quote:Op zondag 23 mei 2010 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben nuchter
Anyway... nee idd insmeren volgende keer. je ziet wel waar mn t-shirt heeft gezeten, maar echt verbrand ben ik niet. Dacht eerst van wel maar het valt wel mee.
Ene cm? Dat is de hand van een volwassen man!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
echt? zelfs die ene cm die je nodig hebt voor die kever krijg je er niet mee?
Nou dan kun je lang zoeken, geen enkel bewijs van dat ie mee wasquote:
ja maar je hoeft toch niet die hele hand scherp in beeld te hebbenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef Barbaaf het volgende:
Helemaal de wrattenzwijntjes overgeslagen
[ afbeelding ]
[..]
Ene cm? Dat is de hand van een volwassen man!
speciaal voor jou: 1 cm scherptediepte
[ afbeelding ]
Als de ogen nou nog scherp waren![]()
oh-oh: Wandel en slaap ze
Ik heb een scanner, al heb ik die in geen jaren gebruikt. Ik hoop dat ik ergens nog drivers kan vinden maar ik verzin er wel wat op, vanavond ga ik er alleen niet meer aan beginnen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, nog 1 ding, Barbaaf, jij hebt vast wel thuis een scanner he?
Kun jij die foto scannen voor Maes en zo en ook uppen?
Want ik heb A geen scanner en B de foto ligt nog onder in de buggy en die ligt nog achter in de auto![]()
![]()
Mn koelkastmagneet hangt wel al op
Whehehehehe, maar tis in t zuiden ook heeeeeeeel erg mooi hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh![]()
Wat een weerrrHet is hier gewoon al hartstikke warm nu! Eindelijk heeft het westen eens het mooie weer, en niet altijd het zuiden of oosten
![]()
Wind komt uit het Noorden, soms ruik je het Wad erin. Komt dus vanzelf jouw kant op.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh waaide het maar wat hier![]()
Ik ga nog es ff met Hans kletsen![]()
Hij kwam me al achterna naar binnen net
He shitquote:Op maandag 24 mei 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe, maar tis in t zuiden ook heeeeeeeel erg mooi hoor
Haha ja precies XD Doe ik ook, maar tis al wel lekker hier, klein beetje wind. ^^quote:Op maandag 24 mei 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ff wachten tot de zon weg is op mijn balkon, dan kan ik pas buiten gaan zitten, niet te doen nu![]()
Zo leuk , ik had vier bungels bij de boodschappen, van die voetbalpoppetjessleutelhangerdingen.
De honden zijn er helemaal debiel mee![]()
Sjon Bil en Kees spelen steeds pik de bungel, en ik zie zelfs Karel af en toe voorbij sneaken met een bungel in zn bakkes
Goh, wat gekquote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie alleen dat sommige bungels al een paar van hun bungelende ledematen missen
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
*kruipt even snel achter de pc van z'n vader om fok te checken*
*ziet dat firefox al open staat*
*ziet dat op de een of andere manier mijn vader er in is geslaagd om 48 identieke tabbladen in firefox open te laten staan*
en hai
jawel hoor, maar dan moet ik weer helemaal naar beneden lopenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom is mijn grote vraag
![]()
Hejje je eigen pc niet mee naar je pa dan???
Hai mop
Ja dat ja !quote:Op maandag 24 mei 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
oh en "waarom" ?
nou 50% omdat hij er niet mee om kan gaan, 30% omdat hij blijft klikken op dingen, en ongeveer 20% onverklaarbare wonderen
tenminste ik neem aan dat je bedoelt waarom 48 tabbladen in firefox
LOLquote:Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
*kruipt even snel achter de pc van z'n vader om fok te checken*
*ziet dat firefox al open staat*
*ziet dat op de een of andere manier mijn vader er in is geslaagd om 48 identieke tabbladen in firefox open te laten staan*
en hai
Ohja, herkenbaarquote:Op maandag 24 mei 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
oh en "waarom" ?
nou 50% omdat hij er niet mee om kan gaan, 30% omdat hij blijft klikken op dingen, en ongeveer 20% onverklaarbare wonderen
tenminste ik neem aan dat je bedoelt waarom 48 tabbladen in firefox
bijna, nog 1 examen over een paar wekenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat ja !
![]()
Zeg, hoe gaat t eigenlijk met school nu, ben je klaar en heb je alles gehaald?
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijna, nog 1 examen over een paar weken
natuurkunde![]()
oftewel, wiskunde, maar dan makkelijker
uhuh, ljkt me leuk om daadwerkelijk iets nuttigs te lerenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou jij liever dan ik, maar je gaat wel lekker he![]()
En dan in september aan de bak, heb je er zin in???
Het is hier nu zo heet dat ik niet met blote voeten het balkon op kan
nomnomnomquote:Op maandag 24 mei 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Hans riep me net, hij had honger.
Dus ik ff speciaal papje voor hem maken van vogelvoer ( gedroogde insecten en zo ) , brood, aardbeien en yoghurt. Hij vrat het zo van de vork
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:13 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Hans, uit Strega's achtertuin.
Mmmm dat klinkt een beetje als Ti-Pan kip, lekker.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
vnaaf is vroeg eten, en we hebben chinees besteld
na een lekkere loempia nu iets aan het eten wat je blijkbaar uitspreekt als "djiljun kai lau"
kip met pepertjes paprika champignons tauge en zoetzure saus en nog wat groentetroep
maar mijn vader besteld het al jaren daar, ook al staat het niet op de kaart dus ik heb geen idee hoe je het schrijft
wel lekker
oeh las ook lekkerquote:Op maandag 24 mei 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja godver, dank je, nu heb ik ook zin in chinees.
Maar ik ga gele kip maken.
Met cocos
Oh, trouwens dit was ikke.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mmmm dat klinkt een beetje als Ti-Pan kip, lekker.
Hier vanavond een biologisch entrecootje, lekkere sla, paddestoeltjes en nieuwe aardappeltjes.
Nee niet klinkt op, maar klinkt als (ik bedoel de beschrijving van het gerecht, niet de naam) vat u hem nog?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
ji jin kai lou ?'
ik heb echt geen idee hoe het heet
[..]
oeh las ook lekker![]()
*zegt hij, terwijl hij zijn pisang goreng rustig wegknabbelt
jupjup, ik snapquote:Op maandag 24 mei 2010 17:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee niet klinkt op, maar klinkt als (ik bedoel de beschrijving van het gerecht, niet de naam) vat u hem nog?
In geval van nood kan je duplokaarten laten uitdraaien door de kassa.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef Pagan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Donderdag speelt Boudewijn de Groot in de Oosterpoort. Uitverkocht. Wij hebben kaarten.
Maar waar zijn die in hemelsnaam?![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Gordon gaat natuurlijk weer veel te hard uit zijn stekkertje![]()
Ik snap best dat hij pissed is en ik had ook liever gezien dat Kelvin er nu uit ging, maar de finale hadden ze toch niet gehaald, die Boyz van hem.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hoe was de bruiloft en hoe waren de logees en zijn de katten alweer thuis en hoe gaat het nu met Rossi?quote:
Met rozen snoeien ben je echt te laat.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:16 schreef Greys het volgende:Trouwens allen!
Hier vanmiddag enorm Flora bezig geweest
Alle balkonbakken aan de straatkant weer gevuld met nieuwe hanggerania. Ziet er weer gezellig en Oostenrijks uitVerder overige bakken nog gevuld met gezellige Spaanse margrietjes.
De grote tuinbak aan de straatkant weer opgevuld, sommige (vaste) planten hadden toch de strenge winter met al die sneeuw niet overleefd. De heg onder het raam is geknipt, alles ziet er weer keurig en fleurig uit.
Van de week de gehele achtertuin nog, dat wordt me een klus![]()
Het onkruid schiet werkelijk de hoogte in, de rozen staan nu een meter of drie hoog en breed (
) en alles loopt veel te hard uit. Dus daar maar eens flink tegenaan van de week. Zal voor- en nafoto's maken
Was het een beetje gezellig?quote:
Die van mij zijn niet gesnoeid maar hebben wel knoppenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Met rozen snoeien ben je echt te laat.
Ik snoei de rozen (en ik heb er veel) altijd in februari/maart.
De mijne zitten nu allemaal dik in de knop, zowel de klim als de sta rozen.
Ga er morgen gelijk over bellen, of dat kan! Bedankt voor de tipquote:Op maandag 24 mei 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In geval van nood kan je duplokaarten laten uitdraaien door de kassa.
Kost je een paar euro extra, maar dan kan je er in elk geval heen
Ja daar was ik al bang voor, maar het moet toch. Dan maar geen rozen dit jaar, het kan niet anders.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Met rozen snoeien ben je echt te laat.
Ik snoei de rozen (en ik heb er veel) altijd in februari/maart.
De mijne zitten nu allemaal dik in de knop, zowel de klim als de sta rozen.
Ja, de mijne ook, de klimrozen snoei ik niet ieder jaar, haal alleen de waterloten enzo weg en geef in maart en juni rozenmest.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet gesnoeid maar hebben wel knoppen
De bruiloft was goed, heerlijk weer en het bruidspaar heeft genoten. Ik wil alleen nooit meer ceremoniemeester zijn. ik heb van de hele dag weinig meegekregen.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe was de bruiloft en hoe waren de logees en zijn de katten alweer thuis en hoe gaat het nu met Rossi?
Ja probeer zo veel mogelijk van die lange waterloten te snoeien, dan heb je kans dat de rest nog wel gaat bloeien.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor, maar het moet toch. Dan maar geen rozen dit jaar, het kan niet anders.
Ze groeien nu drie meter breed langs mijn hele achterraamEn veel te hoog zijn ze uitgeschoten ook. Dus dan maar in elk geval flink wat grote takken er af en kijken wat er overblijft.
Ook geen "Biddag voor het gewas" bij jullie op 't werk?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Buh, van het idee dat dit de allerlaatste extra vrije dag is van dit hele jaar word ik trouwens echt heul niet blij![]()
Geen kerst en geen oud en nieuw dit jaar
Het heeft geen haast joh!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:55 schreef Barbaaf het volgende:
oh-oh, 't is niet gelukt met de scanner. De nieuwste driver die ik kan vinden is uit 1998 en heeft nog nooit van XP gehoord. Ik kijk morgen wel wat de scanner op m'n werk ervan maakt.
Ach gosquote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Hier tuinieren met Jamie.
[ afbeelding ]
Dit is de clematis helemaal achter in de achtertuin, een waterval van blauwe klokjes.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Buh, van het idee dat dit de allerlaatste extra vrije dag is van dit hele jaar word ik trouwens echt heul niet blij![]()
Geen kerst en geen oud en nieuw dit jaar
Mooi!! Hij heeft de winter goed overleefdquote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Hier tuinieren met Jamie.
[ afbeelding ]
Dit is de clematis helemaal achter in de achtertuin, een waterval van blauwe klokjes.
Ja dat valt beiden helemaal in een weekend, dus geen vrije dagen meer.quote:
Neuh, ik kan heus zelf mn bed wel uit hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Zal ik je wakker bellen als ik op sta?
Oh bummerquote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat valt beiden helemaal in een weekend, dus geen vrije dagen meer.
Gelukkig heb ik in oktober nog een week vrij
Normaal sta ik om 7.10 of zo op, dan douche ik, doe ik mn lenzen in, kleed ik me aan , ga ik 20 minuten met de honden wandelen, smijt ik Karel en Kees naar binnen, pak ik mn tas en loop ik naar de bus.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat sta je normaal op oh oh?
Mijn collega staat iedere dag 5.45 uur op en die heeft dan al weet ik wel niet allemaal in huis/tuin gedaan voordat ze op het werk komt.
Ik kan dat niet heur
En wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal sta ik om 7.10 of zo op, dan douche ik, doe ik mn lenzen in, kleed ik me aan , ga ik 20 minuten met de honden wandelen, smijt ik Karel en Kees naar binnen, pak ik mn tas en loop ik naar de bus.
Ontbijten doe ik op mn werk
Onder een spoilertquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Niks!quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel veel vragen worden niet beantwoord. Locek is Smokey, Jack wordt de nieuwe Jacob die het eiland moet beschermen omdat Smokey hem stuk wil maken en daarvoor heeft Smokey Desmond nodig. Ooh en Jack vermoord Locke.
Jack gaat dood, iedereen komt samen in de alternatieve tijdlijn in een kerk ( als ze elkaar aanraken overigens krijgen ze flashbacks) om naar de "hemel" te gaan.
We weten nog steeds niet wat Dharma precies was, wat het eiland is, wat de grot met licht is en het doet, wat jacob en smokey voor het eiland betekenen.... en in de huidige tijdlijn terwijl jack doodgaat ziet hij het vliegtuig overvliegen waar Kate, Sawyer, Miles, Lapidus, Claire & Richard inzaten.
Hier waren beiden vandaag helemaal in hun nopjesquote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro wordt ook echt 's avonds actief maar durft hier de tuin ng niet in.
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]Wat vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Pics!!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de vogel ophokken en zelf ook zo op stok
OH, DON'T TRY THIS AT HOME!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik ga ook zo afk.
Ik heb me voorgenomen om voortaan heel vroeg op te staan door de weeks.
En dan lekker Hansje te voeren en wat los te laten zitten / hupsen terwijl ik douche en lang met de honden wandel.
Eens zien of ik een waar ochtendmens kan worden.
Ik acht de kans echt heel minimaal, maar hey .
Maar lieverd, heb je niet gewoon recht op drie aangesloten vakantieweken/in dagen?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
Zo, was gezellig met mn nichtjeLekker bijgekletst (lees: geroddeld over de familie)
En had bolognesesaus gemaakt, pasta erbij en een groene salade, heerlijk. Was superlekker weer hier nog dus we hebben buiten op de galerij gegeten. Volgensmij gaat het hier zo wel regenen
Maar dat geeft niet, ga zo toch naar bed. Morgen weer vroeg op, heb 2 dagdiensten
![]()
![]()
Sorry, ik bedoelde Oh-Oh, maar netbook en kaarslicht gaan niet goed samen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar lieverd, heb je niet gewoon recht op drie aangesloten vakantieweken/in dagen?
Das toch in iedere CAO zo als je fulltime werkt?
om meerdere redenenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde Oh-Oh, maar netbook en kaarslicht gaan niet goed samen.
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar lieverd, heb je niet gewoon recht op drie aangesloten vakantieweken/in dagen?
Das toch in iedere CAO zo als je fulltime werkt?
Maar dan moet je wel een CAO hebben hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde Oh-Oh, maar netbook en kaarslicht gaan niet goed samen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Maar dan moet je wel een CAO hebben he![]()
Mogge!
![]()
I am sooooo not a morning person.
Ik vind je superleukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Cakes![]()
Oh ik bak heerlijke cakes maar ik ben niet leuk.
Thnx
Whoeiiiiiiiiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Crisis hier, kantoor Amsterdam staat doorgeschakeld en tis een gekkenhuis
Ik krijg zelfs boze telefoontjes dat de baas in A'dam verkeerd geparkeerd staatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Whoeiiiiiiii
Hier al 2 boze mensen aan mijn bureau, echt maandagdinsdagochtend
Neuh, lekker spontaan zo.quote:
Slaapkopquote:
Heb jij een roze ochtendjasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:
En ik dacht vanmorgen ook toen ik in de bus zat en een halte verder mijn stomme stinkende zeurende collega in zag stappen WTF ( zij heeft op maandagochtend vrij ) maar toen besefte ik dat het dinsdag was![]()
En ja ja, ik was vanmorgen om 6.45 op.
God knows why, but I tried![]()
Sta je in je roze ochtendjas op je balkon lief te klessebessen tegen je vogel, terwijl dr twee hypere hondjes om je heen springen om je het vogelvoer uit de klauwen te maaien![]()
En dan duikt dr een uitgehongerde pup het hok in om je met zorg samengestelde survivalpakket voor je vogel in 1 hap leeg te snaaien![]()
Kun je weer een nieuw mengsel gaan maken.
Om vervolgens nog maar net met je blote voeten de drol die de pup heel trots midden op het balkon gedraaid heeft te kunnen ontwijken![]()
Tis echt zo niet mijn tijd van de dag, die vroege ochtend
Ja die heb ik al honderdduuzend jaar en die gebruik ik nu voor t eerstquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die heb ik al honderdduuzend jaar en die gebruik ik nu voor t eerst
Normaal hoef ik s morgens niet in alle vroegte al op het balkon te zijn, dus heb ik die badjas nergens voor nodigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
geef het nou ooohooop
![]()
Moet bekennen dat ik ook nog steeds een uur nodig heb om bij te komen van vroeg opstaan
Hier zijn we bezig met een calamiteiten-oefening (Haarlem staat zogenaamd onder water) maar degene bij de klant die opdracht tot uitwijken naar de alternatieve locatie moet geven is niet bereikbaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Whoeiiiiiiii
At ease, soldier, ze is 13quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hier zijn we bezig met een calamiteiten-oefening (Haarlem staat zogenaamd onder water) maar degene bij de klant die opdracht tot uitwijken naar de alternatieve locatie moet geven is niet bereikbaar.
De cake was lekker, maar die rooie ook(ze is toch wel oud genoeg om dat te vinden toch?)
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Whoeiiiiiiii
quote:
Die kreeg ik net van dthquote:LAAT DE DIEREN NIET STRANDEN IN HET ZICHT VAN DE HAVEN
Lieve Donateurs en alle anderen die het goed met onze dieren en ons voorhebben.
Het wordt moeilijk om deze tekst te schrijven want het gaat slecht. De buren hebben nu via hun advocaat aangekondigd voor de Stichting Dierenthuis het faillissement aan te zullen vragen indien de dieren van de stichting op 1 oktober nog in het huidige pand aanwezig zijn en de dwangsom niet betaald kan worden. Het heeft weinig zin om verder woorden te besteden aan die buren. Nòg een rechtszaak in hoger beroep is ook geen reële optie meer. Onze energie kunnen we beter gebruiken voor het enige wat we nog wel kunnen en ook moeten doen om de dieren te redden. Met ons allen het (bijna)onmogelijke toch voor elkaar krijgen. Voor 1 oktober alle bewonertjes uit het huidige pand verhuisd hebben naar het ons toegewezen terrein in Almere.
Weliswaar komen we eerst in een noodbehuizing maar het is niet anders. Het wordt een race tegen de klok. De vergunningsaanvragen liggen klaar bij de gemeente Almere en er is al bevestigd dat het in orde is. De uiteindelijke vergunningen zullen pas midden 2011 afgegeven kunnen worden. Dat zou geen probleem zijn geweest wanneer we de hele verhuizing normaal uit hadden kunnen voeren met een afronddatum in het najaar van 2011. Maar die tijd krijgen we dus niet.
Almere is ons tot op heden goed gezind geweest en heeft laten zien een moderne gemeente te zijn waarin ook hulpbehoevende dieren een eigen plaats krijgen. We zullen echter nog meer van ze moeten vragen vanwege de uitzonderlijke omstandigheden waarin we met onze dieren nu verkeren en wel: `Vriendelijk aandringen op de nodige spoed met betrekking tot de afwikkeling van onze aanvragen`.
Alleen zo kunnen we de evacuatie want zo mag u het onder de huidige omstandigheden noemen van de dieren op tijd uitvoeren en daarmee hun leven én dat van de Stichting zeker stellen. Als dat niet lukt is alles voor niets geweest we moeten er niet aan denken!!
Wij: Het bestuurde beheerders en alle vrijwilligers van Dierenthuis doen natuurlijk wat we kunnen. Afgelopen woensdag 19 mei is de nieuwe gemeenteraad van Almere geïnstalleerd en natuurlijk zijn we inmiddels al weer met Almere in gesprek gegaan. Bovenstaande tekst geeft duidelijk aan dat het er in de komende maanden echt op aan gaat komen.
Mogen we u onze donateurs en andere sympathisanten daarom met klem vragen ons juist nu niet in de steek te laten en vooral donateur te blijven? Door middel van het sturen van een mail aan de gemeente Almere (en dan met name de Wethoudster: Mw. B. Steunenberg/CDA) waarin u o.a. aangeeft Dierenthuis een warm hart toe te dragen kunt u meehelpen om de vergunningen op tijd rond te krijgen. We hebben twee e-mailadressen van wethouders in Almere voor u kunnen vindenbsteunenberg@almere.nl en adriduivesteijn@almere.nl Help ons en stuur hen uw persoonlijke mail!
We moeten dit samen kunnen! Dierenthuis is nodig in Nederland.
Namens Anton en Kees en al hun mede dieren alvast enorm bedankt.
TEAM DIERENTHUIS NAAR ALMERE.
LAAT DE DIEREN NIET STRANDEN IN HET ZICHT VAN DE HAVEN
Serieus?quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Serieus?Als je 23 had gezegd had ik het ook geloofd
Ok, dat was misschien wishfull thinking maar 13... in mijn tijd zagen meiden van 13 er heel anders uit (namelijk als jongetjes van 13).quote:
Mail names de groep dacht ik idd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ok, dat was misschien wishfull thinking maar 13... in mijn tijd zagen meiden van 13 er heel anders uit (namelijk als jongetjes van 13).
@DTH: ik ga in ieder qeval zelf een mailtje sturen aan die wethouders, dat lijkt me toch persoonlijker dan iedereen dezelfde mail. Of bedoelde je een mail namens de groep Q.? Ook ga ik m'n kennissen en vrienden weer eens lastig vallen hiermee. Als de enige oplossing is dat voor oktober alles over moet, dan moet het maar.
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=756quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mail names de groep dacht ik idd.
DTH had een lijstje toen met partijen die we moesten mailen. Dion graus stond erin, en ook nog iemand van de SP e.d. Kan dat lijstje met mail adressen nergens meer vinden alleen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=756
b.vham@tweedekamer.nl (D66)
t.dibi@tweedekamer.nl (Groenlinks)
H.Waalkens@tweedekamer.nl (PvdA)
Partij voor de dieren (site)
d.graus@tweedekamer.nl (PVV)
KvanVelzen@sp.nl of k.vvelzen@tweedekamer.nl (SP)
J.Snijder@tweedekamer.nl (VVD)
Oh is dat die dag dat iedereen met een handdoek om moet lopen?quote:
Of zoals soms in de sauna dat ze met die handdoeken gaan staan wapperen, hoe heet dat ook weer? Greys, kom er eens in?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh is dat die dag dat iedereen met een handdoek om moet lopen?
En dat ze elkaar allemaal in elkaar gaan slappen met die dingen???
Gelukkige Handdoekdag! Vandaag, 25 mei, is de jaarlijkse Towel Day, een feestdag ter ere van de Britse schrijver Douglas Adams die in 2001 overleed. Wereldwijd herdenken vele fans hem door rond te lopen met een handdoek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh is dat die dag dat iedereen met een handdoek om moet lopen?
En dat ze elkaar allemaal in elkaar gaan slappen met die dingen???
Ik weet waar m'n handdoek is, dat lijkt me wel voldoendequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkige Handdoekdag! Vandaag, 25 mei, is de jaarlijkse Towel Day, een feestdag ter ere van de Britse schrijver Douglas Adams die in 2001 overleed. Wereldwijd herdenken vele fans hem door rond te lopen met een handdoek.
Ik ga het maar even googlen, heb je nou gewoon een handdoek bij of loop je met een handdoek omquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkige Handdoekdag! Vandaag, 25 mei, is de jaarlijkse Towel Day, een feestdag ter ere van de Britse schrijver Douglas Adams die in 2001 overleed. Wereldwijd herdenken vele fans hem door rond te lopen met een handdoek.
3 december???quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
Baloe trekt ontzettend met zijn beide poten. Tijdens het water drinken wisselt hij telkens van poot. +- 3 dec staan ze op de vloer en dan stapt hij over zeg maar.
Helaas, dit kan wel voor de Stadsschouwburg, vaste zitplaatsen, maar niet voor de Oosterpoort, vrije zit/staplaatsen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In geval van nood kan je duplokaarten laten uitdraaien door de kassa.
Kost je een paar euro extra, maar dan kan je er in elk geval heen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:42 schreef Pagan het volgende:
Ik vind vroeg opstaan een ramp, ben echt geen ochtendmens. Ik werd wel eens om tien uur op kantoor wakker, bleek ik toch echt te zijn opgestaan, aan het werk te zijn gegaan en me met succes te hebben voorgedaan als werknemer.
Nog net op het nippertje goedemorgenquote:
dat heb ik ook wel eens, en na een tijdje wordt je dan wakker, en hoor je zachtjes dat gepiep op de achtergrond, en naarmate je wakkerder wordt lijkt dat rare gepiep harder te worden, tot je ineens doorhebt dat dat je wekker isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe dat elke dag.
Ik slaap soms ook rustig 2 uur lang door de wekker heen.
En de wekker staat IN mijn bed naast mn kop, want anders kan ik niet zien hoe laat het is.
En het ergste is, Chico slaapt vaak met zijn kop op de wekker, die slaapt ook rustig door als dat ding tettert
Ja dat dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens, en na een tijdje wordt je dan wakker, en hoor je zachtjes dat gepiep op de achtergrond, en naarmate je wakkerder wordt lijkt dat rare gepiep harder te worden, tot je ineens doorhebt dat dat je wekker is![]()
Nou ik denk elke dag wel tot 9 juni toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:55 schreef Qwea het volgende:
komt er eigk vandaag ofzo nog iets op tv over de verkiezingen. Debatten dan he.
Als ik heel vroeg op moet dan slaap ik de hele nacht niet omdat ik zo bang ben dat ik door de wekker slaapquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:08 schreef Pagan het volgende:
Ik slaap lichter/slecht als ik weet dat de wekker is gezet. Vaak ben ik (veel) eerder wakker als de wekker.![]()
Zonder wekker slaap ik kwalitatief meestal veel beter.
Succes alvastquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:17 schreef Lau. het volgende:
Ik heb om 3 uur een sollicitatie-gesprek voor een stageplaats voor volgend jaar... Spannend...
Oeh heel veel succesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:17 schreef Lau. het volgende:
Ik heb om 3 uur een sollicitatie-gesprek voor een stageplaats voor volgend jaar... Spannend...
ik heb de mijne alquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:17 schreef Lau. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:36 schreef Qwea het volgende:
bij onze ook niet. Maar ik ga naar een andere school en heb mijn stageplek niet op de lijst genoemd
Succes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:17 schreef Lau. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:42 schreef Pagan het volgende:
Ik vind vroeg opstaan een ramp, ben echt geen ochtendmens. Ik werd wel eens om tien uur op kantoor wakker, bleek ik toch echt te zijn opgestaan, aan het werk te zijn gegaan en me met succes te hebben voorgedaan als werknemer.
Hmm ik word vervelend van het feit dat ik er nergens door kom.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Het is vandaag echt weer zo een dag dat er alleen maar hele vervelende mensen bellen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Het is vandaag echt weer zo een dag dat er alleen maar hele vervelende mensen bellen
jullie hebben elkaar aan de telefoon?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ik word vervelend van het feit dat ik er nergens door kom.
Whehehehehe nou als je hier zit te bellen zou dat heel goed kunnen, ik kan echt maar de helft van de binnenkomende gesprekken aannemen en ik duw ze weg uit de wacht als ik uit moet bellen en geen lijn vrij hebquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ik word vervelend van het feit dat ik er nergens door kom.
Haha nee zit te bellen over een afspraak over een soll gesprek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe nou als je hier zit te bellen zou dat heel goed kunnen, ik kan echt maar de helft van de binnenkomende gesprekken aannemen en ik duw ze weg uit de wacht als ik uit moet bellen en geen lijn vrij heb
Hmm gezellig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
En ondertussen weten de dames hier echt al twee weken lang elke dag urenlang over uggs te lullen, ik vind het een gave
Ik snap überhaupt niet wat een mens met 9 paar van die dingen moet en waarom je daar ook de hele zomer op moet lopen, maar hey , ik ben heul niet hip natuurlijkquote:
Get nee, die dingen toch alweer uit?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet wat een mens met 9 paar van die dingen moet en waarom je daar ook de hele zomer op moet lopen, maar hey , ik ben heul niet hip natuurlijk
Nou dr lult dr hier maar een over dr kleinzoon die niet eens dr kleinzoon is, maar aangezien niemand er ooit op in gaat is ze er geloof ik maar over opgehouden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Get nee, die dingen toch alweer uit?
Mja heb ze nooit gehad dus kan er niet over meepraten
Het is minder erg dan geklets over kids joh.
[img] http://www.ass em.nl/schoenen-laarzen-slippers-tassen/images/groot/1710.54.10.jpg[/img]quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Ff serieus:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch echt net sloffen????
Ik had m al gefixed, thnx my lovequote:
Whehehehe ja sloffen dusquote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
stijltip voor bij de uggs...
[ afbeelding ]
Nou dan moet dr al iemand ingebroken hebben in zn hok heurquote:
Dan weet je weer waar je het voor doet hé! http://i.fokzine.net/s/puh.gifquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Crisis hier, kantoor Amsterdam staat doorgeschakeld en tis een gekkenhuis
Wel een goede manier om te kijken of hij zelf al kan eten maar als alles er onaangeroerd staat moet je toch overwegen voor morgen iets anders te verzinnen. Van één dagje vasten zal ie niet doodgaan maar leuk is anders.quote:
Sterker nog die heb ik in mijn handen gehad en toen dacht ik..die kun je nooit buiten aan..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Ff serieus:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch echt net sloffen????
vast welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan moet dr al iemand ingebroken hebben in zn hok heur![]()
Nee ik doe geen Greys, ik blijf gewoon kalm en koel.
Het gaat vast helemaal goed met Hansje.
Zwabber, ga je nog iets leuks doen vandaag?
geen ideequote:Wat ga je eten?
nope, zal deze week vast wel lukken thoughquote:Had je de bapaobloem al geprobeerd????
tuurlijkquote:Hou je nog van me?
Hij kan het wel hoor, hij kan ook drinken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wel een goede manier om te kijken of hij zelf al kan eten maar als alles er onaangeroerd staat moet je toch overwegen voor morgen iets anders te verzinnen. Van één dagje vasten zal ie niet doodgaan maar leuk is anders.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vast wel![]()
[..]
geen idee
[..]
nope, zal deze week vast wel lukken though![]()
[..]
tuurlijk
feederquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kan het wel hoor, hij kan ook drinken.
Maar het is veel leuker en makkelijker om gewoon met je muil open te gaan zitten wachten tot iemand er iets in douwt toch?
Ja dat zei ik dus ook meteen, daar kun je niet mee naar buiten, 1 modderspatje en heel je dure sloffen zijn naar de kloten!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sterker nog die heb ik in mijn handen gehad en toen dacht ik..die kun je nooit buiten aan..
Ja, ik ga ook zelf mailen, ben niet zo'n voorstander van voorgekauwde mail.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
@DTH: ik ga in ieder qeval zelf een mailtje sturen aan die wethouders, dat lijkt me toch persoonlijker dan iedereen dezelfde mail. Of bedoelde je een mail namens de groep Q.? Ook ga ik m'n kennissen en vrienden weer eens lastig vallen hiermee. Als de enige oplossing is dat voor oktober alles over moet, dan moet het maar.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik zal een pasfoto van je met een hangslotje aan het hek vastmaken
Maar dat zijn sloffen, zag ze laatst in een advertentie in de Seasons!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dr lult dr hier maar een over dr kleinzoon die niet eens dr kleinzoon is, maar aangezien niemand er ooit op in gaat is ze er geloof ik maar over opgehouden.
Geen idee, ik luister nooit als ze praat![]()
Die uggs zijn bijna nog erger, want die dames verwachten ook nog overal commentaar bij en zo.
Ik zei laatst dat het nieuwste paar net sloffen waren, nou, ik ben drie dagen als een paria behandeld![]()
Maar het zijn verdikkeme echt net sloffen
Vuvuzelaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog een hip idee voor m'n UI, de zonnebril is leuk, maar hij mist nog iets
Ja je hebt ze zelfs als slippers, met een schapenbonten kruisbandquote:
Die in Seasons waren toch niet van UGG of ook?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja je hebt ze zelfs als slippers, met een schapenbonten kruisband
Nee die slippers waren van Uggs, maar misschien was het reclame in een ander tijdschrift.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die in Seasons waren toch niet van UGG of ook?
Dacht dat die van een ander Australisch merk waren.
Als dat echt nodig is en jullie of jij gaan dat écht doen.. ben ik er bij!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
wie gaat er mee zichzelf vastketenen op 1 oktober?
ohja, dat was ik al v an plan, maar vergat het steedsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:44 schreef JJH het volgende:
Het lijkt op wat anders?![]()
Kun jij trouwens dat gele op dat taxibordje oranje maken?
Ik mag nooit meer slippers aanquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef Strega het volgende:
Man, ben ik blij!
Pagan heeft net met de Oosterpoort gebeld, op tijd komen, ID en betalingsbewijs(dit kon ik gelukkig wel vinden), mee. Dan draaien ze 2 duplicaat kaarten uit!![]()
![]()
![]()
Dus donderdag avond naar Boudewijn de Groot en gelukkig geen 56 euro doorgetrokken!
(Is toch weer een halve UGG)
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik mag nooit meer slippers aan![]()
En ik zulke leuke.
ja, ik heb ze gewoon te goed opgeborgen, had ze al in november besteld.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws
![]()
Wedden dat ze ook boven water komen voor die tijd???
Die vind je nog wel voor morgenavond denk ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Strega het volgende:
[..]
ja, ik heb ze gewoon te goed opgeborgen, had ze al in november besteld.
Toe feestdagen en daarna ziekenhuis.
Waarschijnlijk binnenkort zo'n AHA erlebnis
Ja, maat 38 idd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In maat 38???
Ik heb ook hele hele fijne birkenstocks maar die zijn echt wel erg versleten ondertussen , en de nepperds lopen niet zo lekker
Joh ik loop je maar te dollen hoor, maar tis wel keilief van jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maat 38 idd.
Ik ga van de week ze wel even opzoeken, en op de foto zetten. PM je de foto's wel even.
Eén paar is roze/donker roze met edelsteentjes en witte leren met turqoisen stenen. En nog een heel stel.
De meeste zijn in nieuwstaat, omdat het lopen toen al moeizaam was.
Ik stuur ze je dan met liefde toe! Liever dat iemand er op rondloopt als dat ik ze over jaren in de zak van Max stop!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef Strega het volgende:
Man, ben ik blij!
Pagan heeft net met de Oosterpoort gebeld, op tijd komen, ID en betalingsbewijs(dit kon ik gelukkig wel vinden), mee. Dan draaien ze 2 duplicaat kaarten uit!![]()
![]()
![]()
Dus donderdag avond naar Boudewijn de Groot en gelukkig geen 56 euro doorgetrokken!
(Is toch weer een halve UGG)
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Hier draait echt alles de soep in geloof ik
soepquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Hier draait echt alles de soep in geloof ik
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
maakt mij niet uit, hij's toch maar 9 kB![]()
ik host ze bijna allemaal "zelf", admiraal_anaal z'n elmo kostte me 2 Gig aan bandbreedte in drie weken, heb er nu speciaal een tweede photobucket account voor
quote:
Ik heb allmaal van die babyrammeldingen gekocht voor Hans, volgens mij zou Nappie die ook wel cool vindenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon heeft net een snoer en een geodriehoek van tafel gesmeten, en hij sleurt nu met m'n sleutelbos, maar dies nog een beetje zwaar voor em
Oh das kut zeg, kon je niet je fiets ergens laten staan en de bus pakken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef Lau. het volgende:
Ja hoor, heb ik weer... band lek op weg naar sollicitatie... laatste stukje maar gefietst met lekke band, sollicitatie stelde weinig voor, misschien in totaal 10 minuten binnen geweest, hoor volgende week of ik ben aangenomen voor stage... terugweg gelopen op mijn niet zo comfortabele haklaarsjes, auw, die doe ik voorlopig ook niet meer aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |