Ik weet niet hoor, maar ik ben er gewoon bij al ik naar de kapper ga, en voorstellingsvermogen tussen kapper en client zal wel vaker een beetje uit de pas lopen. Heeft geen ruk met vertrouwen te maken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Onzekerheid en depressie komen terug na verpest kapsel.
Wat zal jij een kut leven hebben zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:49 schreef Waterhoentje het volgende:
Ik doe mijn werk wel goed hoor... Natuurlijk maak ik ook fouten, maar werk doe je gewoon secuur vind ik als een ander erop vertrouwt.Maar ik durf nu steeds minder aan anderen over te laten...
Kapster moet gewoon inzien wat kan en niet kan bij iemands haar, ze leert jarenlang niks anders en het is niet zo at een MBO studie zooo moeilijk is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:46 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik ben er gewoon bij al ik naar de kapper ga, en voorstellingsvermogen tussen kapper en client zal wel vaker een beetje uit de pas lopen. Heeft geen ruk met vertrouwen te maken.
Verder als je je kapper niets vertrouwelijks verteld ben je rond!
Wie heeft de keuze gemaakt voor het betreffende kapsel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef Waterhoentje het volgende:
[..]
Kapster moet gewoon inzien wat kan en niet kan bij iemands haar, ze leert jarenlang niks anders en het is niet zo at een MBO studie zooo moeilijk is.
Misschien leg jij wel heel verrot uit wat je wilt... Je hebt haar natuurlijk aangesproken nadat ze klaar was, wat vond ze er zelf van? en wat vinden mensen en general van je nieuwe 'pittige koppie" ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef Waterhoentje het volgende:
[..]
Kapster moet gewoon inzien wat kan en niet kan bij iemands haar, ze leert jarenlang niks anders en het is niet zo at een MBO studie zooo moeilijk is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef Waterhoentje het volgende:
[..]
Hé riple! lang tijd geen kijk!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:54 schreef Ripley het volgende:
Jij zou eens moeten leren dat de wereld niet vergaat omdat je haar een jaartje kut zit
Wat had je van te voren afgesproken dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef Waterhoentje het volgende:
Zij begon er zomaar shit in te knippen zonder dat ik dat gevraagd had, bij mijn weten is puntjes eraf en de onderste laag houden niet er 3 nieuwe scheve lelijke lagen inrammen.
Wat schiet je zelf nu op met dit hysterische gedoe? Je kapsel wordt er niet anders van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef Waterhoentje het volgende:
Zij begon er zomaar shit in te knippen zonder dat ik dat gevraagd had, bij mijn weten is puntjes eraf en de onderste laag houden niet er 3 nieuwe scheve lelijke lagen inrammen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |