Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Een open relatie zonder dat je met anderen seks hebt? Knap!
ja idd, geen sex dus. Als iemand op een flirterige manier een berichtje achterlaat, moet je ook negeren, geen sms e.d.quote:
Speak for yourself ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
Een open relatie gaat nooit werken; uiteindelijk zorgen je eigen emoties er voor, dat je voor iemand valt en met een open relatie zet je je zelf open voor nieuwe emoties... en seks is daarbij geen taboe natuurlijk.. gaat vanzelf (geen lust, maar liefde).
Waarom zou je überhaupt willen beginnen aan een open relatie? Jaloezie (emotie) is het eerste wat straks problemen gaat geven.......!
Yep, terwijl je je toch dood zou schamen om zoiets minderwaardigs en ondoordachts te posten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat dit meer een gevalletje interessant-doen is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:43 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Yep, terwijl je je toch dood zou schamen om zoiets minderwaardigs en ondoordachts te posten.
Je bent zelf zeker niet zo gelukkig of succesvol in de liefde? Het zelfde met trio's.. uiteindelijk komt er altijd negen van de tien keer wel een stukje jaloezie bij kijken en loopt de "relatie" op de klippen.. vraag me af of je, je zelf gelukkig mag prijzen als je wel gelukkig wordt van een open relatiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef Sisko het volgende:
[..]
Speak for yourself ok.
Jij bent overduidelijk niet geschikt voor een open relatie, maar projecteer dat niet op anderen aub.
Je gaat niet vreemd maar je gaat "bekend", komt in feite op het zelfde neer alleen je partner weet er vanaf.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:40 schreef Sisko het volgende:
Bij een open relatie hoort sex met anderen. Maar dat kan je zo verpakken dat het altijd trio's, kwartetten of nog meer moet zijn. Ik heb zo'n relatie al 6 jaar en bevalt me prima. Heb ook geen behoefte om vreemd te gaan op deze manier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |