Live musicquote:
quote:
Thanksquote:
quote:
Nou geografisch zullen ze geen verband ontdekkenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef L.no het volgende:
Ik heb ook 3 mailtjes gekregen na de bestelling.
Dan gaat het tot nu toe goedquote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef L.no het volgende:
Ik heb ook 3 mailtjes gekregen na de bestelling.
Dat schiet niet echt op.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef jna het volgende:
Ik kan de helft van alle artiesten niet eens vinden op spotify, en dan heb ik nog express artiesten genomen die wel op Itunes staan
Wat heb ik aan streamen dan? Ik luister muziek voornamelijk via mijn iPodquote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja kopenSpoitfy = streamen en eventueel kopen
Je hoeft niet meer alles op je pc te hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb ik aan streamen dan? Ik luister muziek voornamelijk via mijn iPod
Dat zie ik mezelf nog nioet doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef jna het volgende:
Dan moet je het dus opnemen terwijl je het afspeelt met Spotify
Dat had ik dus ook de hele dagquote:Op maandag 24 mei 2010 22:02 schreef PieterBas het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het zondag is?
Anyway ik ga naar bed toe... Veels te vroeg op
Reksquote:
Dat gevoel heb ik ook. Zal morgen op werk dus wel denken dat het maandag is.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:02 schreef PieterBas het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het zondag is?
trustequote:Anyway ik ga naar bed toe... Veels te vroeg op
Dien!quote:
Lekker slapenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Ik ga zo maar eens mn bedje opzoeken, ben kapot..
trustequote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Ik ga zo maar eens mn bedje opzoeken, ben kapot..
Ik had meer van je verwacht.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Voor de autokenners onder ons, een kleine quiz:
http://www.sporcle.com/games/carlogos.php
Ik scoorde 41 uit 42
quote:
You got ALL 42 cars (or car companies) from their logos.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Voor de autokenners onder ons, een kleine quiz:
http://www.sporcle.com/games/carlogos.php
Ik scoorde 41 uit 42
quote:
quote:Beste,
U heeft een bestelling openstaan voor de Olympus Foto Camera µ-5010 14.0 Megapixel (zilver). Door een fout in het systeem van onze leverancier wordt helaas niet de goede prijs weergegeven. De correcte prijs zal rond de ¤179.50 liggen. Excuses voor het eventuele ongemak.
Wenst u het artikel toch te bestellen voor de reguliere prijs of wilt u liever uw bestelling annuleren?
Met vriendelijke groet,
Dat dus. Ik heb niets gehoord daarover.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:26 schreef The_Dean het volgende:
Zijn ze niet gewoon verplicht mij dat ding voor die prijs [43 euro] te leveren? Is al betaald en alles...
Nee. Check google maar. Is al genoeg jurisprudentie over. Besides.. Zelfs een onervaren consument weet dat de prijs niet realistisch is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:26 schreef The_Dean het volgende:
Zijn ze niet gewoon verplicht mij dat ding voor die prijs [43 euro] te leveren? Is al betaald en alles...
Ik neem mijn tas mee. Dat is al genoegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef Etcetera het volgende:
Hey Froods! Iemand z'n handdoek meegenomen vandaag?
Dat is alles?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Weinig beleefd eigenlijk
Verrassingsfeest gehad in onze stamkroeg, voor de eigenaren, was erg geslaagd
Mwah, ieder zijn meugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:13 schreef Etcetera het volgende:
Zaterdag kwam m'n zwager langs op zijn motor en die ging stuk, zondag saaie verjaardag gehad en dat feest, maandag niks gedaan.
Heerlijk rustig weekend
Mwah, wel aardig. Niet bijster spannend ofzo.. Heb een beetje mixed feelings. Heb meer hengels uitstaan dus tranen zal het niet kosten, maar vrouwen zijn soms zo fucking vreemd..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben 's weekends erg vaak iets te doen, dat een weekend niks soms heel erg welkom is
Hoe ging je date
Wat heb je uitgespookt dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:53 schreef Isdatzo het volgende:
Kutweekend. Motor staat ergens kapot in the middle of nowhere in de buurt van francorchamps bij een belg in een garage.
Dat zou helemaal mooi zijn, maar is volgens mij niet echt mogelijk. Het zijn 2 PDF-files welke ik wil invoegen. Zat er aan te denken om de scriptie zeg maar zo te maken, dat je eerst scriptie blz 1-50 (bijvoorbeeld) hebt, dan de bijlagen, dan verder gaan met nummeren (dus niet op bijlagen, maar in scriptie) met pagina 56. Die PDF's print ik dan uit en voeg ik toe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:21 schreef jna het volgende:
Je wilt dus die 5 a4tjes ertussen doen maar ze moeten wel paginanummering hebben?
De enige optie die ik weet is het document opdelen in aparte documentenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:10 schreef Bootje84 het volgende:
Is het mogelijk met word 2003 (i know) paginanummering te onderbreken voor een aantal pagina's om die vervolgens verder te laten gaan? (om zo een bijlage van 5 A4tjes in te voegen, welke ik niet kan kopiëren in word)
Verhip. Niet eens zo een gek idee!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef jna het volgende:
Dan doe je toch gewoon 5 blanco pagina's ertussen. Dan vervang je die pagina's na het printen met die PDF waar je netjes de paginanummering opzet
quote:
Ja dat werkt toch dan gewoon?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:42 schreef Bootje84 het volgende:
En hoe kan ik het doen met de titel van een bijlage..? De titel kan ik niet op de bijlage zelf printen. Wat ik nu heb, is de titel op een A4tje, voor de rest blanco en dan het volgende A4tje is dan de daadwerkelijke bijlage..
jawel, maar is dat niet lelijk? Dus 2 bladzijden..quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik doe altijd 1 titelpagina met daarop 'Bijlages' en daarachter gewoon de bijlages, netjes genummerd enzo. Bovenaan steeds zetten welke bijlag het precies is. Vind ik er prima uitzien.
Ja precies, maar het gaat dus om die nummering..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik doe altijd 1 titelpagina met daarop 'Bijlages' en daarachter gewoon de bijlages, netjes genummerd enzo. Bovenaan steeds zetten welke bijlag het precies is. Vind ik er prima uitzien.
Gratsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
goedemorgen!
fijne towel dag
en ik heb de bevestiging voor mn stage van vorig jaar net gehad![]()
dan mag ik hier weer officieel komen posten
Jij ookquote:
quote:en ik heb de bevestiging voor mn stage van vorig jaar net gehad![]()
dan mag ik hier weer officieel komen posten
Heb net een mail gekregen dat ik het ongeveer tussen 5 en 10 werkdagen terug zou krijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee. Check google maar. Is al genoeg jurisprudentie over. Besides.. Zelfs een onervaren consument weet dat de prijs niet realistisch is.
Goedemorgen btw
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:04 schreef jna het volgende:
Oh ik heb een mail gekregen dat ze hun fout erkennen maar toch nog het toestel opsturen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:04 schreef jna het volgende:
Oh ik heb een mail gekregen dat ze hun fout erkennen maar toch nog het toestel opsturen
Ik straks ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef L.no het volgende:
Mja, die ene procent is het zeker waard om te proberen.![]()
Die camera was best vet.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef Bootje84 het volgende:
Een van die "meiden van halal-sletjes" (Jihad Alariachi, what's in the name?) is trouwens ook weer heerlijk bezig..
Mevrouw zou komende zondag medepresentatrice zijn van het festival "Rhythm against Racism". Onder het motto "tegen intolerantie en voor een betere wereld".
Beetje jammer dat ze bij een NOS-programma doodleuk meldde dat ze geen moslimhomo's accepteert..
Heerlijke figuren zijn het weer____
Wat ik me dan afvraag: hoe hard zijn ze daar op gepakt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef Bootje84 het volgende:
Een van die "meiden van halal-sletjes" (Jihad Alariachi, what's in the name?) is trouwens ook weer heerlijk bezig..
Mevrouw zou komende zondag medepresentatrice zijn van het festival "Rhythm against Racism". Onder het motto "tegen intolerantie en voor een betere wereld".
Beetje jammer dat ze bij een NOS-programma doodleuk meldde dat ze geen moslimhomo's accepteert..
Heerlijke figuren zijn het weer____
Wie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: hoe hard zijn ze daar op gepakt?
Hoe kan je geloofwaardig een festival presenteren als je zelf de achterliggende gedachte van dat hele festival niet ondersteunt.? Geenstijl heeft een relletje (met succes) geschopt..quote:
Ze schijnt alleen nog wel op de achtergrond mee te werkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:31 schreef Etcetera het volgende:
Ah ze mag niet meer presenteren. Dat is in elk geval iets
Indeed, vast nog wel op youtube te zien ergens... Hij maakte ze compleet gek, en die vrouwkes maar tof doen. Compleet ge-owned door Teeuw!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:31 schreef Etcetera het volgende:
Ah ze mag niet meer presenteren. Dat is in elk geval iets
Hansie FTW!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Indeed, vast nog wel op youtube te zien ergens... Hij maakte ze compleet gek, en die vrouwkes maar tof doen. Compleet ge-owned door Teeuw!
Ik download nu ook Chuck, is dat wat?quote:
Ben benieuwd, de download schiet niet echt op dus duurt nog wel ff..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef Etcetera het volgende:
Chuck is tofBeetje absurd, maar daar kijk je wel doorheen. Sarah is best wel
![]()
![]()
quote:
Duren die afleveringen 40min? Lijkt er wel op aangezien elk bestand ~350mb is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Ja dan kan het even durenVeel plezier alvast
Luctorquote:
quote:Don’t tell your husband something important if you’re not wearing a shirt. He won’t hear you. #LFMF
Dan krijg je toch een boete oid?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:51 schreef PieterBas het volgende:
en net tot de conclusie gekomen, dat ik vergeten uit te checken ben... met mijn ov
Nee, alleen wordt het volledige ritbedrag in rekening gebracht. Overigens was ik meteen overgestapt in een andere bus..quote:
Dan wordt gewoon het maximumtarief er afgeschreven.quote:
Dat was dus 4,78 ipv 3,48.. Voor die 1,30 ga ik geen restitutie voor vragen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wordt gewoon het maximumtarief er afgeschreven.
niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was dus 4,78 ipv 3,48.. Voor die 1,30 ga ik geen restitutie voor vragen.
precies...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?Dat kost meer tijd, dan dat het opleverd.
Voor ¤ 1,30 zou ik er ook geen werk van maken.quote:
en sowieso heb ik automatisch opladen aanstaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor ¤ 1,30 zou ik er ook geen werk van maken.
Oh dat valt reuze mee, zou ik idd niet zo moeilijk over doen dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was dus 4,78 ipv 3,48.. Voor die 1,30 ga ik geen restitutie voor vragen.
Dus je merkt het nog niet ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en sowieso heb ik automatisch opladen aanstaan.
Ik las net ook dat sommige de laatste HIMYM niet goed vonden terwijl ik hem nog best wel grappig vondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Heb net de finale van seizoen 3 gekeken, heb me slap gelachenMaar anderen vonden het maar matig blijkbaar
Ik vond hem ook best grappig. Ben wel benieuwd naar de moeder eigenlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik las net ook dat sommige de laatste HIMYM niet goed vonden terwijl ik hem nog best wel grappig vond
No problemquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef PieterBas het volgende:
En please Rex... spoil niet het laatste uurtje voor mij
Die ga ik morgen kijken
Met Donar wel dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Daar kun je vast geen Nederlands kampioenschap basketbal mee winnen
Ja ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef L.no het volgende:
Een vriendin smst me dat ze een dildoparty wilt gaan organiseren en dat ik mee wilde komen.
Heeft iemand ervaring met een dildoparty?
Volg jij basketbal?quote:
BS!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Tupperwareparty maar dan met seksspeeltjes. Ben op geen van beiden ooit geweest, Bootje. Echt niet. Nee. Geloof me nou maar.
Ik heb ook geen ervaring met een tupperwarepartys.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Tupperwareparty maar dan met seksspeeltjes. Ben op geen van beiden ooit geweest, Bootje. Echt niet. Nee. Geloof me nou maar.
Nou ik zag ze zondag spelen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Daar kun je vast geen Nederlands kampioenschap basketbal mee winnen
Echtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met een tupperwarepartys.Wel bedank voor je antwoord. Hier kan ik wat mee
Ja maar toen keek ik ook nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Nou ik zag ze zondag spelen...
Ik acht döner niet kansloos
Oh ik dacht bijna dat je het licht gezien hadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben wat betreft basketbal net zo hypocriet als wat betreft voetbal: als Oranje voetbalt op een WK/EK, kijk ik. Als Donar landskampioen kan worden, in eigen huis nog wel, dan kijk ik
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me af he, of je die speeltjes dan ook mag testen
"even naar de wc hihihi"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Het is wel vaag dat de meiden het nooit over masturberen hebben, laat staan over dildo's. Vage shit dit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef jna het volgende:
Het is gewoon alsof je een seksshop afhuurt met groep vriendinnen L.no. Alleen dan komt alles gewoon op tafel te staan.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Ja, maar daarna moet je het ook afspoelen.. Ten minste. Dat is wel zo netjes. Het is maar de vraag of de test-ster voor jou dat ook heeft gedaan..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef Etcetera het volgende:
"Meid, wat was jij nat!"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, maar daarna moet je het ook afspoelen.. Ten minste. Dat is wel zo netjes. Het is maar de vraag of de test-ster voor jou dat ook heeft gedaan..
Sorryquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh ik dacht bijna dat je het licht gezien had
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En dan na afloop. "Nee, het is het toch niet voor mij."
quote:
Sorryquote:
Maar dat was dan ook wel een dieptepunt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef jna het volgende:
Vergeleken met 2 jaar geleden zitten we nog op hoog niveau hoor
Ziek zijn. Voel me nog steeds aardig klote.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En was je trouwens tijdens TMO?
Ey swa.quote:
Holla Girl!quote:
quote:
ha daar liep firefox vast, dacht ik even dat je als een echte taal nazi je hand om hoog deed als in een bekende midden 20ste eeuwse groet.quote:
Rofl. Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ha daar liep firefox vast, dacht ik even dat je als een echte taal nazi je hand om hoog deed als in een bekende midden 20ste eeuwse groet.
Dan kom ik zeker steeds op het verkeerde moment!quote:
Ja, jij bent er weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dit topic is wel een beetje dood he...?
gast ik ga wel weer weg hoor! jezus! Jij moet het echt iedere keer voor mij verpesten!quote:
Wtfquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gast ik ga wel weer weg hoor! jezus! Jij moet het echt iedere keer voor mij verpesten!
echt he...quote:
Zal ik een porsche posten om 't goed te makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt he...jij bent altijd gemeen tegen mij...!
2quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zal ik een porsche posten om 't goed te maken?
gelukkig wel een toffe porsche!!!quote:
Wel een stuiterbak maar prima voor op de nurburgringquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig wel een toffe porsche!!!
die keren dat ik een Porsche GT3RS reed was het ook erg leuk op de openbare weg hoor!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel een stuiterbak maar prima voor op de nurburgring
Uiteraard blijft het geweldig spulquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die keren dat ik een Porsche GT3RS reed was het ook erg leuk op de openbare weg hoor!
Daar is 't al helemaal een stuiterbakquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel een stuiterbak maar prima voor op de nurburgring
Ja, maar dan heb je er wel iets aan... Maar inderdaad, de ring is nogal hobbeligquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar is 't al helemaal een stuiterbak.
Vooral de stukken met betonplaten ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je er wel iets aan... Maar inderdaad, de ring is nogal hobbelig
RSV 1000R Factory..quote:Waarmee zou je erop willen dan, wat voor motor?
hampeltje...!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vooral de stukken met betonplaten ja.
[..]
RSV 1000R Factory..
Alleen die rijdt voorlopig even niet meer: klik.
Motor staat nog in de buurt van francorchamps nu, maar op basis van wat ik op het eerste gezicht kon zien:quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hampeltje...!![]()
Weet je al hoe je dat geintje gaat oplossen?
jongen toch...!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Motor staat nog in de buurt van francorchamps nu, maar op basis van wat ik op het eerste gezicht kon zien:
Eerst kijken of er misschien iets te lassen valt, dat weet ik zo niet. Zo'n carter is van gietalumium en dat is blijkbaar niet het eenvoudigste spul om te lassen. Moet onder argon-atmosfeer oid. Dus ik moet iemand zoeken die daar verstand van heeft en als er gelast wordt iemand die weet waar hij mee bezig is.
Als de boel niet gelast kan worden zal 't toch een nieuwe carterhelft worden.
En in beide gevallen hopen dat de drukstang van de koppeling nog recht is. Anders moet 't hele blok open. Daarnaast nog een nieuwe koppelingscilinder want die is echt compleet in stukjes geslagen.
Nu ff kijken hoe ik 'm hier krijg.
Dat wordt niet op vakantie gaan deze zomer.
Ze weten gewoon niet wat ze willenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)tekort__.html?p=18,2
Grappig.. ze komen tijd tekort, maar hebben wel tijd om een enquete in te vullen..
Breek me de bek niet openquote:
You rang?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
Zou er zondag nog op rijden, het mocht niet zo zijn helaas.
Nu heb ik wel een busje geregeld maar dat staat als vrachtwagen op kenteken. Nu moet ik nog iemand regelen met een vrachtwagenrijbewijs voordat ik de fiets op kan halen.
Goed uitzien // lekker ruiken // website bekijken en je even inlezen // positief zijn // pro-actief overkomen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:47 schreef vencodark het volgende:
Hi!![]()
Morgen sollicitatiegesprek voor stage. Heb een gesprek met 3 personen om 10.00.
Heeft iemand nog briljante tips? Heb in het verleden wel vaker solligesprekken gehad maar kan altijd extra tips gebruiken.
Ja, heb een info boekje ook van ze gekregen. Ga de website ook nog bekijken ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed uitzien // lekker ruiken // website bekijken en je even inlezen // positief zijn // pro-actief overkomen.
Hm, in overdressed zijn ben ik niet goed. Ik doe hakken aan, nieuwe spijkerbroek (netjes dus!) en trui met een hemdje eronder. Gewoon zoals ik altijd op gesprek ga eigenlijk. Ik heb wel een blouse...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:55 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt beter een beetje overdressed dan underdressed zijnVaak bieden ze koffie of thee aan, maar ik kies dan altijd voor water (want dan verbrand je je bek tenminste niet
).
Belangrijkste is denk ik dat je op tijd bentBeter 15 minuten moeten wachten dan 5 minuten te laat zijn
Doe een truitje aan met inkijk.. En maak vooraf even een foto voor onsquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, in overdressed zijn ben ik niet goed. Ik doe hakken aan, nieuwe spijkerbroek (netjes dus!) en trui met een hemdje eronder. Gewoon zoals ik altijd op gesprek ga eigenlijk. Ik heb wel een blouse...
Oh en vragen om water doe ik meestal ook ja.![]()
Nee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doe een truitje aan met inkijk.. En maak vooraf even een foto voor ons
Verstandigquote:
Dan doe je geen truitje met inkijk aan.. Wil alleen dan wel de fotoquote:
quote:
Meestal red ik me wel op gesprekken hoor maar dit is de eerste keer dat ik het met 3 personen heb. Goed idee om foto's te bekijken jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verstandig
Oh ja, ik las ooit eens ergens dat als er foto's op de site (of in dat info-boekje) staan van medewerkers je even kunt kijken wat ze daarop aanhebben en je kleding daarop aanpassen
Wat betreft pro-actief: ze vragen geheid wat jij wilt doen, dus daar alvast over nadenken
En verder niet te veel zorg maken
Denk dat hij 2 maanden bedoelde ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:21 schreef Stienn het volgende:
[..]
kan nu ook al wel beginnen met posten...
Zou etquote:
Hmm. Zie zijn signature.. Dat is nou flauw..quote:
Ahh, spelling is dus zoiezow zun pakkie an nie... Nouja, hij is niet de enigste.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hmm. Zie zijn signature.. Dat is nou flauw..
Wat cool zeg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef Stienn het volgende:
Oeh, na 3 jaar kan ik over 2 maand ook weer gaan posten in de stage reeks! Stienn gaat voor een half jaar stage lopen op Sint Maarten!
En natuurlijk overtuigens kunnen vertellen waarom je juist hun bedrijf hebt gekozen. Daar kun je echt het verschil maken met andere sollicitantenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, heb een info boekje ook van ze gekregen. Ga de website ook nog bekijken ja.
Nog pro-actief tips? Ik neem mijn stageboek mee en mijn cv + brief. En vragen stel ik ook op.
Bij mij vroeg ie wat wij zoal op school deden etc en wat we voor opdracht wilde doen (konden kiezen) en de volgende ontmoeting was zn eerste vraag waar ie t contract moest ondertekenenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
En voor hetzelfde geld gaat het zoals bij mijn stage ging: wat nou sollicitatie, ik was al aangenomen en hij wilde gewoon weten wat ik zoal van de stage verwachtte en wat ik qua software zou kunnen gebruiken
Ja, dat heb ik ook in mijn brief toen gezet. Draai die ook nog een keer uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En natuurlijk overtuigens kunnen vertellen waarom je juist hun bedrijf hebt gekozen. Daar kun je echt het verschil maken met andere sollicitanten
Ja klopt. Maar het is met 3 personen en ik weet dat er nog meer zijn uitgenodigd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
En voor hetzelfde geld gaat het zoals bij mijn stage ging: wat nou sollicitatie, ik was al aangenomen en hij wilde gewoon weten wat ik zoal van de stage verwachtte en wat ik qua software zou kunnen gebruiken
Hier een apple in tha house.. Klasgenoot heeft er vorige week een gekocht en iedereen lacht hem sindsdien uitquote:
Ja zo'n ding is lache voor een paar dagen maar het is echt een gadget, dus na een maand is er niks meer aan. Best duur voor zo'n gadget...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar hier zit minstens 1 iPhone liefhebber.
Oh en nu staan er 5 mensen omheen
Dat zal eerder het weekend worden. Dan kan ik wel tijd voor je maken..quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Heb je morgen of vrijdag nog een gaatje?
True, maar net als elk apple product.... Als je het ziet wil je het hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
Dat is trouwens ook het meest nutteloze ding dat Apple ooit gemaakt heeft.
Hm...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:09 schreef jna het volgende:
Vencodark. Was jij dinsdagmiddag in het PE computerlokaal op de begane grond en had je het over een course rouwverwerking?
Bij de ingang rechts toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:11 schreef vencodark het volgende:Duurde ff.
![]()
Maar indd. Heeeeel eventjes, rond 1 uur. Met 3 klasgenoten om iets uit te printen.Al twijfel ik of dat op de begaande grond was...nee volgens mij niet. Zit er een computerlokaal in die gang?
![]()
Hm...dan was ik het niet. Volgens mij zat ik echt op de eerste verdieping. Nog 1 naar boven en je zit in die grotere zaal.quote:
Ik let daar zelf ook nooit op...weet dat de computers in rijen staan en je uitkijkt op het plein voren, waar je de scooters ook kan zien staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nu moet ik zelf even nadenken in welk lokaal ik zat.
Maar had je het nou over rouwverwerking of niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Neem er nog 1quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nou, niet speciaal maar ik kan gezegd hebben dat ik een essay ga schrijven over rouwverwerking uit verschillende culturen. En ik zat naast een Indonesisch meisje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:17 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar had je het nou over rouwverwerking of niet?
* Dzjenn. stalkt vencodark
Dan ben je gespot, ha.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, niet speciaal maar ik kan gezegd hebben dat ik een essay ga schrijven over rouwverwerking uit verschillende culturen. En ik zat naast een Indonesisch meisje.
Ik denk dat ze er zoals jou uitzagquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
Weet je nog hoe de persoon, waarvan jij denkt dat ik het was, uit zag of aan had?
Potver, ik wist wel dat ik beter had moeten opletten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
Weet je nog hoe de persoon, waarvan jij denkt dat ik het was, uit zag of aan had?
Dzjenn en ik hebben samen een stalkbureauquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef vencodark het volgende:
Maar jna...stelde jij uit jezelf die vraag of voor Dzjenn? Of hebben 2 fokkers mij gezien?
Ik heb in al mijn opwinding Jaïr toen gesmst.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef vencodark het volgende:
Maar jna...stelde jij uit jezelf die vraag of voor Dzjenn? Of hebben 2 fokkers mij gezien?
Dat verklaard niets.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:21 schreef jna het volgende:
[..]
Dzjenn en ik hebben samen een stalkbureau
En dat is?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ej maar doe jij hetzelfde als/dan ik?
Het was heul lief, dus het mag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef jna het volgende:
[..]
Je zei iets heel anders over dr, maar dat zal ik maar niet posten...
mwd.quote:
Doen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef jna het volgende:
[..]
Je zei iets heel anders over dr, maar dat zal ik maar niet posten...
Haha, nee ik "ving het toevallig op". Moet je maar niet zo hard praten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
mwd.![]()
Trouwens, wat zit jij mijn gesprekken af te luisteren?![]()
[..]
Doen!
Bijna hetzelfde...social work? welk jaar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:26 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Haha, nee ik "ving het toevallig op". Moet je maar niet zo hard praten.
Euh nee, SPH.
Heul niet, je had je lange afstand richtmicrofoon mee genomen van kantoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:26 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Haha, nee ik "ving het toevallig op". Moet je maar niet zo hard praten.
Euh nee, SPH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |