Ik vond de manier waarop ze keek zo verdomd leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Ander iets; wie moest er nog meer lachen bij Kate haar 'awakening' moment?
Ze kijkt bij Claire in d'r flamoes en ineens komt alles terug
Bambi had ook al zo'n kuteindquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:54 schreef Pheno het volgende:
Het viel te verwachten dat er nog 'open' dingetjes in zouden zitten. Disney heeft volgens mij de rechten, dus die willen dit uitmelken. Net zoals Bambi
Grappig, voor iemand die moest janken om het eindequote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat betreft denk jankers dat het een kuteinde is en men 6 jaar (krap vijf en half overigens) voor Jan Lul heeft zitten kijken: go fucking cry in a corner.
Nee, omdat ik een fatsoenlijke uitleg verwachtte,zoals waarschijnlijk het grootste deel van de Lost-kijkers, gezien de reacties op internet...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Damn, heb je echt constant lopen kijken om het kijken? Als je er niets aan vindt , dan kijk je toch gewoonweg niet? Voor actieseries moet je maar de zoveelste herhaling van het A-Team kijken
Het grootste deel is tevreden hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een fatsoenlijke uitleg verwachtte,zoals waarschijnlijk het grootste deel van de Lost-kijkers, gezien de reacties op internet...
Maar schijnbaar is het einde voor zweverige hippies wel goed genoeg, want dan kunnen ze "er nog lekker over verder discussieren"
Dat was wel uber voor de hand liggend geweest, maar toch had ik daar inderdaad misschien wel meer vrede mee gehad als ze het op een originele manier hadden laten zien! Het lijkt nu net zo'n geforceerde step sideways, 'we kunnen geen standaard ending nemen, dus moeten we er nog iets nieuws uitpersen'.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had gedacht en gehoopt dat de ALT, gewoon een tijd voorstelde waarin het vliegtuig NIET was neergestort ; en dat ze, als beloning van wat er op het eiland is gebeurd ; ze het weer herinnerden waardoor ze elkaar weer leerden kennen en alles wat ze meegemaakt hadden weer wisten in de ALT. En dat ze dan samen zouden komen of het eiland terug te vinden ; en daar weer heen te gaan ; nu MIB verslagen was. Zoiets hoopte ik echt.
Leek gewoon alsof ze het op het laatste moment nog besloten hebben ; wat de ALT echt was, waardoor veel dingen gewoon niet verklaard worden over de ALT. Het is niet goed uitgewerkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:02 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Dat was wel uber voor de hand liggend geweest, maar toch had ik daar inderdaad misschien wel meer vrede mee gehad als ze het op een originele manier hadden laten zien! Het lijkt nu net zo'n geforceerde step sideways, 'we kunnen geen standaard ending nemen, dus moeten we er nog iets nieuws uitpersen'.
Het valt te rijmen met het gegeven hierboven, dat het einde bekend was na de pilot... Nadia is pas later geïntroduceerd natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:14 schreef Mike het volgende:
Ik vond het, ondanks dat het wel erg sentimenteel was, een mooi einde. Er zijn nog honderden vragen over, maar dat de grote vragen opgelost zijn, is voor mij wel voldoende.
Wel typisch dat Sayid met Shannon in de kerk zat, terwijl Nadia toch altijd z'n grote liefde was.
Mwah, die game was duidelijk aanhanger van de loophole theorie. Die blijkt niet helemaal waar te zijnquote:
Dat had ik ook niet anders verwacht. Het was of dat, of Jack die nog eens zijn oog opent omdat hij wakker wordt van de wekker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef jan1988 het volgende:
Wel mooi dat de serie eindigt met Jack die zijn oog sluit, en in de 1e aflevering van seizoen 1 begint het met Jack die zijn oog opent.
Dat hadden al veel mensen geraden inderdaad als laatste scene. Persoonlijk vond ik het lief dat Vincent naast hem kwam liggen en dat Rose en Bernard nog lang en gelukkig leven , totdat ze ook in de ALT terechtkomen. Vincent heeft 2 goede baasjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef jan1988 het volgende:
Wel mooi dat de serie eindigt met Jack die zijn oog sluit, en in de 1e aflevering van seizoen 1 begint het met Jack die zijn oog opent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |