Die van mij ook nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:06 schreef nokwanda het volgende:
Hier een poging gewaagd met Orijen voor de katjes. We kregen gister een proefzakje en ik wilde het wel proberen omdat ik had gehoord dat het zo gezond was. Maar ze vinden het niet lekker
Alleen durf ik het niet te bestellen. Aan een kleine zak hebben we heeelemaal niks met zoveel katten. Ik kreeg vandeweek een zakje orijen van 400 gram en dat was genoeg voor 2,5 maaltijd om uit te proberen. Maar ik moet ook niet teveel gaan proberen en zo, want dat is ook niet zo tof voor de gevoelige darmpjes. RC vinden ze wel lekker, maar het is echt superduur. En het is tegelijk ook niet het beste qua samenstelling. Dus ik sta in dubio. Maak ik dezelfde fout als bij de Sanabelle: koop een grote verpakking en blijken ze het niet geweldig te vindenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Die van mij ook niet![]()
Deze vinden ze wel heel erg lekker: http://www.catanddogshop.nl/index.php?item=porta-21-feline-finest-sensible-graanvrij-2-kg&action=article&group_id=20000121&aid=2287&lang=NL
De blikjes van porta 21 vinden ze ook helemaal het einde, die krijgen ze heel soms en ik heb er meestal één in huis voor als ik per ongeluk eens vergeten ben om vlees uit de vriezer te halen
Nogal ja. Nou zit ik ook ondertussen een film te kijken, en Puk lag naast me op de bank dus dan gaat laptoppen ook wat lastiger XDquote:
True, lekker he als ze bij je liggenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nogal ja. Nou zit ik ook ondertussen een film te kijken, en Puk lag naast me op de bank dus dan gaat laptoppen ook wat lastiger XD
Haha, ja, heerlijk.quote:
Ik heb de site opgeslagen en ik denk dat ik het ga proberen met 2 kg. Ga ik dinsdag even bestellen of zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:25 schreef senesta het volgende:
Ze hebben zakken van 2 kilo, van 10 kilo en van 23 kilo.
Ik zou gewoon eerst 2 kilo bestellen als je echt zoekende bent
Ahwwquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef nokwanda het volgende:
Leuk is dat he, die ontwikkelingen met de beestjes. Hier ook nog steeds. Merlijn durft heel veel niet. Maar gister zaten we de hele dag boven en dan komt ie opeens buiten en kijkt zelfs door het gaas over het balkon. de dappere
En vanochtend hadden we alle 8 katten tegelijk op het balkon zonder een kwaaie mauw
Oh, dan krijg ik BALLE in m'n buik, van die........quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik mag em geen vieze woorden leren, hij lijkt al zo'n enge kinderlokker met z'n "kusjekusjekusjekusje" wat hij bijna sist / fluistert![]()
"psst he, kusjekusjekusje?", zo iets
quote:
Hij blijft geniaal!quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:32 schreef Pagan het volgende:
*plak*
Goedemorgen allemaal.
1-0 voor de stier!
Aparicio lijdt een griezelige fuck
Dit is uit het Spaans vertaald door Google, erg grappig om te lezen wat Google er van maakt.
Linkje is gefixed voor zolang het duurt.quote:
Mijn god, wat een vertaling/taalgebruikquote:
Duss.... hij veel pijn hebben zal volgens dokters zij zeggen!quote:Aparicio had zijn voet verloor bij een moment van de slacht als een kruk, en proberen om op te staan, de stier ging achter hem aan, sloeg hem recht in de nek, steekt boven de uitloop en piercing moer en uit de mond.
Ohjeequote:
Haha ja daarom, ik ben er maar uitgegaanquote:Op zondag 23 mei 2010 16:52 schreef Lau. het volgende:
Ja 't is wel heel mooi weer, maar als je niet uitkijkt verbrand je snel...
\quote:Op zondag 23 mei 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Q, leuk dat je het topic hebt geopend voor de mooiste F&F foto's!
oohj ja da ben ikdus heel erggquote:Op zondag 23 mei 2010 16:52 schreef Lau. het volgende:
Ja 't is wel heel mooi weer, maar als je niet uitkijkt verbrand je snel...
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:45 schreef Qwea het volgende:
Jezusm jogens. Ikheb de helemiddag met vriendj op het terras gezeten. en toenop os bllkon en daarna bij rbienden in de tuin. En toen moestv ik eten bj mijnns schoonoudersa. Geen succes.2happen chineesx gehad. Toen moest ik bija ov3r mn nek.
Ik gaf afkocken!
pretttty muxhr± vet verbarand zie ik net!quote:
quote:
boeiequote:Op zondag 23 mei 2010 19:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Slechttt. Insmeren he, volgende keer!
![]()
Hey liefjequote:
is op het laatste moment niet doorgegaan, was ineens erg moequote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey liefje![]()
Hoe was je kater vandaag???
En hoe was het gisteravond waar je die ging kweken???
Vandaag gemaakt?quote:
Het scheelt niet veel als je de grootste verpakking haalt. Maar we hebben hier een dierenwinkel die je korting geeft bij grote afname en dan is het wel goedkoper.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Nok volgens mij is Orijen nog veel duurder dan RC hoor.
Mijn honden vinden het veel te lekker dus ik koop t ook niet meer, want tis zo op
Geweldig!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel als je de grootste verpakking haalt. Maar we hebben hier een dierenwinkel die je korting geeft bij grote afname en dan is het wel goedkoper.
Maar ik heb nu een proefzakje besteld van wat Senes gebruikt. We zullen zien wat ze lekker vinden. Als ze het lekker vinden kan ik daarvan wel een 23 kg zak bestellen en dat zou echt stukken goedkoper zijn dan zowel RC als Orijen.
Hoe was de dag vandaag in Amersfoort? Wij zijn heel vroeg naar Apeldoorn gegaan en naar de Apenheul. Daarna, na het middagdutje, naar Draakje en mini-draakje. Die is live nog mooier dan o de foto. Prachtig kalm tevreden kind met heldere ogen. En Draakje is een mooie mamma en Drakemans is een scheet van een paps
Hé gelukkig, ik had er laatst over gedroomd en dat blijft dan zo hangen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaa, Draakje kan weer eten. Heerlijk toch. Kan me nauwelijks voorstellen hoe dat moet zijn, zolang niet te kunnen eten. Nu kan ze tenminste aansterken.
Natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé gelukkig, ik had er laatst over gedroomd en dat blijft dan zo hangen.
Mooi kindje zeker, ook al op de foto.![]()
Veel het schilderij in goede smaak?
Oeh was ze niet erg mager?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaa, Draakje kan weer eten. Heerlijk toch. Kan me nauwelijks voorstellen hoe dat moet zijn, zolang niet te kunnen eten. Nu kan ze tenminste aansterken.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is alleen maar een dikke supersoaker, meer hebben ze nog niet gepost
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:Nee ik ben ze nu pas aan het uploaden hoor, denk niet dat ik nog wat ga posten, ben bekaf
Yepquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn dierenfoto´s kunnen niet tippen aan die van Barbaaf, maar ik wil wel nog ff laten zien dat Sjon die vogels maar vond stinken![]()
[ afbeelding ]
Nou, als t al niet voor de honden is, dan wel voor mn eigen spullen hoor, grote fles water onderin, cake onderin, mijn tas er aan, twee honden er in, en op t terras kan ik alle honden er aan vast klikken, helemaal topquote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef Ml-etje het volgende:jullie hadden genoeg bekijks
handig dat wagentje
Whehehehehehe ja daar moest ik wel om lachen, ik had best een paar goede gelukte van die gave coole kever die zomaar uit de lucht kwam vallen hequote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die van jou mag er anders ook zijn, en je visjes.
En over die kever zal ik 't maar niet hebben, sta ik daar met m'n mooie macro lens:
[ afbeelding ]
't resultaat was bedroevendmaar gelukkig heb jij dit juweeltje gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als t al niet voor de honden is, dan wel voor mn eigen spullen hoor, grote fles water onderin, cake onderin, mijn tas er aan, twee honden er in, en op t terras kan ik alle honden er aan vast klikken, helemaal top
100 2.8 ?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die van jou mag er anders ook zijn, en je visjes.
En over die kever zal ik 't maar niet hebben, sta ik daar met m'n mooie macro lens:
[ afbeelding ]
't resultaat was bedroevendmaar gelukkig heb jij dit juweeltje gemaakt:
[ afbeelding ]
Hoe wast bowlen dan en heb je foto´s?quote:
Ik ben nuchterquote:
Yep. Scherptediepte van niks op die afstandquote:
echt? zelfs die ene cm die je nodig hebt voor die kever krijg je er niet mee?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yep. Scherptediepte van niks op die afstand![]()
oh-oh: Karel is die langharige chiwallie toch? Om een vage reden heb ik die ook nergens op staanWel heb ik nog een andere die je misschien leuk vindt upgeload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |