Nog meer bullshit. jij weet het beter. waar ik geweest ben en wanneer? gast rot toch op. Je pleuris kop op je hyves begint me aardig te irriteren. nu krijg ik zin om iemand die op jouw lijkt flink te gaan naaien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen talloze voorbeelden IRL meegemaakt want je komt nooit buiten. 1 wandeling per dag, that's it. Zei je zelf in een ander topique.
Godverdomme, kansloze schilferbek. Wat een domme redenatie. Mooie mensen zijn gelukkiger als ze een ernstige ziekte hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie mensen zijn ook gelukkger ook als ze een ernstrige ziekte hebben. Door hun uiterlijk krijgen zij meer medeleven en steun en weet ik het. Een mooi meisje in een rolstoel krijgt eerder 'aww wat erg he?' medeleven dan een niet mooi meisje. Ik heb het gezien! En heb talloze voorbeelden irl. meegemaakt. En als mooie mensen niet weten wat ze in handen hebben. Dan zijn het pas zeikerds!
De enige die ik hier waardeoordelen zie geven ben jij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarom is onvoorwaardelijke begrip zonder waardeoordeel zo ontzettende moeilijk is voor jullie?
Ok en dan ben je mooi. Wat dan? Iedereen aanbid je en nu? Zit nu alles mee in het leven? Zijn nu al je problemen opgelost? Met zo'n kut karakter houd nog steeds niemand het met je vol. Zonder goed werk leef je nog steeds als een armoedzaaier. Ik ben geen topmodel boohoo hoe oppervlakkig als je denkt dat het daarom draait in het leven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie mensen zijn ook gelukkger ook als ze een ernstrige ziekte hebben. Door hun uiterlijk krijgen zij meer medeleven en steun en weet ik het. Een mooi meisje in een rolstoel krijgt eerder 'aww wat erg he?' medeleven dan een niet mooi meisje. Ik heb het gezien! En heb talloze voorbeelden irl. meegemaakt. En als mooie mensen niet weten wat ze in handen hebben. Dan zijn het pas zeikerds!
Je zegt zelf waar je geweest bent en waarheen, in andere topiques. Maar nu ben je ineens wel ene man van de wereld die alles heeft meegemaakt? Toemaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nog meer bullshit. jij weet het beter. waar ik geweest ben en wanneer? gast rot toch op. Je pleuris kop op je hyves begint me aardig te irriteren. nu krijg ik zin om iemand die op jouw lijkt flink te gaan naaien.
Jij bent echt ziek in je hoofd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nog meer bullshit. jij weet het beter. waar ik geweest ben en wanneer? gast rot toch op. Je pleuris kop op je hyves begint me aardig te irriteren. nu krijg ik zin om iemand die op jouw lijkt flink te gaan naaien.
huhquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus omdat andere mensen van nature slank zijn kun jij niet afvallen?
Niet zo ongeduldig bitch. ik kan niet twee mensen tegelijk beantwoordne hier hoorquote:
oh nou nou nou JIJ negeert MIJ. oh nou moet ik verdrietig worden hoor.. hehehehquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef mirved het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek in je hoofd.
Ik negeer je vanaf nu en hoop dat anderen dat ook gaan doen.
Ik ben altijd mollig geweest en heb ook regelmatig ontzettend mijn best moeten doen om een stuk af te vallen - dat zal altijd wel een ding voor me blijven. Maar daar is echt wat aan te doen en beheerst niet mijn hele leven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
huh
nou.. jeboelt het wel cynisch enzo maar daar zit wel een waarheid in. maar daar gaat het niet om. ik doel op mensen die in hun jeugd nooit dik zijn geweest die zullen op latere leeftijd makkelijker een slanke lijn kunnen behouden.
De testosteron is naar je kop geschoten daarom heb jij nu een waterhoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Godverdomme, kansloze schilferbek. Wat een domme redenatie. Mooie mensen zijn gelukkiger als ze een ernstige ziekte hebben.
Wat ben jij een egoistisch stuk vreten. Het is dat een doodsverwensing niet mag maar oh, wat jeuken mijn handen om jou het één en ander toe te wensen.
Weet je waarom mensen jou walgend aankijken? Niet om die rotkop van je maar om die ongelovelijke kutuitstraling van je. Jij bent nog in staat om op een begrafenis tegen een nabestaande te zeggen dat diegene dan wel iemand kwijt is maar dat dat nog niet zo erg is als jouw leven.
Echt![]()
![]()
![]()
Hier...luister hier ff naar een haal je waarheid eruit. (muziek die ik luisterde toen ik een jaar of 13 was overigens)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De testosteron is naar je kop geschoten daarom heb jij nu een waterhoofd
En verder. 30 jaar ellende en geen medeleven, liefde of wat dan ook. Of 30 jaar en toch heel wat meegemaakt en wetende dat je steun, liefde zorg had ed?
Nou...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Hé lelijk.
Dit is wel wat voor jou![]()
28 en nog steeds maagd...
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef Barcaconia het volgende:
Schenkstroop is een jongen met jouw probleem. Een ideale levenspartner dus. Maar dan wel naar bed gaan en niet de hele avond praten over je problemen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Maar ik wil niet tegen een mannelijke versie bvan mezelf aankijken maar een normale man ik wil geen freak.
Je krijgt pas steun, liefde en zorg als je een positieve grondhouding aanneemt. Niemand zit te wachten op een emotionele bloedzuiger die niets teruggeeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Schenkstroop het volgende:
En verder. 30 jaar ellende en geen medeleven, liefde of wat dan ook. Of 30 jaar en toch heel wat meegemaakt en wetende dat je steun, liefde zorg had ed?
Ja, je hebt gelijk. Een vriendin van mij, bloedmooi meisje, is door een infectieziekte gehandicapt geraakt. Haar grote hobby heeft ze op moeten geven en ze zal nooit lang zonder rolstoel kunnen. Ja het is sneu voor d'r dat zij net die pech moet hebben, maar toch maakt die meid wat van haar leven. Oh, wat is ze zielig. Ze zal het zeker niet makkelijk hebben met het idee dat haar lichaam nooit meer zal zijn zoals het eens was, maar ze kijkt naar de toekomst. Iets wat jij ook zou moeten doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar maak dan verdomme zelf wat van je leven!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu ook alweer precies, Schenk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
^^Nog meer bullshit. Die mensen die hebben ws een goede start gehad en hoeven niet zo heel veel te doen om gezond mooi en slank te blijven. Als je echt wat begreep van dik zijn en wat dat voor gevolgen heeft voor je lichaam heeft dan praatte je niet zulke onzin.
flikker toch op man.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe durf jij jezelf te vergelijken met een jong meisje in een rolstoel?! Je kan nog lopen, praten, bewegen, zelf naar het toilet en je eigen beslissingen nemen! Knappe mensen die dit allemaal niet kunnen moeten volgens jou dus erg blij zijn en God (of wie dan ook) danken voor wat ze hebben?! Maar jij, die gewoon een beetje lelijk is, hebt recht van spreken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |