quote:Op maandag 24 mei 2010 14:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
PvdA stond bij stemwijzer bovenaan bij mij. En GL tweede.
precies, alleen kut van al die rupsen in het bos die dan overal op je zittenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt dat je hoofd een beetje leeg en kun je daarna weer leren!
Nee hoor. Echte Christenen dragen altijd een rok, vrind.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar op zondag, stelletje hielenlikkers
Schotse mannen ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee hoor. Echte Christenen dragen altijd een rok, vrind.
Niks mis met een sociaal leenstelsel.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:09 schreef Hyman het volgende:
het enige kutte is dat VVD de stufi wilt afschaffen, en de PVV niet
Jaaaaa en da's dus mijn punt: waarom mogen zij het wel en moslims niet? Zolang ze herkenbaar blijven (da's dus GEEN gezichtsbedekking als een boerka) zie ik het probleem niet zo.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee hoor. Echte Christenen dragen altijd een rok, vrind.
En joden dragen altijd een keppeltje en hebben krullende bakkebaarden..quote:
Maar niet christelijke meiden dragen ook rokkenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaa en da's dus mijn punt: waarom mogen zij het wel en moslims niet? Zolang ze herkenbaar blijven (da's dus GEEN gezichtsbedekking als een boerka) zie ik het probleem niet zo.
Daar gaat het neit om hè.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar niet christelijke meiden dragen ook rokken
Ja maar die zie je nooitquote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
En joden dragen altijd een keppeltje en hebben krullende bakkebaarden..
Geen idee, ik snap het gezeik tegen puur hoofddoekjes ook niet. Ik stoor mij veel erger aan al die klapjosti's die hier met van die mislukte petjes oplopen, dan aan een islamitische vrouw met een hoofddoekje.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaa en da's dus mijn punt: waarom mogen zij het wel en moslims niet? Zolang ze herkenbaar blijven (da's dus GEEN gezichtsbedekking als een boerka) zie ik het probleem niet zo.
Die zie ik vaak genoeg.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maar die zie je nooit
Schotse mannen met rokken ook niet, alleen op graspop
Je mag dan ook niet met een petje op vind ik achter de balie bij een overheidsbedrijfquote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap het gezeik tegen puur hoofddoekjes ook niet. Ik stoor mij veel erger aan al die klapjosti's die hier met van die mislukte petjes oplopen, dan aan een islamitische vrouw met een hoofddoekje.
Juust.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap het gezeik tegen puur hoofddoekjes ook niet. Ik stoor mij veel erger aan al die klapjosti's die hier met van die mislukte petjes oplopen, dan aan een islamitische vrouw met een hoofddoekje.
Da's ook geen onderdeel van een religie.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je mag dan ook niet met een petje op vind ik achter de balie bij een overheidsbedrijf
Jij hebt wel geld zat?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Niks mis met een sociaal leenstelsel.
Ik ook, maar dat kon je ook wel ruikenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb overigens wel gezegd dat ik geen moskeeën erbij wil.
Dat is dan maar te hopen voor mezelf. Dat ik meteen een baan vind enzo.quote:
Je had tot 20 jaar de tijd dan toch ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is dan maar te hopen voor mezelf. Dat ik meteen een baan vindt enzo.
Is dat met rente eigenlijk dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je had tot 20 jaar de tijd dan toch ofzo?
Ohja, dat weet ik niet precies. Ik moet me toch echt eens in alles verdiepen. Als ik nou al mocht stemmen dan was dat een goede motivatie geweest .quote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je had tot 20 jaar de tijd dan toch ofzo?
Ja ik weet het niet, daarom vraag ik het. Ik dacht ook van niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch? anders was het niet sociaal dacht ik
Maar wel met een petje op school of in de supermarkt? Maar niet met een hoofddoek?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je mag dan ook niet met een petje op vind ik achter de balie bij een overheidsbedrijf
CDA ja?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Hyman het volgende:
Met een beetje mazzel komt CDA, VVD en PVV in de 2e kamer, dan komt het wel goed vind ik
nu moet je toch ook sowieso je stufi terugbetalen?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, daarom vraag ik het. Ik dacht ook van niet.Maar ik vind het alsnog kut dan.
Nee, ook nietquote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Maar wel met een petje op school of in de supermarkt? Maar niet met een hoofddoek?
Ik neem het CDA niet meer serieus dus daar kijk ik niet eens naar.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb je hun standpunten gezien op stemwijzer?
Sowieso gaat het grootste gedeelte van nederland toch weer CDA stemmen, gewoon omdat ze dat altijd doenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik neem het CDA niet meer serieus dus daar kijk ik niet eens naar.
Dat wordt gewoon als heel klein percentage inkomstenbelasting gerekend, uiteindelijk doet de een er dan misschien langer over om het af te betalen maar je betaald per maand maar een klein deel.quote:
Alleen dat filmpje was raar.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, daarom vraag ik het. Ik dacht ook van niet.Maar ik vind het alsnog kut dan.
Ja ik ook, en toch had ik CU uit Kieskompasquote:Op maandag 24 mei 2010 14:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom vind ik CU en SGP ook gewoon ronduit kut
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef Hyman het volgende:
Tis wel jammer dat TON niet zo groot is, anders had ik dat wel gekozen
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef Hyman het volgende:
Tis wel jammer dat TON niet zo groot is, anders had ik dat wel gekozen
Die reclame toont het niveau aan van ze.quote:
Da's dan wel weer een goed punt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:22 schreef -SG- het volgende:
Overigens vind ik dat er geen hoofddoeken in overheidsinstellingen mogen omdat kerk en overheid gescheiden zijn in Nederland. Dan vind ik ook dat hoofddoeken niet mogen in overheidsinstellingen.
Wat kan mij dat schelen, als die standpunten maar kloppenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die reclame toont het niveau aan van ze.
Gewoon een goede PR stunt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die reclame toont het niveau aan van ze.
Wat is er mis met kerncentrales?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
CDA wil kerncentrales en zero tolerance beleid.
Toen Rutger langsgingquote:Op maandag 24 mei 2010 14:29 schreef Hyman het volgende:
Net als die piratenpartij, stelletje amateurs, hoop dure woorden, maar voorderest zijn ze nergens
PVV U bent het op 8 punten oneensquote:Op maandag 24 mei 2010 14:25 schreef Zeroku het volgende:
Meeste overeenstemming met:
U heeft met meer dan één partij de hoogste overeenstemming. Zie de tabel hieronder voor de uitslag.
U kunt op de pagina extra gewicht onderwerpen selecteren die u belangrijk vindt.
SP U bent het op 12 punten oneens
PvdA
PVV
GroenLinks
Trots op Nederland
ChristenUnie
Partij voor de Dieren
VVD
SGP
D66
CDA U bent het op 9 punten eens
Grappig dat ze ook niet staan aangevinkt standaard op stemwijzerquote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar die kan je dan ook gewoon niet serieus nemen.
Sowieso one-issue partijen.
aparte keuzesquote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
PVV U bent het op 8 punten oneens
PvdA
SP
Trots op Nederland
CDA
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
VVD
GroenLinks
D66
SGP U bent het op 13 punten eens
SPquote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
PVV U bent het op 8 punten oneens
PvdA
SP
Trots op Nederland
CDA
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
VVD
GroenLinks
D66
SGP U bent het op 13 punten eens
Als ik nu moest stemmen, zou ik blanco stemmen, omdat ik het niet meer zou wetenquote:
Lenin.quote:
Idd, als ik jouw lijst zo ziequote:Op maandag 24 mei 2010 14:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik nu moest stemmen, zou ik blanco stemmen, omdat ik het niet meer zou weten
Ik had niet alles gezien maar wat ik gezien had.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Gisteren was Rutte trouwens best aardig bezig, bij het debat.
Als hij nu zou regeren in Nederland, dan zou ik een huurmoordenaar laten inschakelenquote:
Balkie beantwoorde de vragen niet, stelde steeds tegenvragen en ging erop door hoe goed de afgelopen kabinetten wel niet waren en wat voor geweldige dingen hij heeft bereikt maar als hij werd gewezen op het feit dat al die kabinetten de eindstreep niet gehaald hebben werd hij ineens stil.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik had niet alles gezien maar wat ik gezien had.
Cohen was echt een noob.
Wilders liet mensen niet uitspreken, uitermate irritant.
Rutte was goed bezig, durft ook zijn eigen fouten toe te geven.
En balkie kan ik niet echt een oordeel over geven, maar hij heeft zich wel staande gehouden.
Jouw lijst is wel heel tegenstrijdig idd.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik nu moest stemmen, zou ik blanco stemmen, omdat ik het niet meer zou weten
Ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Religie. Er zijn ook Christenen die altijd een rok dragen, worden die dan ook onderdrukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |