Tja, corrupt idd wel ja.quote:
3CV????? De zgn Eend? Nee. Heeft hier ook nooit rondgereden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zeg ER, zie jij daar af en toe nog wel eens een 3CV rijden?
Hmz ok, in Argentinië zijn er nog behoorlijk wat geproduceerd die zich over het hele continent verspreid hebben, naast de eend was ook de Mehari(praktisch hetzelfde, alleen een andere koets) erg populair daar:quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3CV????? De zgn Eend? Nee. Heeft hier ook nooit rondgereden.
Wel zie je nog heel veel VW kevertjes rondrijden, al dan niet gepimpt. Evenals VW Combi's uit de jaren 70/80.
Net als hierquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Officieel is het verboden.
Maar deze gast van wie ik het kreeg is een hoge pief bij de Policia Federal en die heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ik ook nu een wapenvergunning heb. Let wel, enkel voor de gang naar de schietvereniging. Dus niet met het rondlopen met het wapen op straat, of het in de auto te hebben. Thuis moet ik dat net als in NL in 2 kluisjes bewaren. 1 kluisje met munitie en magazijn, de andere voor het wapen zelf.
Ik bedoel dus dat het hebben/dragen van wapens verboden is, mits je daarvoor een vergunning/verlof voor hebt. Hier heb je er 2, nl. dragen van vuurwapen, en het thuis beschikken over een vuurwapen. Ik heb dat laatste.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Net als hierHier is het officieel ook verboden.
Het verlof van dragen bestaat hier ook, ligt alleen bij de overheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat het hebben/dragen van wapens verboden is, mits je daarvoor een vergunning/verlof voor hebt. Hier heb je er 2, nl. dragen van vuurwapen, en het thuis beschikken over een vuurwapen. Ik heb dat laatste.
Ik ben wel happy met mijn Imbel 380 pistool. Net helemaal mooi ingevet en onderhouden.
Hier idem, maar ook bij mensen die een verhoogd veiligheids risico lopen, zoals politici, industriëlen, de wetgevende macht, of gewoon rijke personen. Maar boeren ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Het verlof van dragen bestaat hier ook, ligt alleen bij de overheid
Daarom zeg ik, maar bij ons ligt het bij de overheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier idem, maar ook bij mensen die een verhoogd veiligheids risico lopen, zoals politici, industriëlen, de wetgevende macht, of gewoon rijke personen. Maar boeren ook.
Ik moet wachten tot 8 juni(!!!) voordat ik mijn laatste praktische examen mag gaan doen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:48 schreef EllaN het volgende:
1 tentamen waarschijnlijk gefaald, 1 waarschijnlijk gehaald en nog 1 te gaan.. Ik ben er wel klaar mee!
Dus jij hebt dan ook een spannende dag?!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef drivehome het volgende:
17 juni.. krijg ik te horen of ik geslaagd ben
FX = simunition?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:47 schreef cw2cu het volgende:
bijna weekend!! Nog 3 kwartiertjes
Volgende week FX munitie in oostdorp en over 3 weken 2 weken Duitsland (idd tijdens alle poulewedstrijden van NL).
Maar leuk is het wel
zo'n hele schijf erachter vind ik lelijk, maar een andere kleur schild achter het wapen vind ik gewoon strak staan..quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van dat vodje achter het baret embleem?
Zeg nu eens eerlijk, zonder ziet er toch veel strakker uit?
Verder ook hoe sommigen hun baret over hun oren trekken![]()
Of er een bolletje van maken zodat het embleem haast half op het schedel ligt![]()
Zonder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met
[ afbeelding ]
Hmmmm die heb ik nauwelijks gezien. (in mijn tijd dan). Beetje zoals de Britten bedoel je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:25 schreef Remco026 het volgende:
Ach ik heb er geen moeite mee. Wat ik wel belachelijk vind zijn al die luchtmobielers met een zo klein mogelijke baretBij sommige is het hoofd breder als de baret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |