Als ik gewoon thuis ben maak ik mn toilet ook elke dag schoon, dat vind ik niet raar ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:05 schreef pessie het volgende:
Flugel 44 uur is eigenlijk ook al heel mooi! Ik ken ook situaties waar ze elke dag maar 3 uurtjes kwamen en waar de moeder bijna volledig was uitgescheurd en best wel wat bloed was verloren, dat vind ik wel erg en snap niet dat dat mag.
Als het goed is krijg je ook elke dag een schoon toilet, zal mn man aan moeten wennen, ik vermoed dat hij elke dag voordat de kraam er is zelf het toilet schoonmaakt. Hij vind dat ZIJN taak. Ik heb laatst voorgesteld het toilet van hem over te nemen omdat ik niet meer mag stofzuigen en dweilen, maar ik kreeg het niet voor elkaar.
Ben benieuwd. Wij hadden eigenlijk alleen maar leukequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan het opzoeken...
Wat ik wel irritant vond is dat mijn kraam rookte.. dus die ging dan wel naar buiten, maar ik vind rook gewoon stinken. M. noem ik ook stinkzwam.
Oh er werd ook gevraagd of ik bezwaar had stegen stagelopers... Geen probleem, meer fruitshakes!!!![]()
Nee even voor de duidelijkheid, ik verwacht van een kraamhulp dat ze mn kindje in de gaten houdt en me helpt bij evt. kraamvisite. Verder hoef ik geen poetsmiep of iemand die mn handdoeken verkeerd vouwt, daar wordt ik zenuwachtig van.
Dat is dus inderdaad écht om de kriebels van te krijgen hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
of iemand die mn handdoeken verkeerd vouwt, daar wordt ik zenuwachtig van.
M. mag niet vouwen van mij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad écht om de kriebels van te krijgen he![]()
Heeft me ruim 2 jaar gekost om het Martijn op de juiste manier te leren en ik verdenk hem ervan dat hij het af en toe expres alsnog verkeerd doet
mijn M. ook nietquote:
Dat heb ik als studiebegeleider ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef Baldria het volgende:
[..]
Daar gaat het juffen hart inderdaad sneller van kloppen.
Ja! Dat had ik laatst ook. De buren vroegen het en toen ik zei: afgelopen donderdag, zaten ze mij echt zo aan te kijken van: "maar je buik is er nog?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
En effectief: als ze vragen wanneer je moet bevallen, zeggen: "vorige week maandag" en dan de reacties zien
Ik werd vanaf week 6 gek door het advies van de huisarts "doe rustig aan", dit werd overgenomen door de verloskundigen "doe nog rustiger aan" en vervolgens door de fysio "ga op bed liggen en doe rustig aan", op een gegeven moment had ik het idee dat ik helemaal niets meer mocht. En nee, zo'n druk leven heb ik nou ook weer niet. Ik heb gewoon een paar maanden flinke bekkenpijn gehad en manlief vind dat zeer vervelend, hij wordt er ook wakker van als ik kreunend in bed lig. Door al dat "rustig aan" gaat het gelukkig wel beter.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:01 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, ik zou mijn man echt keihard uitlachen als hij gaat bepalen wat ik wel en niet mag doen. Sorry hoor, maar je bent alleen maar zwanger, verder mankeer je niets... Laat je dan niet als een debiel behandelen. Natuurlijk is het lief bedoeld, maar ik zou er echt niet tegen kunnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |