quote:
Ik ga geen foto's geven aan mensen die zo kinderachtig doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:40 schreef wesp40 het volgende:
de hamvraag: hoe ziet de TS er uit nu?
als je te bang bent om je recente foto te plaatsen TS
dan vrees ik dat je onze kritiek alleen maar bevestigt
Ik heb je nog niet eens beledigd TS of zelfs één slechte commentaar gezegd over je foto,quote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's geven aan mensen die zo kinderachtig doen.
Wees eens aardig, bereik je meer mee in het leven.
En misschien lagen jullie dan nu in bed met een wijf te neuken
hehequote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
En ja ts is chagrijnig en reageert het af op fok
stop met smoesjes en uitstellen...quote:Op maandag 24 mei 2010 18:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
En ja ts is chagrijnig en reageert het af op fok
Niet zo ondankbaar quasimodaquote:Op maandag 24 mei 2010 18:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld![]()
Doe normaal.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
Als ik een ongeluk zou krijgen en alleen een gezichtstransplantatie van TS zou kunnen krijgen zou ik hem weigeren.
Daag haar nou niet uit...quote:Op maandag 24 mei 2010 18:43 schreef wesp40 het volgende:
[..]
stop met smoesjes en uitstellen...
en post hem gewoon!
TS heeft de gezichtstransplantatie volgens mij ook geweigerdquote:Op maandag 24 mei 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
Als ik een ongeluk zou krijgen en alleen een gezichtstransplantatie van TS zou kunnen krijgen zou ik hem weigeren.
nee maar ze zegt zelf dat ze heel mooi ziet en dat de foto verouderd is,quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
TS heeft de gezichtstransplantatie volgens mij ook geweigerd
HA!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
[..]
Help find a cure!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:03 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
hoo w8 even!!
dit is iets wat ik ken!!
nee niet zegge...
ho w8!...
GINGER KIDS SOUTHPARK!
Ik moest lachen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind 't zielig.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
Vandaag in de zon gelegen maar ben te verbrand, en sommige plekken zijn weer niet verbrand omdat mijn haar daar op lag bij mijn schoudersheel de achterkant verbrand op sommige stukken na, en de voorkant is spierwit
en het doet auw
en heb geen aftersunzwitsal helpt vast wel voor het verzachten
[..]
Ik vond het ook zielig, tot ik de rest van reacties las.quote:
Vind je het gek? Waar heeft ze dit aan verdiend dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:19 schreef ko_On het volgende:
[..]
Pics komen niet, heb je topique niet doorgelezen? TS is boos op kinderachtig FOK.
Deze post; "met vanavond bedoel ik later op de avond.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je het gek? Waar heeft ze dit aan verdiend dan?
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je het gek? Waar heeft ze dit aan verdiend dan?
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:22 schreef ko_On het volgende:
[..]
Deze post; "met vanavond bedoel ik later op de avond.
godverdomme in maanden tijd was mijn pil op en ongesteld geworden en nu kan ik niet meer neuken"
quote:
Ik lach ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef Fascination het volgende:
Mannelijke fokkers die iemand veroordelen om het uiterlijk. Ik lach me dood.
Anoniem fokken en dan commentaar op anderen geven.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef Gevalon het volgende:
Zelfs met een papieren zak over haar hoofd en met een fles berenburg op zou ik haar nog niet doen.
Ja want dat maakt ts minder lelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Anoniem fokken en dan commentaar op anderen geven.
Neequote:Op maandag 24 mei 2010 19:40 schreef Gevalon het volgende:
Zelfs met een papieren zak over haar hoofd en met een fles berenburg op zou ik haar nog niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |