Ik maak er zo hier en daar wel eentje tussendoor, maar je moet je daar altijd inhouden omdat je reacties anders toch verwijderd wordenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:59 schreef Pixie. het volgende:
Die opmerkingen kan je daar toch ook gewoon maken
voora met zo'n'topic
Maar dan heb je toch even je momentje gehad. Da's óók wat waard.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Ik maak er zo hier en daar wel eentje tussendoor, maar je moet je daar altijd inhouden omdat je reacties anders toch verwijderd worden
O ja die waren inderdaad ook zo mooiquote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Ik herken deze klacht vooral bij dit & dit topic.
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Ik herken deze klacht vooral bij dit & dit topic.
Hmpf, een gecodeerd bericht.quote:
ach ja, dat hoort je niet tegen te houden...gewoon hard trappen op die tere zieltjes in R&P...is goed voor zequote:Op maandag 24 mei 2010 17:57 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dan zit je lekker op FOK! een beetje door de active topics te struinen en ineens kom je een topic tegen waarbij de OP eigenlijk al te belachelijk voor woorden is (zie voorbeeld), en als TS een paar keer heeft gereageerd op vragen wordt het alleen maar mooier![]()
De bijdehante opmerkingen en inkoppertjes zitten al in je hoofd na al die reacties van TS, je hebt ze al klaar staan in het reageervak en hoeft alleen nog maar op 'invoeren' te klikken...Maar dan.. Dan komt je erachter dat je niet in KLB/ONZ zit te lezen, maar in R&PFFFFUUUU!!!
En dan het volgende probleem; hoe meer reacties, hoe meer mijn gevoelens in de war rakenMoet ik nu dubbel liggen van het lachen of gewoon janken om de antwoorden van TS? Ik weet het niet jongens, ben helemaal de weg kwijt
Klacht: topics die mijn gevoelens in de war maken
Bonusklacht: zoveel stof voor mooie opmerkingen en er (bijna) niks mee kunnen doen
quote:Op maandag 24 mei 2010 17:58 schreef Skylark. het volgende:. Je neemt FOK! een beetje serieus, sletje.
Hoor jij niet in Oslo te zitten?!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij dat topic in je OP weet ik ook niet zo goed hoe te reageren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |