quote:Op zondag 23 mei 2010 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben nuchter
Anyway... nee idd insmeren volgende keer. je ziet wel waar mn t-shirt heeft gezeten, maar echt verbrand ben ik niet. Dacht eerst van wel maar het valt wel mee.
Ene cm? Dat is de hand van een volwassen man!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
echt? zelfs die ene cm die je nodig hebt voor die kever krijg je er niet mee?
Nou dan kun je lang zoeken, geen enkel bewijs van dat ie mee wasquote:
ja maar je hoeft toch niet die hele hand scherp in beeld te hebbenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:31 schreef Barbaaf het volgende:
Helemaal de wrattenzwijntjes overgeslagen
[ afbeelding ]
[..]
Ene cm? Dat is de hand van een volwassen man!
speciaal voor jou: 1 cm scherptediepte
[ afbeelding ]
Als de ogen nou nog scherp waren![]()
oh-oh: Wandel en slaap ze
Ik heb een scanner, al heb ik die in geen jaren gebruikt. Ik hoop dat ik ergens nog drivers kan vinden maar ik verzin er wel wat op, vanavond ga ik er alleen niet meer aan beginnen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, nog 1 ding, Barbaaf, jij hebt vast wel thuis een scanner he?
Kun jij die foto scannen voor Maes en zo en ook uppen?
Want ik heb A geen scanner en B de foto ligt nog onder in de buggy en die ligt nog achter in de auto![]()
![]()
Mn koelkastmagneet hangt wel al op
Whehehehehe, maar tis in t zuiden ook heeeeeeeel erg mooi hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh![]()
Wat een weerrrHet is hier gewoon al hartstikke warm nu! Eindelijk heeft het westen eens het mooie weer, en niet altijd het zuiden of oosten
![]()
Wind komt uit het Noorden, soms ruik je het Wad erin. Komt dus vanzelf jouw kant op.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh waaide het maar wat hier![]()
Ik ga nog es ff met Hans kletsen![]()
Hij kwam me al achterna naar binnen net
He shitquote:Op maandag 24 mei 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe, maar tis in t zuiden ook heeeeeeeel erg mooi hoor
Haha ja precies XD Doe ik ook, maar tis al wel lekker hier, klein beetje wind. ^^quote:Op maandag 24 mei 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ff wachten tot de zon weg is op mijn balkon, dan kan ik pas buiten gaan zitten, niet te doen nu![]()
Zo leuk , ik had vier bungels bij de boodschappen, van die voetbalpoppetjessleutelhangerdingen.
De honden zijn er helemaal debiel mee![]()
Sjon Bil en Kees spelen steeds pik de bungel, en ik zie zelfs Karel af en toe voorbij sneaken met een bungel in zn bakkes
Goh, wat gekquote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie alleen dat sommige bungels al een paar van hun bungelende ledematen missen
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
*kruipt even snel achter de pc van z'n vader om fok te checken*
*ziet dat firefox al open staat*
*ziet dat op de een of andere manier mijn vader er in is geslaagd om 48 identieke tabbladen in firefox open te laten staan*
en hai
jawel hoor, maar dan moet ik weer helemaal naar beneden lopenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom is mijn grote vraag
![]()
Hejje je eigen pc niet mee naar je pa dan???
Hai mop
Ja dat ja !quote:Op maandag 24 mei 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
oh en "waarom" ?
nou 50% omdat hij er niet mee om kan gaan, 30% omdat hij blijft klikken op dingen, en ongeveer 20% onverklaarbare wonderen
tenminste ik neem aan dat je bedoelt waarom 48 tabbladen in firefox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |