abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81858869
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 07:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Ander iets; wie moest er nog meer lachen bij Kate haar 'awakening' moment?

Ze kijkt bij Claire in d'r flamoes en ineens komt alles terug
Ik vond de manier waarop ze keek zo verdomd leuk
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:56:12 #177
133369 Jivis
Critikut
pi_81858881
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 08:54 schreef Pheno het volgende:
Het viel te verwachten dat er nog 'open' dingetjes in zouden zitten. Disney heeft volgens mij de rechten, dus die willen dit uitmelken. Net zoals Bambi
Bambi had ook al zo'n kuteind .
Amen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:57:20 #178
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_81858900
Hmmm dat einde
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:27:53 #179
79966 dekilo
Stam is ok
pi_81859561
Wat een kut einde!
Eigenlijk vind ik het gehele laatste seizoen maar bagger.
En misschien heb ik het gemist maar hoe kwam Benjamin Linus onder die boom vandaan waar hij klem lag?
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:31:04 #180
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81859666
Kolere man, wat is dat toch altijd dat iedereen alles zo over analyseert? Ik vond het een prachtig einde van een geweldige serie. Jammer dat het nu afgelopen is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:34:47 #181
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_81859781
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat betreft denk jankers dat het een kuteinde is en men 6 jaar (krap vijf en half overigens) voor Jan Lul heeft zitten kijken: go fucking cry in a corner.
Grappig, voor iemand die moest janken om het einde
Haters everywhere but I don't really care.
pi_81859790
Poll: Ben je tevreden met de LOST finale ondanks (misschien) te weinig antwoorden en een aantal niet afdoende verklaringen?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   dinsdag 25 mei 2010 @ 09:35:12 #183
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_81859798
    Het einde en de serie afzonderlijk van elkaar waren geweldig. Ze gaan echter totaal niet samen, en dat is waar de meesten over vallen.
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      dinsdag 25 mei 2010 @ 09:37:14 #184
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_81859868
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 08:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Damn, heb je echt constant lopen kijken om het kijken? Als je er niets aan vindt , dan kijk je toch gewoonweg niet? Voor actieseries moet je maar de zoveelste herhaling van het A-Team kijken
    Nee, omdat ik een fatsoenlijke uitleg verwachtte,zoals waarschijnlijk het grootste deel van de Lost-kijkers, gezien de reacties op internet...
    Maar schijnbaar is het einde voor zweverige hippies wel goed genoeg, want dan kunnen ze "er nog lekker over verder discussieren"
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_81860119
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 09:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

Nee, omdat ik een fatsoenlijke uitleg verwachtte,zoals waarschijnlijk het grootste deel van de Lost-kijkers, gezien de reacties op internet...
    Maar schijnbaar is het einde voor zweverige hippies wel goed genoeg, want dan kunnen ze "er nog lekker over verder discussieren"
    Het grootste deel is tevreden hoor.

Even wat clarificatie waarom niet iedereen in de kerk was:

sommige mensen zijn er nog niet klaar voor om herinneringen terug te krijgen. bijvoorbeeld Ana Lucia en Faraday waarvan Desmond tegen Eloise zei dat Faraday niet met hemzelf mee zou gaan.

Mensen als Michael waren er niet omdat zijn geest vastzit op het eiland.
    Unbowed, Unbent, Unbroken.
      dinsdag 25 mei 2010 @ 09:57:44 #186
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_81860448
    heb er een nachtje over kunnen slapen, maar vind het nog steeds een bagger einde. Eigenlijk hebben ze heel seizoen 6 verkeerd aangepakt met die ALT. Dat hebben ze waarschijnlijk in de loop van de seizoenen bedacht: hej we hebben het nu wel gehad met flashbacks, we doen een flash forwards. En toen dat voorbij was dachten ze heel slim en creatief te zijn door zoiets te bedenken.

Voor mij was die hele ALT iig verspilde schermtijd. Vanaf het begin was het al redelijk saai en zag ik liever meer tijd op het eiland, maar op het eind zou wel blijken hoe goed het in elkaar stak. Nou, nee....
    pi_81860567
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 08:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik had gedacht en gehoopt dat de ALT, gewoon een tijd voorstelde waarin het vliegtuig NIET was neergestort ; en dat ze, als beloning van wat er op het eiland is gebeurd ; ze het weer herinnerden waardoor ze elkaar weer leerden kennen en alles wat ze meegemaakt hadden weer wisten in de ALT. En dat ze dan samen zouden komen of het eiland terug te vinden ; en daar weer heen te gaan ; nu MIB verslagen was. Zoiets hoopte ik echt.
    Dat was wel uber voor de hand liggend geweest, maar toch had ik daar inderdaad misschien wel meer vrede mee gehad als ze het op een originele manier hadden laten zien! Het lijkt nu net zo'n geforceerde step sideways, 'we kunnen geen standaard ending nemen, dus moeten we er nog iets nieuws uitpersen'.
    steck bratwurst in dein sauerkraut :)
    pi_81860611
    Zelfs Lost the game had een beter einde.
    pi_81860713
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 10:02 schreef wormtrein het volgende:

[..]

Dat was wel uber voor de hand liggend geweest, maar toch had ik daar inderdaad misschien wel meer vrede mee gehad als ze het op een originele manier hadden laten zien! Het lijkt nu net zo'n geforceerde step sideways, 'we kunnen geen standaard ending nemen, dus moeten we er nog iets nieuws uitpersen'.
    Leek gewoon alsof ze het op het laatste moment nog besloten hebben ; wat de ALT echt was, waardoor veel dingen gewoon niet verklaard worden over de ALT. Het is niet goed uitgewerkt.

Verder ben ik zeer tevreden over de serie en de finale ; en we hebben genoeg antwoorden gekregen ; maar het grootste mysterie van seizoen 6 ( ALT ) is gewoon niet goed uitgepakt.

Denk dat je met een poll zult zien dat het ongeveer 60 % ( tevreden ) en 40 % ( ontevreden ) is.

Toch jammer dat ze het nu zo gedaan hebben
      Moderator dinsdag 25 mei 2010 @ 10:14:10 #190
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_81860874
    Ik vond het, ondanks dat het wel erg sentimenteel was, een mooi einde. Er zijn nog honderden vragen over, maar dat de grote vragen opgelost zijn, is voor mij wel voldoende.

Wel typisch dat Sayid met Shannon in de kerk zat, terwijl Nadia toch altijd z'n grote liefde was.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_81860998
    Oh ja, Shannon. Het lichtpuntje van de finale.
    pi_81861051
    Daar zat ik ook over te denken, maar bij Nadia was Sayid ook een slecht(er) persoon dan hoe Shannon hem kent
      dinsdag 25 mei 2010 @ 10:24:21 #193
    79966 dekilo
    Stam is ok
    pi_81861139
    Misschien heb ik het gemist maar hoe kwam Benjamin Linus onder die boom vandaan waar hij klem lag?
    Iemand een antwoord?
    Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
      dinsdag 25 mei 2010 @ 10:24:23 #194
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_81861143
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 10:14 schreef Mike het volgende:
    Ik vond het, ondanks dat het wel erg sentimenteel was, een mooi einde. Er zijn nog honderden vragen over, maar dat de grote vragen opgelost zijn, is voor mij wel voldoende.

Wel typisch dat Sayid met Shannon in de kerk zat, terwijl Nadia toch altijd z'n grote liefde was.
    Het valt te rijmen met het gegeven hierboven, dat het einde bekend was na de pilot... Nadia is pas later geïntroduceerd natuurlijk.
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 10:04 schreef nikk het volgende:
    Zelfs Lost the game had een beter einde.
    Mwah, die game was duidelijk aanhanger van de loophole theorie. Die blijkt niet helemaal waar te zijn
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      dinsdag 25 mei 2010 @ 10:28:04 #195
    64521 SuperHarregarre
    Semipositief.
    pi_81861266
    Wat een kutfinale zeg. Echt niet normaal. Best leuk hoor, dat hele hiernamaals/vagevuur gedoe en emotionele shit bij het einde. Maar what the fuck heb ik dan in de 5 seizoenen daarvoor zitten kijken?

Ik was geboeid omdat het mysterieus was met dharma en widmore en al die shit. Maar wat heeft dat nu allemaal te betekenen gehad? Niks. Vijf seizoenen lekker veel explosies en schieten, van vage raderen die je moet draaien en vliegtuigen uit Nigeria. Met alle respect maar voor mij voelt het echt als 6 seizoenen "opvulling" tot aan het einde. Echt, gewoon een verhaal om het verhaal zodat de karakters emotionele banden konden aanknopen.

En dan kan je wel zeggen dat ze die 6 seizoenen nodig hadden maar dat is onjuist. Er zijn zat films van 90-120 minuten waarin de schrijvers dat ook prima voor elkaar gekregen hebben. Sorry, maar Lost heeft mij zeer teleurgesteld en ik ga het ook niemand meer aanraden om te kijken.
    Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
    pi_81861372
    Wel mooi dat de serie eindigt met Jack die zijn oog sluit, en in de 1e aflevering van seizoen 1 begint het met Jack die zijn oog opent.
    pi_81861392
    Opzich een goed einde imo, maar ik had ook liever iets meer antwoorden gehad inderdaad
    Vooral wie al die dingen nou gebouwd hebben, zoals die magische tampon in het hart van het eiland..
      dinsdag 25 mei 2010 @ 10:32:05 #198
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_81861405
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef jan1988 het volgende:
    Wel mooi dat de serie eindigt met Jack die zijn oog sluit, en in de 1e aflevering van seizoen 1 begint het met Jack die zijn oog opent.
    Dat had ik ook niet anders verwacht. Het was of dat, of Jack die nog eens zijn oog opent omdat hij wakker wordt van de wekker.

Dan had ik helemaal dubbel gelegen
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_81861408
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef jan1988 het volgende:
    Dat hadden al veel mensen geraden inderdaad als laatste scene. Persoonlijk vond ik het lief dat Vincent naast hem kwam liggen en dat Rose en Bernard nog lang en gelukkig leven , totdat ze ook in de ALT terechtkomen. Vincent heeft 2 goede baasjes

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2010 10:33:10 ]
      dinsdag 25 mei 2010 @ 10:34:28 #200
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_81861475
    Poll: Tevreden over de serie finale van Lost?
  • Ja
  • Redelijk
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Amen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')