Dus het is meer 'AlmostAlwaysSatisfied' ipv 'AlwaysHappy' ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben zeer tevreden over de serie zelf ; maar minder over seizoen 6 en de series finale. Het was nog steeds leuk vermakelijk TV kijken ; maar zoiets belangrijks als de ALT hoort in mijn ogen naar wens verklaard te worden. Nu kwam het over alsof de makers het zelf op het laatste moment hebben besloten ; en dat vond ik niet kunnen ; vooral met de schrijvers die ze hebben ; die zich al talloze keren bewezen hebben dat ze het kunnen.
Dus over de gehele serie ben ik tevreden ; met de series finale wat minder.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus het is meer 'AlmostAlwaysSatisfied' ipv 'AlwaysHappy' ?
Bernard, Libby en Desmond & Penny ook. Die zaten er wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het valt te rijmen met het gegeven hierboven, dat het einde bekend was na de pilot... Nadia is pas later geïntroduceerd natuurlijk.
Gewoon, wat je al die vijf seizoenen hebt gezien...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kutfinale zeg. Echt niet normaal. Best leuk hoor, dat hele hiernamaals/vagevuur gedoe en emotionele shit bij het einde. Maar what the fuck heb ik dan in de 5 seizoenen daarvoor zitten kijken?
Zoals al x keer eerder aangegeven; die zit nog rond te spoken op het eiland zelf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef jan1988 het volgende:
Ik vroeg me af waar Michael was in de kerk aan het einde....
Ja, in één van de eerste versies van de pilot. Dat spreekt datgene wat in die tekst gezegd is dus niet tegen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jack zou origineel toch dood gaan in seizoen 1?
Ja, maar dan verwacht je antwoorden. Het antwoord: "Het is allemaal niet echt gebeurd." is gewoon ronduit KUT te noemen. Echt dikke lul drie bier zeg. En die klootzakken van een schrijvers hadden beloofd dat het geen "purgatory" was.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gewoon, wat je al die vijf seizoenen hebt gezien...De finale verandert daar niks aan, hoor.
Geen nieuwe bronnen, ik dacht terug aan de opmerking van ABC dat ze al een paar jaar over een vervolg nadenken.quote:
Dude, alleen de ALT uit Seizoen 6 is niet 'echt'. Denk aan je bloeddruk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar dan verwacht je antwoorden. Het antwoord: "Het is allemaal niet echt gebeurd." is gewoon ronduit KUT te noemen. Echt dikke lul drie bier zeg. En die klootzakken van een schrijvers hadden beloofd dat het geen "purgatory" was.
Die fucking kurk op het einde was een metafoor. Eerst probeerde Desmond die te verwijderen, waarna het op zich best cool werd met het eiland dat kapot ging. Daarna lieten ze Jack (aka de schrijvers) die kurk keihard terugduwen. Net zoals wij met dit kuteinde in ons achterste gepakt zijn.
Maar goed, we hebben nu dus naar een 6 seizoenen lange Sixth Sense zitten kijken. Gftdomme.![]()
![]()
Wat nou 'het is allemaal niet echt gebeurd'?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar dan verwacht je antwoorden. Het antwoord: "Het is allemaal niet echt gebeurd." is gewoon ronduit KUT te noemen. Echt dikke lul drie bier zeg. En die klootzakken van een schrijvers hadden beloofd dat het geen "purgatory" was.
Die fucking kurk op het einde was een metafoor. Eerst probeerde Desmond die te verwijderen, waarna het op zich best cool werd met het eiland dat kapot ging. Daarna lieten ze Jack (aka de schrijvers) die kurk keihard terugduwen. Net zoals wij met dit kuteinde in ons achterste gepakt zijn.
Maar goed, we hebben nu dus naar een 6 seizoenen lange Sixth Sense zitten kijken. Gftdomme.![]()
![]()
Misschien moet je vrijdag op Net5 nog eens opnieuw kijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
netjesquote:
Hmmm. Ik kan me een remake sowieso niet voorstellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Geen nieuwe bronnen, ik dacht terug aan de opmerking van ABC dat ze al een paar jaar over een vervolg nadenken.
Is 'Lost' here to stay?
Ik heb hetzelfde gevoel behalve dat ik het geen baggereinde vond. Van mij mocht heel de ALT geschrapt worden en een einde kunnen maken op het eiland zelf. Het laatste shot van Jack en Vincent vond ik juist erg mooi met daarboven de paar overlevenden in het vliegtuig die net wegvlogen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:57 schreef planethugo het volgende:
heb er een nachtje over kunnen slapen, maar vind het nog steeds een bagger einde. Eigenlijk hebben ze heel seizoen 6 verkeerd aangepakt met die ALT. Dat hebben ze waarschijnlijk in de loop van de seizoenen bedacht: hej we hebben het nu wel gehad met flashbacks, we doen een flash forwards. En toen dat voorbij was dachten ze heel slim en creatief te zijn door zoiets te bedenken.
Voor mij was die hele ALT iig verspilde schermtijd. Vanaf het begin was het al redelijk saai en zag ik liever meer tijd op het eiland, maar op het eind zou wel blijken hoe goed het in elkaar stak. Nou, nee....
Spannende seizoenen. Waardeloos verhaal echter blijkt nu. ABC had nooit drie extra seizoenen moeten vragen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gewoon, wat je al die vijf seizoenen hebt gezien...De finale verandert daar niks aan, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |