Was ook. Heel veel dingen die opgezocht moesten worden etc.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:49 schreef viezerdt het volgende:
vorig jaar dat boekwerk ook moeten invullen voor de uitzending, sommige dingen zijn best moeilijk
USA?! Waarom daar? Kom jij of je vrouw daar oorspronkelijk vandaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:03 schreef Sine_Pari het volgende:
Kom net terug van een militaire begravenis wat toch wel special was omdat het Memorial Day is. Heb al sinds jaar en dag een testament and will klaar liggen, heb hem enkel over de jaren deels moeten aanpassen. Laat echter aan het vrouwtje over waar ze me in de grond wil hebben, hier in de buurt zodat ze het graf kan bezoeken, of in Arlington. Mocht ze voor me sterven word het echter Arlington.
Ik moet dan toch gelijk denken aan die film, "Gardens of Stone".quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
@Maitje, ik woon en werk hier in de U.S., en als ik dus te overlijden kom ligt het natuurlijk voor de hand dat ik als Amerikaans militair hier met MFH begraven word.
Ooowh! Ja dat verklaart het!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
@Maitje, ik woon en werk hier in de U.S., en als ik dus te overlijden kom ligt het natuurlijk voor de hand dat ik als Amerikaans militair hier met MFH begraven word.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef Maitje het volgende:
Vooruit!
![]()
![]()
![]()
Fijn dat het leuk was EllaN
Ik heb gewoon serieus (het is om te schamen) spierpijn van het achterlijk doen bij de landmachtdagen. Pijn in de onderarmen van het geweer
, pijn in de schouders en bovenbenen van de rugzak en het parcourtje rennen...
![]()
Ik schaam me diep!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef Maitje het volgende:
Vooruit!
![]()
![]()
![]()
Fijn dat het leuk was EllaN
Ik heb gewoon serieus (het is om te schamen) spierpijn van het achterlijk doen bij de landmachtdagen. Pijn in de onderarmen van het geweer
, pijn in de schouders en bovenbenen van de rugzak en het parcourtje rennen...
![]()
Ik schaam me diep!
Dat is idd een belangrijk puntquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:19 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens geleerd op de landmachtdagen dat je op moet passen voor je klauwen als je een Glock doorlaadt.
Echt, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Gewoon doorprikkenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Gewoon doorprikken.
Wat minder bijdehand: de bovenkant verkeerd vastpakken, trekken om door te laden en de onderkant van je wijsvinger in het gat aan de bovenkant krijgen. Zo moeilijk was het niet hoor.
Zou je willenquote:
Jij onderschat me.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jouw collega's van de bootcie op Texel haar te pakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |