quote:Op zondag 23 mei 2010 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben nuchter
Anyway... nee idd insmeren volgende keer. je ziet wel waar mn t-shirt heeft gezeten, maar echt verbrand ben ik niet. Dacht eerst van wel maar het valt wel mee.
Ene cm? Dat is de hand van een volwassen man!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
echt? zelfs die ene cm die je nodig hebt voor die kever krijg je er niet mee?
Nou dan kun je lang zoeken, geen enkel bewijs van dat ie mee wasquote:
ja maar je hoeft toch niet die hele hand scherp in beeld te hebbenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef Barbaaf het volgende:
Helemaal de wrattenzwijntjes overgeslagen
[ afbeelding ]
[..]
Ene cm? Dat is de hand van een volwassen man!
speciaal voor jou: 1 cm scherptediepte
[ afbeelding ]
Als de ogen nou nog scherp waren![]()
oh-oh: Wandel en slaap ze
Ik heb een scanner, al heb ik die in geen jaren gebruikt. Ik hoop dat ik ergens nog drivers kan vinden maar ik verzin er wel wat op, vanavond ga ik er alleen niet meer aan beginnen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, nog 1 ding, Barbaaf, jij hebt vast wel thuis een scanner he?
Kun jij die foto scannen voor Maes en zo en ook uppen?
Want ik heb A geen scanner en B de foto ligt nog onder in de buggy en die ligt nog achter in de auto![]()
![]()
Mn koelkastmagneet hangt wel al op
Whehehehehe, maar tis in t zuiden ook heeeeeeeel erg mooi hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh![]()
Wat een weerrrHet is hier gewoon al hartstikke warm nu! Eindelijk heeft het westen eens het mooie weer, en niet altijd het zuiden of oosten
![]()
Wind komt uit het Noorden, soms ruik je het Wad erin. Komt dus vanzelf jouw kant op.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh waaide het maar wat hier![]()
Ik ga nog es ff met Hans kletsen![]()
Hij kwam me al achterna naar binnen net
He shitquote:Op maandag 24 mei 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe, maar tis in t zuiden ook heeeeeeeel erg mooi hoor
Haha ja precies XD Doe ik ook, maar tis al wel lekker hier, klein beetje wind. ^^quote:Op maandag 24 mei 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ff wachten tot de zon weg is op mijn balkon, dan kan ik pas buiten gaan zitten, niet te doen nu![]()
Zo leuk , ik had vier bungels bij de boodschappen, van die voetbalpoppetjessleutelhangerdingen.
De honden zijn er helemaal debiel mee![]()
Sjon Bil en Kees spelen steeds pik de bungel, en ik zie zelfs Karel af en toe voorbij sneaken met een bungel in zn bakkes
Goh, wat gekquote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie alleen dat sommige bungels al een paar van hun bungelende ledematen missen
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
*kruipt even snel achter de pc van z'n vader om fok te checken*
*ziet dat firefox al open staat*
*ziet dat op de een of andere manier mijn vader er in is geslaagd om 48 identieke tabbladen in firefox open te laten staan*
en hai
jawel hoor, maar dan moet ik weer helemaal naar beneden lopenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom is mijn grote vraag
![]()
Hejje je eigen pc niet mee naar je pa dan???
Hai mop
Ja dat ja !quote:Op maandag 24 mei 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
oh en "waarom" ?
nou 50% omdat hij er niet mee om kan gaan, 30% omdat hij blijft klikken op dingen, en ongeveer 20% onverklaarbare wonderen
tenminste ik neem aan dat je bedoelt waarom 48 tabbladen in firefox
LOLquote:Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
*kruipt even snel achter de pc van z'n vader om fok te checken*
*ziet dat firefox al open staat*
*ziet dat op de een of andere manier mijn vader er in is geslaagd om 48 identieke tabbladen in firefox open te laten staan*
en hai
Ohja, herkenbaarquote:Op maandag 24 mei 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
oh en "waarom" ?
nou 50% omdat hij er niet mee om kan gaan, 30% omdat hij blijft klikken op dingen, en ongeveer 20% onverklaarbare wonderen
tenminste ik neem aan dat je bedoelt waarom 48 tabbladen in firefox
bijna, nog 1 examen over een paar wekenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat ja !
![]()
Zeg, hoe gaat t eigenlijk met school nu, ben je klaar en heb je alles gehaald?
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijna, nog 1 examen over een paar weken
natuurkunde![]()
oftewel, wiskunde, maar dan makkelijker
uhuh, ljkt me leuk om daadwerkelijk iets nuttigs te lerenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou jij liever dan ik, maar je gaat wel lekker he![]()
En dan in september aan de bak, heb je er zin in???
Het is hier nu zo heet dat ik niet met blote voeten het balkon op kan
nomnomnomquote:Op maandag 24 mei 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Hans riep me net, hij had honger.
Dus ik ff speciaal papje voor hem maken van vogelvoer ( gedroogde insecten en zo ) , brood, aardbeien en yoghurt. Hij vrat het zo van de vork
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:13 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Hans, uit Strega's achtertuin.
Mmmm dat klinkt een beetje als Ti-Pan kip, lekker.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
vnaaf is vroeg eten, en we hebben chinees besteld
na een lekkere loempia nu iets aan het eten wat je blijkbaar uitspreekt als "djiljun kai lau"
kip met pepertjes paprika champignons tauge en zoetzure saus en nog wat groentetroep
maar mijn vader besteld het al jaren daar, ook al staat het niet op de kaart dus ik heb geen idee hoe je het schrijft
wel lekker
oeh las ook lekkerquote:Op maandag 24 mei 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja godver, dank je, nu heb ik ook zin in chinees.
Maar ik ga gele kip maken.
Met cocos
Oh, trouwens dit was ikke.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mmmm dat klinkt een beetje als Ti-Pan kip, lekker.
Hier vanavond een biologisch entrecootje, lekkere sla, paddestoeltjes en nieuwe aardappeltjes.
Nee niet klinkt op, maar klinkt als (ik bedoel de beschrijving van het gerecht, niet de naam) vat u hem nog?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
ji jin kai lou ?'
ik heb echt geen idee hoe het heet
[..]
oeh las ook lekker![]()
*zegt hij, terwijl hij zijn pisang goreng rustig wegknabbelt
jupjup, ik snapquote:Op maandag 24 mei 2010 17:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee niet klinkt op, maar klinkt als (ik bedoel de beschrijving van het gerecht, niet de naam) vat u hem nog?
In geval van nood kan je duplokaarten laten uitdraaien door de kassa.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef Pagan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Donderdag speelt Boudewijn de Groot in de Oosterpoort. Uitverkocht. Wij hebben kaarten.
Maar waar zijn die in hemelsnaam?![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Gordon gaat natuurlijk weer veel te hard uit zijn stekkertje![]()
Ik snap best dat hij pissed is en ik had ook liever gezien dat Kelvin er nu uit ging, maar de finale hadden ze toch niet gehaald, die Boyz van hem.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hoe was de bruiloft en hoe waren de logees en zijn de katten alweer thuis en hoe gaat het nu met Rossi?quote:
Met rozen snoeien ben je echt te laat.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:16 schreef Greys het volgende:Trouwens allen!
Hier vanmiddag enorm Flora bezig geweest
Alle balkonbakken aan de straatkant weer gevuld met nieuwe hanggerania. Ziet er weer gezellig en Oostenrijks uitVerder overige bakken nog gevuld met gezellige Spaanse margrietjes.
De grote tuinbak aan de straatkant weer opgevuld, sommige (vaste) planten hadden toch de strenge winter met al die sneeuw niet overleefd. De heg onder het raam is geknipt, alles ziet er weer keurig en fleurig uit.
Van de week de gehele achtertuin nog, dat wordt me een klus![]()
Het onkruid schiet werkelijk de hoogte in, de rozen staan nu een meter of drie hoog en breed (
) en alles loopt veel te hard uit. Dus daar maar eens flink tegenaan van de week. Zal voor- en nafoto's maken
Was het een beetje gezellig?quote:
Die van mij zijn niet gesnoeid maar hebben wel knoppenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Met rozen snoeien ben je echt te laat.
Ik snoei de rozen (en ik heb er veel) altijd in februari/maart.
De mijne zitten nu allemaal dik in de knop, zowel de klim als de sta rozen.
Ga er morgen gelijk over bellen, of dat kan! Bedankt voor de tipquote:Op maandag 24 mei 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In geval van nood kan je duplokaarten laten uitdraaien door de kassa.
Kost je een paar euro extra, maar dan kan je er in elk geval heen
Ja daar was ik al bang voor, maar het moet toch. Dan maar geen rozen dit jaar, het kan niet anders.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Met rozen snoeien ben je echt te laat.
Ik snoei de rozen (en ik heb er veel) altijd in februari/maart.
De mijne zitten nu allemaal dik in de knop, zowel de klim als de sta rozen.
Ja, de mijne ook, de klimrozen snoei ik niet ieder jaar, haal alleen de waterloten enzo weg en geef in maart en juni rozenmest.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet gesnoeid maar hebben wel knoppen
De bruiloft was goed, heerlijk weer en het bruidspaar heeft genoten. Ik wil alleen nooit meer ceremoniemeester zijn. ik heb van de hele dag weinig meegekregen.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe was de bruiloft en hoe waren de logees en zijn de katten alweer thuis en hoe gaat het nu met Rossi?
Ja probeer zo veel mogelijk van die lange waterloten te snoeien, dan heb je kans dat de rest nog wel gaat bloeien.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor, maar het moet toch. Dan maar geen rozen dit jaar, het kan niet anders.
Ze groeien nu drie meter breed langs mijn hele achterraamEn veel te hoog zijn ze uitgeschoten ook. Dus dan maar in elk geval flink wat grote takken er af en kijken wat er overblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |