ik heb ook geen idee waarom er zo gereageerd wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef pinquit het volgende:
fok! zou fok! niet zijn als er zelfs in een onschuldig topic als deze geen ruzie gemaakt zou worden
We zijn wel vrouwen onder elkaar he, het kon nooit lang goed gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef pinquit het volgende:
fok! zou fok! niet zijn als er zelfs in een onschuldig topic als deze geen ruzie gemaakt zou worden
Er gaat helemaal niets ten koste van iemand. Zoals de waard is... Je gaat blijkbaar uit van de kwade intenties van anderen. Als zo'n onschuldig geintje je al raakt, is Fok mogelijk niet de juiste plaats voor je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik hou niet zo van 'lolletjes' ten koste van anderen. Het was een serieuse opmerking.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat trouwens die reclames van Always.
"Have a happy period."
Wat?
Ja, dat vind ik ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat trouwens die reclames van Always.
"Have a happy period."
Wat?
Kijk eens naar mijn registratiedatumquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er gaat helemaal niets ten koste van iemand. Zoals de waard is... Je gaat blijkbaar uit van de kwade intenties van anderen. Als zo'n onschuldig geintje je al raakt, is Fok mogelijk niet de juiste plaats voor je.
en dat je dan danst tussen de rondfladderende maandverbandenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een beetje raar.Alsof je er elke keer weer naar uitkijkt.
Dan gok ik dat je nogal een zwaar online leven hebt de afgelopen 9 jaar.quote:
Die aan een boom groeien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat je dan danst tussen de rondfladderende maandverbanden
Mijn visuele vermogen, wat doe jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schone of vieze?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
Het flipperkast-maandverband!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vergeet de botsautootjes in je maandverband niet
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het flipperkast-maandverband!
Met je schaamlippen als flippers?
Oh heldin! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je nogal een zwaar online leven hebt de afgelopen 9 jaar.Ik heb overigens veel meer posts dan jij.
Ieuwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het flipperkast-maandverband!
Met je schaamlippen als flippers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |