het is hier 26 graden ?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:39 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kan je nu al verbranden? Ben je ginger of daywalker?
Heel makkelijk, geen wolkje aan de hemel. In de zon zitten deed gewoon pijn en ja, ik ben na een zomer vol zon bijna neger en ik kan er goed tegen. Toch kan ik het me voorstellen!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:39 schreef Sapstengel het volgende:
Zij is beidequote:Op maandag 24 mei 2010 17:39 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 17:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
heb me ingesmeerd , mnaar ben ook in slaap gevallen
zal er vanavond fotootje van maken.
liever nietquote:Op maandag 24 mei 2010 17:43 schreef kutkabouter het volgende:
pics zodat we de klacht kunnen beoordelen
Oeh, ik begin alvast met F5-en!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Laat maarquote:Op maandag 24 mei 2010 17:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Vol laten yoghurren.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
Vandaag in de zon gelegen maar ben te verbrand, en sommige plekken zijn weer niet verbrand omdat mijn haar daar op lag bij mijn schoudersheel de achterkant verbrand op sommige stukken na, en de voorkant is spierwit
en het doet auw
en heb geen aftersunzwitsal helpt vast wel voor het verzachten
Doe mij maar een broodje gezond.quote:
Ik kan je neukenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
met vanavond bedoel ik later op de avond.
godverdomme in maanden tijd was mijn pil op en ongesteld geworden en nu kan ik niet meer neuken
Verkapte 'kijk mij eens neuken' post en we willen pics.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
godverdomme in maanden tijd was mijn pil op en ongesteld geworden en nu kan ik niet meer neuken
Nee ik neuk toch niet meer, kut ongesteld heid.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:06 schreef ko_On het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens neuken' post en we willen pics.
Ik heb dr pic ooit gezien toen ze beetje eenzaam zich voelde. Ik keek hem lang en geilde daar wat op.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:06 schreef ko_On het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens neuken' post en we willen pics.
ik heb ongestelde meisjes geneuktquote:Op maandag 24 mei 2010 18:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee ik neuk toch niet meer, kut ongesteld heid.
heb je net leuke ideeën te horen gekregen krijg je die bloeding
wist dat ik op tijd had moeten zijn met nieuwe pil te halen om door te kunnen slikken
Dit topic begon aardig, werd steeds beter en neemt met deze post een redelijk ranzige wending.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee ik neuk toch niet meer, kut ongesteld heid.
heb je net leuke ideeën te horen gekregen krijg je die bloeding
wist dat ik op tijd had moeten zijn met nieuwe pil te halen om door te kunnen slikken
laat foto's maar zitten.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:10 schreef wesp40 het volgende:
[..]
ja foto komt overeen met wat ik toen zag op dr profiel
je komt thuis van een koude kermis. Maar goed. wat jij wiltquote:
Nadat ik kennis heb van het uiterlijk van TS moest ik bij het terugdenken aan deze post een beetje overgevenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |