Op zich kon dat al, vanwege de twee sets wissels tussen 23/24 en 3/4. Maar voor rangeren is het erg fijn, zeker vanaf de werkplaats.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
spoor 19 doortrekken is wel handig. Zo heb je een extra doorgaand spoor en kan een trein vanuit Heerenveen tegelijkertijd binnenkomen, terwijl er een andere in die richting vertrekt en er een Arrivatrein op hetzelfde moment richting Sneek of Harlingen gaat.
Die loc 25000 ernaast is in 1953-55 voor het eerst op de baan verschenen. Je moet het relatief zien hequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef Hr-Flip het volgende:
uhmmm trainfreak, die TGV op je eerste foto staat, is toch al van 1982 dus zo nieuw is die niet
mja, je moet hoe dan ook alle sporen oversteken als je vanuit de werkplaats naar het Arrivadeel van het emplacement wilt, dus echt een groot voordeel is het niet lijkt me.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Op zich kon dat al, vanwege de twee sets wissels tussen 23/24 en 3/4. Maar voor rangeren is het erg fijn, zeker vanaf de werkplaats.
Wel geinig om te zien dat mensen dit ontwerp uit de jaren '70 nog steeds modern vinden (het eerste treinstel met deze kop (in andere kleuren) werd in '78 geleverd).quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die loc 25000 ernaast is in 1953-55 voor het eerst op de baan verschenen. Je moet het relatief zien he
Niks nieuws toch? Een Koploper kennen we ook al sinds 1977.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:04 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Wel geinig om te zien dat mensen dit ontwerp uit de jaren '70 nog steeds modern vinden (het eerste treinstel met deze kop (in andere kleuren) werd in '78 geleverd).
Is dat ding over Bentheim gekomen dan, of is deze foto tijdens de heraanleg gemaakt toen ze sporen in Enschede nog doorverbonden waren?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef Hr-Flip het volgende:
[ afbeelding ]
Stel van Syntus en van de PEG op het opstelterrein van Hengelo
Waarom heb je je nog niet hier gemeldquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:16 schreef James1988 het volgende:
Als ik op mijn telefoon kijk, worden de foto's met de mobiele layout ook niet geresized. De browser schaalt de pagina echter wel, waardoor de teksten zo groot zijn als de ruggengraat van de PvdA. (HTC Desire-gebruiker hier).
Spoor 35 is correct en tevens juist. Het spoor ligt aan de zuidzijde naast spoor 1. Als je alle sporen van Nijmegen optelt dan zijn het er idd ooit wel richting de 35 geweest.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Crientj het volgende:
LOL. Volgens mij is iemand mij aan het wijsmaken dat nijmegen 35 sporen heeft?
Tenminste, die wees dat ActueleVertrektijden een foutje gaf, met een trein dat normaal naar Cuijk vertrekt vanaf spoor 35?
Wtfquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Spoor 35 is correct en tevens juist. Het spoor ligt aan de zuidzijde naast spoor 1. Als je alle sporen van Nijmegen optelt dan zijn het er idd ooit wel richting de 35 geweest.
Er zijn ook onooglijk kleine stationnetjes in Duitsland die aleen maar Gleis 201 t/m Gleis 204 hebben. Het is maar een nominaal onderscheid, niet eens ordinaal, laat staan rationeelquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Spoor 35 is correct en tevens juist. Het spoor ligt aan de zuidzijde naast spoor 1. Als je alle sporen van Nijmegen optelt dan zijn het er idd ooit wel richting de 35 geweest.
Wie wil er nou ook naar Alkmaar vanuit Leeuwarden of Groningen? Natuurlijk zitten die bussen niet vol. Een trein zal het iets beter maken, maar veel niet. Je zei eerder dat Groningen-Alkmaar met de bus net wat sneller is. Voor Groningen-Amsterdam (of een andere randstad-stad) geldt dat helemaal niet, maar is de auto wel superieur vanwege de A7 en de A6. Een HSL Noord over de afsluitdijk via de Wieringermeerpolder, Hoorn en de Purmer naar Amsterdam, dáár hebben ze in het Noorden wat aan. Als je via Alkmaar gaat heb je alsnog een onhandige omweg en daarna een slome IC door de Zaanstad (die de afgelopen jaren iets van 8 minuten langzamer is geworden) naar A'dam.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
Het komt er toch niet van. Het reizigerspotentieel is te gering. Behalve in de spitsuren en op zondagavond zitten er niet echt veel mensen in de Qliner tussen Leeuwarden en Alkmaar.
En ik zeg dat die in 1964-1976 gebouwd zijn!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die loc 25000 ernaast is in 1953-55 voor het eerst op de baan verschenen. Je moet het relatief zien he
Dat maakt het nog steeds niet logisch om een spoor dat naast spoor 1 ligt zo'n hoog nummer te geven. Eigenlijk zou het spoor 0 moeten zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je alle sporen van Nijmegen optelt dan zijn het er idd ooit wel richting de 35 geweest.
Die TGV ziet er moderner uit dan het 'oude krot' ernaast.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zegt maar een eind raakIk zal nogeens voor je opkomen
Hoe kan hij überhaupt zo'n foto maken? precies tussen de sporen in?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is dat ding over Bentheim gekomen dan, of is deze foto tijdens de heraanleg gemaakt toen ze sporen in Enschede nog doorverbonden waren?
Als ik me niet vergis heeft hij bij NedTrain gewerktquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe kan hij überhaupt zo'n foto maken? precies tussen de sporen in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |