quote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn dierenfoto´s kunnen niet tippen aan die van Barbaaf, maar ik wil wel nog ff laten zien dat Sjon die vogels maar vond stinken![]()
[ afbeelding ]
Nou, als t al niet voor de honden is, dan wel voor mn eigen spullen hoor, grote fles water onderin, cake onderin, mijn tas er aan, twee honden er in, en op t terras kan ik alle honden er aan vast klikken, helemaal topquote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef Ml-etje het volgende:jullie hadden genoeg bekijks
handig dat wagentje
Whehehehehehe ja daar moest ik wel om lachen, ik had best een paar goede gelukte van die gave coole kever die zomaar uit de lucht kwam vallen hequote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die van jou mag er anders ook zijn, en je visjes.
En over die kever zal ik 't maar niet hebben, sta ik daar met m'n mooie macro lens:
[ afbeelding ]
't resultaat was bedroevendmaar gelukkig heb jij dit juweeltje gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als t al niet voor de honden is, dan wel voor mn eigen spullen hoor, grote fles water onderin, cake onderin, mijn tas er aan, twee honden er in, en op t terras kan ik alle honden er aan vast klikken, helemaal top
100 2.8 ?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die van jou mag er anders ook zijn, en je visjes.
En over die kever zal ik 't maar niet hebben, sta ik daar met m'n mooie macro lens:
[ afbeelding ]
't resultaat was bedroevendmaar gelukkig heb jij dit juweeltje gemaakt:
[ afbeelding ]
Hoe wast bowlen dan en heb je foto´s?quote:
Ik ben nuchterquote:
Yep. Scherptediepte van niks op die afstandquote:
echt? zelfs die ene cm die je nodig hebt voor die kever krijg je er niet mee?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yep. Scherptediepte van niks op die afstand![]()
oh-oh: Karel is die langharige chiwallie toch? Om een vage reden heb ik die ook nergens op staanWel heb ik nog een andere die je misschien leuk vindt upgeload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |