Omg, ik moest lachenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:35 schreef alors het volgende:
Ik moest één keer noodgedwongen maandverband gebruiken, wat een verschrikkelijk gevoel is dat![]()
![]()
Ik voelde me als een kind die zijn luier voldiareert
als ik dat moet gaan gebruiken ga ik nog liever dood of laat ik mijn baarmoeder eruit hakken.
Ik gebruik altijd tampons, van de aldi![]()
met waardeloze kleefstrips. Was blij dat ik niet ongesteld meer werd toen ik in t ziekenhuis lag sap geleden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:12 schreef Karina het volgende:
Tijdje geleden lag ik in het ziekenhuis, het maandverband dat ze daar hebben, dat wil je niet weten, dat zijn echt een soort luiers, heel groot en lang, vreselijk.
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Kunnen jullie die spieren daaronder niet spannen en ONTspannen..?
Dan gaat ie er heel gemakkelijk uit hoor.
Met inbrengen ook: gewoon die spieren ontspannen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]Ja voor en tijdens sex gaat alles perfect maar zodra dat poesje na een dag doorheeft dat dit witte watten met een touwtje zijn dan klapt ze vanzelf dicht .
Dat is echt niet meer van deze tijd idd. Ik begrijp absoluut niet waarom ze daar niet gewoon ultradun maandverband hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:12 schreef Karina het volgende:
Tijdje geleden lag ik in het ziekenhuis, het maandverband dat ze daar hebben, dat wil je niet weten, dat zijn echt een soort luiers, heel groot en lang, vreselijk.
Het zakt in de tampon dus je houdt het niet echt in je lijf:P En elke paar uur verwisselen is een must natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees veel aversie tegen maandverband hier. Ik vind tampons juist vreselijk goorAl die zooi die je in je lichaam houdt door er een kurk op te zetten...
maar dat zal allemaal wel psychisch en heel persoonlijk zijn. Ik gebruik zelf always night XXL sinds ik de pil niet meer slik
die tampon zit toch in je lijf?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:09 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het zakt in de tampon dus je houdt het niet echt in je lijf:P En elke paar uur verwisselen is een must natuurlijk.
Ik ook alleen tampons, vind maandverband walgelijk
Die luierdingen al helemaal niet. Die frummelen op en schuiven naar de zijkant. De plakstrips werken totaal niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef eleusis het volgende:
Misschien werkt ultradun niet goed genoeg als je de hele tijd ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GRMBL!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien hangt zij 'm aan de onderkant er tegenaan.
Stel je niet zo aan sensatiezoeker. Heb je de popcorn al gepakt? Ik bedoelde iets wat door jullie anders wordt opgepakt, that's all.quote:
niet zo'n arrogant toontje gaarnequote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja maar die tampon zuigt alle meuk op bedoel ik. Niet zo'n denigrerende smiley bitte.
ik heb ook geen idee waarom er zo gereageerd wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef pinquit het volgende:
fok! zou fok! niet zijn als er zelfs in een onschuldig topic als deze geen ruzie gemaakt zou worden
We zijn wel vrouwen onder elkaar he, het kon nooit lang goed gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef pinquit het volgende:
fok! zou fok! niet zijn als er zelfs in een onschuldig topic als deze geen ruzie gemaakt zou worden
Er gaat helemaal niets ten koste van iemand. Zoals de waard is... Je gaat blijkbaar uit van de kwade intenties van anderen. Als zo'n onschuldig geintje je al raakt, is Fok mogelijk niet de juiste plaats voor je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik hou niet zo van 'lolletjes' ten koste van anderen. Het was een serieuse opmerking.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat trouwens die reclames van Always.
"Have a happy period."
Wat?
Ja, dat vind ik ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat trouwens die reclames van Always.
"Have a happy period."
Wat?
Kijk eens naar mijn registratiedatumquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er gaat helemaal niets ten koste van iemand. Zoals de waard is... Je gaat blijkbaar uit van de kwade intenties van anderen. Als zo'n onschuldig geintje je al raakt, is Fok mogelijk niet de juiste plaats voor je.
en dat je dan danst tussen de rondfladderende maandverbandenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een beetje raar.Alsof je er elke keer weer naar uitkijkt.
Dan gok ik dat je nogal een zwaar online leven hebt de afgelopen 9 jaar.quote:
Die aan een boom groeien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat je dan danst tussen de rondfladderende maandverbanden
Mijn visuele vermogen, wat doe jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schone of vieze?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
Het flipperkast-maandverband!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vergeet de botsautootjes in je maandverband niet
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het flipperkast-maandverband!
Met je schaamlippen als flippers?
Oh heldin! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je nogal een zwaar online leven hebt de afgelopen 9 jaar.Ik heb overigens veel meer posts dan jij.
Ieuwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het flipperkast-maandverband!
Met je schaamlippen als flippers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |