Live musicquote:
quote:
Thanksquote:
quote:
Nou geografisch zullen ze geen verband ontdekkenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef L.no het volgende:
Ik heb ook 3 mailtjes gekregen na de bestelling.
Dan gaat het tot nu toe goedquote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef L.no het volgende:
Ik heb ook 3 mailtjes gekregen na de bestelling.
Dat schiet niet echt op.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef jna het volgende:
Ik kan de helft van alle artiesten niet eens vinden op spotify, en dan heb ik nog express artiesten genomen die wel op Itunes staan
Wat heb ik aan streamen dan? Ik luister muziek voornamelijk via mijn iPodquote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja kopenSpoitfy = streamen en eventueel kopen
Je hoeft niet meer alles op je pc te hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb ik aan streamen dan? Ik luister muziek voornamelijk via mijn iPod
Dat zie ik mezelf nog nioet doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef jna het volgende:
Dan moet je het dus opnemen terwijl je het afspeelt met Spotify
Dat had ik dus ook de hele dagquote:Op maandag 24 mei 2010 22:02 schreef PieterBas het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het zondag is?
Anyway ik ga naar bed toe... Veels te vroeg op
Reksquote:
Dat gevoel heb ik ook. Zal morgen op werk dus wel denken dat het maandag is.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:02 schreef PieterBas het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het zondag is?
trustequote:Anyway ik ga naar bed toe... Veels te vroeg op
Dien!quote:
Lekker slapenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Ik ga zo maar eens mn bedje opzoeken, ben kapot..
trustequote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Ik ga zo maar eens mn bedje opzoeken, ben kapot..
Ik had meer van je verwacht.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Voor de autokenners onder ons, een kleine quiz:
http://www.sporcle.com/games/carlogos.php
Ik scoorde 41 uit 42
quote:
You got ALL 42 cars (or car companies) from their logos.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Voor de autokenners onder ons, een kleine quiz:
http://www.sporcle.com/games/carlogos.php
Ik scoorde 41 uit 42
quote:
quote:Beste,
U heeft een bestelling openstaan voor de Olympus Foto Camera µ-5010 14.0 Megapixel (zilver). Door een fout in het systeem van onze leverancier wordt helaas niet de goede prijs weergegeven. De correcte prijs zal rond de ¤179.50 liggen. Excuses voor het eventuele ongemak.
Wenst u het artikel toch te bestellen voor de reguliere prijs of wilt u liever uw bestelling annuleren?
Met vriendelijke groet,
Dat dus. Ik heb niets gehoord daarover.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:26 schreef The_Dean het volgende:
Zijn ze niet gewoon verplicht mij dat ding voor die prijs [43 euro] te leveren? Is al betaald en alles...
Nee. Check google maar. Is al genoeg jurisprudentie over. Besides.. Zelfs een onervaren consument weet dat de prijs niet realistisch is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:26 schreef The_Dean het volgende:
Zijn ze niet gewoon verplicht mij dat ding voor die prijs [43 euro] te leveren? Is al betaald en alles...
Ik neem mijn tas mee. Dat is al genoegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef Etcetera het volgende:
Hey Froods! Iemand z'n handdoek meegenomen vandaag?
Dat is alles?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Weinig beleefd eigenlijk
Verrassingsfeest gehad in onze stamkroeg, voor de eigenaren, was erg geslaagd
Mwah, ieder zijn meugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:13 schreef Etcetera het volgende:
Zaterdag kwam m'n zwager langs op zijn motor en die ging stuk, zondag saaie verjaardag gehad en dat feest, maandag niks gedaan.
Heerlijk rustig weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |