, dat is je probleem!
Waarom neem je mijn advies dan niet in achting?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Uiterlijk is heel belangrijk voor iedereen, de hele commerciele industrie is er op gebouwd. En jij zegt "doe wat aan je innderlijk". Nee is niet geloofwaardig inderdaad.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik uberhaupt jank. Ik kan me ergeren aan oordelen die niet kloppen.. Verder je hebt me nieteens geholpen en dan denk je dat je me hebt geholpen en dat je dus uit de hoogte kan doen tegen me?. Wil je me echt helpen of praat ik met je ego? Ik vind niet dat je zo uit de hoogte kan doen tegen mij. Is gewoon niet gegrond.
Waarom heb je weinig geld? Hoe oud ben je. Werk je of ben je hier niet toe instaat? Heb je schulden? Kortom, geen verwijten en niks superieurs ik vraag nu gewoon naar je situatie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat kan ik doen zonder geld als middel?
Innerlijk: Grappig, intelligent, vrolijk en zelfverzekerd zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Stoppen met janken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerst moet je die depressiviteit aanpakken. Ga naar een huisarts of een psycholoog.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet leven met mijzelf en mijn uiterlijk. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Voel me dag in dag uit gevangen in mijn verrotte en lelijke lichaam. In de spiegel lkijken is een confrontatie van jaren leed, pijn en ziekte. En nee het is er niet mooier door geworden. Een lichaam is ook niet iets dat je zomaar even kunt uittrekken. Niks dat ik eraan kan doen enmin uiterlijk heb ik altijd bij me. Ik moet een manier vinden om ermee omtegaan of te veranderen. Veranderen is wel heel erg moeiljk. Het kan gewoon niet. Ik zit hier ontzettend mee en al jaren en jaren. Het bellemmert mij in allerlei opzichten. Kan het gewoon niet accepteren. Hoef het ook niet te accpeteren maar kan ook niet anders. Wilde dit gewoon even kwijt.
geen mooie relaxte zomer voor mij ( alweer.)
Uiterlijk valt Schenkstroop nog best mee, als je het vergelijkt met zijn innerlijk...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:46 schreef Madridista het volgende:
[..]
Innerlijk: Grappig, intelligent, vrolijk en zelfverzekerd zijn.
Uiterlijk: joggen, Zwemmen etc. vul maar in.
Je kunt pas onvoorwaardelijk begrip tonen als je die persoon begrijpt. Daarom heet het ook zo, begrip tonen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
En trouwens, waarom is onvoorwaardelijk begrip tonen zonder waardeoordeel zo moeilijk voor mensen in het algemeen?
Topic deel 214732974658208214-71.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan niet leven met mijzelf en mijn uiterlijk. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Voel me dag in dag uit gevangen in mijn verrotte en lelijke lichaam. In de spiegel lkijken is een confrontatie van jaren leed, pijn en ziekte. En nee het is er niet mooier door geworden. Een lichaam is ook niet iets dat je zomaar even kunt uittrekken. Niks dat ik eraan kan doen enmin uiterlijk heb ik altijd bij me. Ik moet een manier vinden om ermee omtegaan of te veranderen. Veranderen is wel heel erg moeiljk. Het kan gewoon niet. Ik zit hier ontzettend mee en al jaren en jaren. Het bellemmert mij in allerlei opzichten. Kan het gewoon niet accepteren. Hoef het ook niet te accpeteren maar kan ook niet anders. Wilde dit gewoon even kwijt.
geen mooie relaxte zomer voor mij ( alweer.)
Ik denk dat de kern van je probleem niet aan je uiterlijk ligt maar aan het gebrek aan goede sociale contacten en daardoor je gebrek aan identiteit. En dat gebrek aan identiteit in een sociale context vertaalt zich dan naar problemen met je uiterlijk. Misschien zit je nu een fase dat je dit verband niet meer ziet en alleen nog maar denkt dat je uiterlijk je ware probleem is, maar ik denk dat dit niet het geval is.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Eh ja.. dat geloof ik wel ja.. als je kijkt naar mijn familie vertonen zij niet de scheefheden en verdikkingen ed. die ik nu wel heb. Dus mijn zware eczeem en alles heeft er mee te maken. Dat weet ik wel zeker. Verder bestat mijn leven nog maar uit internet. gene uitgaan, geen vrienden die mij nog bellen of bezoeken. Ik wel ambieties en hobby;s maarook daar is mijn uiterlijk het eerste grote struikelblok. Als ik gemiddeld of knapper was, dan zou ik zo solliciteren met bandjes ofenen sparen vooor een electrihe fender rhodes, naar openlucht feesten gaan etc etc. Zit er niet in voor mij. En ook omdat mijn huid gewoon moeilijk is, het trekt, prilt, jeukt, ziet er niet uit . ik wil mijzelf gewoon niet laten zien. Ik heb geen diplomas whatsoever. Schoolverlater door eczeem. Ja zo erg ja.
Touw is niet zo duur.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 04:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Dit dus. Je loopt wel te pochen dat er met je persoonlijkheid niks aan de hand is, maar lets face it, als je zo verzuurd op dit forum loopt te reageren zit dit veel dieper.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Touw is niet zo duur.
En ja , dat is een makkelijke reactie. Net zo makkelijk als elke keer maar weer te roepen hoe zielig je bent en dat er zonder geld niks aan te doen is zodat je weer een mooi kutexcuus hebt om verder te janken. Net als in de voorgaande 1337 topics van jouw hand.
En als er dan iemand komt met een verhaal over iemand die ook een huidaandoening heeft doe je het af als onzin.
Wat wil je nou met dit soort topics dan? Een pity-fuck, iemand die je een miljoen aanbiedt om je bek te kunnen verbouwen?
Zonder geld kun je genoeg doen. Als je maar wilt.
Maar je wilt niet,
Echt Schenkstroop, maak er gewoon lekker een einde aan. Dat is blijkbaar het enige wat je wilt horen.
Bahquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Elk topic van Schenkstroop is precies hetzelfde. Iedereen geeft tips,newbies vragen of hij echt zo lelijk is en Schenkstroop zwelgt in zelfmedelijden maar er veranderd nooit iets. And so it goes on and on...
Wat een Bullshit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef RealZeus het volgende:
Wat wil je nou met dit soort topics dan? Een pity-fuck, iemand die je een miljoen aanbiedt om je bek te kunnen verbouwen?
Zonder geld kun je genoeg doen. Als je maar wilt.
Maar je wilt niet,
En die andere mensen die wel gelukkig zijn nemen wel die moeite. Die "mooie" mensen waar jij zo tegen op kijkt doen zich ook een hoop moeite om dat te blijven. Als jij dat als martelen ziet dan moet je ook niet zo willen zijn. Je wilt van alles maar bent niet bereid je er voor in te zetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 03:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Afvallen van dik naar dun en je dan dwingen om dat zelfde gewicht/patroon vastehouden door je rot te sporten of een bepaald dieet te volgen. is naar mijn mening jezelf martelen. En dat geldt voor iedereen niet alleen voor mij.
Die loze aanmoedigingen van: je moet nog harder proberen/nog een keer kan ik dus erg kwaad om worden.
Nee, we zijn niet allemaal zo'n lafbek als jij. Ik gedraag mij niet naar de wensen van anderen, ik wil ook veranderen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat een Bullshit.
Echt rz. je reet is buckwhilin' bullshit en je kop zit in het zand.
Cool he rz. nu je conform de wensen van anderen gedraagt en lekker op mensen loopt te zeiken. van binnen ben je ws. een bang klein mannetje.
Dus omdat andere mensen van nature slank zijn kun jij niet afvallen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
^^Nog meer bullshit. Die mensen die hebben ws een goede start gehad en hoeven niet zo heel veel te doen om gezond mooi en slank te blijven. Als je echt wat begreep van dik zijn en wat dat voor gevolgen heeft voor je lichaam heeft dan praatte je niet zulke onzin.
Wat een gelul. Je kunt wel mooi zijn maar dat maakt niet automatisch gelukkig. Mooie mensen kunnen ook een rotjeugd hebben en een ernstige ziekte hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
^^Nog meer bullshit. Die mensen die hebben ws een goede start gehad en hoeven niet zo heel veel te doen om gezond mooi en slank te blijven. Als je echt wat begreep van dik zijn en wat dat voor gevolgen heeft voor je lichaam heeft dan praatte je niet zulke onzin.
En iedereen kijkt hem vol walging aan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
schenkstroop zit elke dag bij de mac!
Jij zit vol bullshit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
En wat heeft dat met jouw instelling te maken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie mensen zijn ook gelukkger ook als ze een ernstrige ziekte hebben. Door hun uiterlijk krijgen zij meer medeleven en steun en weet ik het. Een mooi meisje in een rolstoel krijgt eerder 'aww wat erg he?' medeleven dan een niet mooi meisje. Ik heb het gezien! En heb talloze voorbeelden irl. meegemaakt. En als mooie mensen niet weten wat ze in handen hebben. Dan zijn het pas zeikerds!
Je hebt helemaal geen talloze voorbeelden IRL meegemaakt want je komt nooit buiten. 1 wandeling per dag, that's it. Zei je zelf in een ander topique.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie mensen zijn ook gelukkger ook als ze een ernstrige ziekte hebben. Door hun uiterlijk krijgen zij meer medeleven en steun en weet ik het. Een mooi meisje in een rolstoel krijgt eerder 'aww wat erg he?' medeleven dan een niet mooi meisje. Ik heb het gezien! En heb talloze voorbeelden irl. meegemaakt. En als mooie mensen niet weten wat ze in handen hebben. Dan zijn het pas zeikerds!
Waarom is onvoorwaardelijke begrip zonder waardeoordeel zo ontzettende moeilijk is voor jullie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:54 schreef mirved het volgende:
300 verschillende mensen wijzen je op dingen die er aan kunnen gedaan worden en dat het allemaal niet zo erg hoeft te zijn en jij wijst het allemaal af als onzin. Waarom kom je überhaupt op dit forum? Want voor advies is het niet. Wil je gewoon van andere horen dat je zielig bent? Dat gaat niet gebeuren want er zijn mensen die hebben het veel slechter dan jou en zijn daarnaast nog eens een stuk gelukkiger.
Omdat we je niet begrijpen, dat heb ik allang gezegd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarom is onvoorwaardelijke begrip zonder waardeoordeel zo ontzettende moeilijk is voor jullie?
Nog meer bullshit. jij weet het beter. waar ik geweest ben en wanneer? gast rot toch op. Je pleuris kop op je hyves begint me aardig te irriteren. nu krijg ik zin om iemand die op jouw lijkt flink te gaan naaien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen talloze voorbeelden IRL meegemaakt want je komt nooit buiten. 1 wandeling per dag, that's it. Zei je zelf in een ander topique.
Godverdomme, kansloze schilferbek. Wat een domme redenatie. Mooie mensen zijn gelukkiger als ze een ernstige ziekte hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
De enige die ik hier waardeoordelen zie geven ben jij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarom is onvoorwaardelijke begrip zonder waardeoordeel zo ontzettende moeilijk is voor jullie?
Ok en dan ben je mooi. Wat dan? Iedereen aanbid je en nu? Zit nu alles mee in het leven? Zijn nu al je problemen opgelost? Met zo'n kut karakter houd nog steeds niemand het met je vol. Zonder goed werk leef je nog steeds als een armoedzaaier. Ik ben geen topmodel boohoo hoe oppervlakkig als je denkt dat het daarom draait in het leven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |